MuscleMeat

Nieuw log DNP

• Topic Starter Topic Starter
Hehe, nu even wat eerlijkheid in dit topic.

Ook weer even een warning! Het zal niet bij iedereen lukken, want sommige logs die ik heb gelezen van mensen hebben hier hun vet juist mee omhoog gegooid!!

Ik heb sinds ik aan de dnp zit gevreten en ben eigenlijk vrij weinig uit de weg gegaan.
Tussendoor Mcdonalds, Burgerking, patat door de week, snoep, koek, chips en noem het maar op. Ook gewone maaltijden zoals rijst, beef, kip en rund. Maar als ik trek had in iets, nam ik het gewoon. Waarom ik het niet heb gezegd in dit log? Waarom denken jullie zelf!?!? :D
Dan had ik alleen maar commentaar gehad.
En om nog even eerlijk te zijn, na 8 maanden dieet had ik het echt even helemaal ****ing gehad! 8 maanden geen bakje kwark, geen glaasje melk en alles strak gedaan en gegeten. Ik kon het ff niet meer opbrengen.
Ik bleef wel doorgaan met schoon eten, maar toen ik dit nam dacht ik: "Waarom gewoon niet proberen zoals ze allemaal loggen erover?"
Ik had zoals jullie van me gewend zijn sowieso opgebiecht als bleek dat dit niet de juiste manier was van eten tijdens dnp, maar hehehe bijna 700gr (gemiddeld genomen over de tijd tot nu toe!!) per dag..

Voor mij is dnp een super middel en ik zal echt niet elke keer zo erg vreten als deze cycle, maar ik wilde gewoon weten hoe dit was.

Ik ben wel van plan om een week voor een kuur dnp te nemen, om zo mijn receptoren gevoeliger te maken. Lijkt mij best een theorie!

Ps, al dat vreten heb ik doorgespoeld (buiten al het water om) met Regular Cola, Fernandes, Raak Cool Blue en andere lekkere gesuikerde dranken :fu:

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

vind wel dat je grote voeten hebt..beetje eendevoetjes hehehehehe

Ja hallo *kwaak!* ik heb maat 45 ja!! *kwek?*

Tussendoor Mcdonalds, Burgerking, patat door de week, snoep, koek, chips en noem het maar op.

Bah burgerking, ik heb nog nooit iets smerigers geproefd dan bij de burgerking. Ik heb er welgeteld een keer gegeten, nooit meer. Ik weet daarom niet ofdat het nog zo smerig is als in 2001, het jaar dat ik er heb gegeten, maar de ranzige, vette troep die ze daar voorschotelde, bah, moest dat toch even kwijt.

In mijn opinie, vergeleken met de burgerking is mcdonalds een vijf sterren restaurant.

Ps, al dat vreten heb ik doorgespoeld (buiten al het water om) met Regular Cola, Fernandes, Raak Cool Blue en andere lekkere gesuikerde dranken

Ik weet niet ofdat dat het bodybuilden ten goede komt....

Die 2 weekjes wegen niet op tegen 8 maanden strak dieet ;)
En ik snap niet waarom burgerking eigenlijk junkfood is... althans de whopper.
Tis gegrillde beef, brood, sla, ui en ketchup...

Maar eerlijk is eerlijk, dnp werkte zelfs met junkfood voor me. Ik heb 3xpw gejunked. Das 2x meer als normaal. Rest gewoon normaal gegeten.

Respect dat je de foto's hebt geplaatst hoor.. iedereen is benieuwd en jij plaatst ze ondanks jij er niet tevreden over bent.. Denk dat als alles weer opgepomt is het er nog beter uit gaat zien.. Gewoon even doorgaan en weer knallen. Iedergeval mooi iemand die eerlijk zijn foto's en bevindingen plaatst.. Stuk interessanter dan die test only topics enz...
Succes kerel

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Onzin kerel,je massa wat je verliest zal 90% bagger zijn.Middel staat hier bekend om,zou ook niet eerder foto neergezet hebben als je 2 weken eraf zou zijn,en weer volop in je normale eetcyclus zou zitten....maar thats me.

Je kan je ook het oempaloempa eten en dan voor de buitenwereld er BUFF uitzien,terwijl je zelf weet dat je vet bent,...vind ik persoonlijk ook nix,dus vind dat dit best wel eens goed is om te doen,..gewoon eens kijken,en nogmaals DNP is troep,daar heb je pas plezier van 14 dagen dat je gestopt bent

Dit wil ik eigenlijk ook zeggen goed verwoord Kriel :)

Jammer dat je dat junkverhaal er bijplemt. Imo een vrijbrief voor iedere joker die zijn dieet baseert op junkfood en troep en helemaal niet serieus bezig is met de sport. Kreeg gister denk ik van 5 mensen die veel te dik zijn te horen ... Kan je voor mij nix regelen? .... Nee kep de laatste gekocht. Ik weet dat je erg serieus bent Boor, maar om nu hier neer te zetten dat je basisdieet mac etc is is imo niet over nagedacht. Als TS heb je ook een bepaalde verantwoordelijkheid over de info die je geeft. 10 kg binnen 10 dagen afvallen op patat en hamburgers vind ik het doel voorbij stuiven, gevaarlijke info in handen van mensen die dit dieet standaart in hun pakket hebben. DNP blijft een controversieel middel erg tricky bij niet goed gebruik.
Begrijp me niet verkeerd, vind je resultaat prima, maar de info is gevaarlijk die je geeft.

niet helemaal eens. Nogmaals, ik heb niet heel de tijd geleefd erop, want heb ook ****ing veel maaltijden met vis, kip, tartaar, beef en dat soort dingen gegeten. Bruine rijst, aardappelen, witte rijst, pasta. Maar tussendoor ben ik een pakje koek niet uit de weggegaan nee. Het was puur voor mezelf om te weten hoe het zou werken als ik ook deze voeding ertussen gooide, omdat je dat zo vaak las. En wat ik al zei dat ik 8 maanden super strak in dieet heb gezeten mag nu ook wel even meetellen. Dus niet alleen antwoorden gebaseerd op het junk verhaal... Sowieso zouden te dikke mensen dit niet moeten nemen omdat het feit dat ze te dik zijn al genoeg zegt. Waarschijnlijk een weinig sportieve achtergrond en ik denk dat heel duidelijk in dit topic is, dat dnp gevaarlijk is en blijft. Hoe we er ook over praten, dus die mensen zouden al voor zichzelf moeten weten dat dit niet goed is voor hun. Je moet hier gewoon een ervaren sporter voor zijn vind ik.
Ik heb niet voor niets boven aan de post gezet dat dit zeker niet voor iedereen hoeft te werken, maar bij mij is dit nu toevallig goed gegaan. Blij toe, want om eerlijk te zijn had ik dit gewoon even nodig om dalijk weer super strak en gemotiveerd erin te kunnen gaan. 8 maanden dieet is ook een aardige mentale aanslag vind ik zelf...

hmmm ik moet dat niet doen zelfs niet als ik aan de dnp zou zitten denk ik .....ik weet zelf dat als ik geen strak voedingsschema heb het niets word....ik doe 1 junkdag en een halve zeg maar en waarom doe ik dat omdat ik een vrouwtje heb die niet zo strict sport en ik vind dat die ook moet genieten van het leven dus het weekend is van ons samen.....

dus zoveel als Animal nu heeft gejunkt zou ik niet moeten doen ....maar ik merk wel dat ik het nu ook moeilijk heb na 7 maanden strict leven dus volgende week is het hier kermis en dat word mijn week ;denk aan frieten bier bier bier bier oja en bier

Jammer dat je dat junkverhaal er bijplemt. Imo een vrijbrief voor iedere joker die zijn dieet baseert op junkfood en troep en helemaal niet serieus bezig is met de sport. Kreeg gister denk ik van 5 mensen die veel te dik zijn te horen ... Kan je voor mij nix regelen? .... Nee kep de laatste gekocht. Ik weet dat je erg serieus bent Boor, maar om nu hier neer te zetten dat je basisdieet mac etc is is imo niet over nagedacht. Als TS heb je ook een bepaalde verantwoordelijkheid over de info die je geeft. 10 kg binnen 10 dagen afvallen op patat en hamburgers vind ik het doel voorbij stuiven, gevaarlijke info in handen van mensen die dit dieet standaart in hun pakket hebben. DNP blijft een controversieel middel erg tricky bij niet goed gebruik.
Begrijp me niet verkeerd, vind je resultaat prima, maar de info is gevaarlijk die je geeft.

Mijn gedachte over obesitas piepels waren dus zo gek nog niet.......

zoals?

ja je bedoeld dat ze zo weer naar normale proporties kunnen komen. True, maar ik ben van mening dat flinke ervaring toch wel vereist is met dit goedje. En dan kom je toch weer uit op het verhaal dat (te) dikke mensen met een weinig sportieve achtergrond dit dus niet hebben en dit dan ook zeker niet moeten doen. We weten allemaal dat dnp zeer gevaarlijk genoemd wordt, dus waarom zou het iets voor die groep mensen zijn? Cardio is en blijft de veiligste weg. Ik neem het dan ook niet om een aantal kilo kwijt te moeten, maar omdat ik al zei dat ik wilde weten of het nou echt zo goed is als ze beweren.

dus eigenlijk kan je hier wel een beetje uit concluderen dat DNP iets voor de luie bbers is?
Daarmee bedoel ik niet de TS en andere die met dit goedje bezig zijn. Maar dit is ook gewoon te bereiken met een cut schema en een flinke cardio sessie.

Naar mijn mening niet de moeite om je lichaam tot het uiterste te drijven.

Het zal alleen denk ik voor jou nu nog veel moeilijker worden. Tijdens je dnp cycle heb je
lekkere dingen kunnen eten/drinken en viel nog steeds af. Als je nu stopt met DNP zal je ook weer heel strikt moeten eten om je BF het zelfde te houden.

Of zie ik dit verkeerd Animel?

dus eigenlijk kan je hier wel een beetje uit concluderen dat DNP iets voor de luie bbers is?
Daarmee bedoel ik niet de TS en andere die met dit goedje bezig zijn. Maar dit is ook gewoon te bereiken met een cut schema en een flinke cardio sessie.

Naar mijn mening niet de moeite om je lichaam tot het uiterste te drijven.

Het zal alleen denk ik voor jou nu nog veel moeilijker worden. Tijdens je dnp cycle heb je
lekkere dingen kunnen eten/drinken en viel nog steeds af. Als je nu stopt met DNP zal je ook weer heel strikt moeten eten om je BF het zelfde te houden.

Of zie ik dit verkeerd Animel?

Met dnp kun je natuurlijk in 2 a 3 weken berijken wat anders heel veel weken cardio gaat kosten. Zo kun je dus sneller op podium nivo zijn zonder teveel spierverlies lijkt me. Of weer sneller in de bulk om sneller weer groeien.

Met dnp kun je natuurlijk in 2 a 3 weken berijken wat anders heel veel weken cardio gaat kosten. Zo kun je dus sneller op podium nivo zijn zonder teveel spierverlies lijkt me. Of weer sneller in de bulk om sneller weer groeien.

Dat is wel zo, maar je valt in 2/3 weken enorm af in 1 keer. Dus zal je daarna ook heeeeel streng moeten dieeten om zo te blijven. Als je dit door middel van voeding en cardio hebt gedaan heb je hier naar toe gewerkt en zit je al in dat ritme.

Ik bedoel het niet aanvallend want ik heb zelf precies hetzelfde met T3. Ik kan dan elke friet eten en val nog af. Maar als je dan weer "off" gaat van het cut middel dat je gebruikt kom je snel weer aan.

Dat is wel zo, maar je valt in 2/3 weken enorm af in 1 keer. Dus zal je daarna ook heeeeel streng moeten dieeten om zo te blijven. Als je dit door middel van voeding en cardio hebt gedaan heb je hier naar toe gewerkt en zit je al in dat ritme.

Ik bedoel het niet aanvallend want ik heb zelf precies hetzelfde met T3. Ik kan dan elke friet eten en val nog af. Maar als je dan weer "off" gaat van het cut middel dat je gebruikt kom je snel weer aan.

Nou eigenlijk zal het wel meevallen, deze 2/3 weken zijn eigenlijk een onderbreking van het cardioen. Was al ruim anderhalve maand flink aan het fietsen en fietsen..

Nou, dnp is vandaag voor de laatste dag geweest. Woog net 90kg en vind dit een mooi eindresultaat. Ik had geen doel gesteld, maar denk dat ik met 10kg in 2 weken toch zeer tevreden mag zijn over het product.
Ook ben ik de hitte even beu. Om vanaf 9u in de ochtend met een natte rug, hol en voeten te lopen vind ik nu wel weer ff leuk geweest hehe.

Ik ga dit nu weer opvangen met een strak dieet met low carbs en cardio. Wil alle fatloss nu wel even straktrekken namelijk!
Log is finished, hoop dat we er allemaal iets aan hebben gehad!
Vond het echt een gaaf goedje, maar gebruik het met genoeg kennis erover!

Ik zal dit voortaan 1 à 2 weken voor een cycle gaan gebruiken om goed opgeschoond erin te gaan. Denk dat dat best gaat lukken!

Aromasin, nolva en hgh blijven doorlopen en nu op naar mijn volgende kuurlog over een maand of 3!

Bye bye!!

Ik zwaai je gedag vanaf mijn bank terwijl mijn buik uitstulpt van de vieze Gore swarmapizza ....... Burp goed ****ing gedaan kerel 10 kilo binnen 14 dagen ... Top

Hehe, urppp!
Heb net rijst, zelfgemaakte hete kip op en cashewnoten. Rode en oranje paprika erdoorheen. Smaakte weer prima! Voel je ook de hittevlagen na het eten? Heb je trouwens een beetje ventilatie in je hokkie op werk?

wow 10 kg in 2 weken en dat met al het vreten wat je gedaan hebt:eek:
ik zou BIJNA in de verleiding komen om het gele goedje, waar ik al eens aardappelmitochondrien mee heb mogen pesten in een reageerbuis, ook eens op mijn eigen mitochondrien te testen :rolleyes: ik ben er (nog) niet wanhopig genoeg voor, maar het zou best eens kunnen dat je er inderdaad minder spiermassa mee verliest dan met de hoeveelheid cardio of het energietekort van het dieet wat nodig is om evenveel vet te verbranden...en ik betwijfel zelfs of het op de dopinglijst staat. Prestatiebevorderend is het niet echt, het is alleen giftig :p
Heb je überhaupt nog kunnen trainen op die rommel, en zo ja met wat voor gewichten in verhouding met normaal? en als het bagger was hoe snel heb je kracht weer terug, zou ook interessant zijn om te weten...sowieso lijkt me ook interessant om nog even te zien wat het effect is nadat je gestopt bent of er niet nog een rebound effect van komt of iets dergelijks..maar het is jouw log dus als jij vind dat je er klaar mee bent ben je er klaar mee he;)

Ja, tis ongelooflijk haha!
Het klonk voor mij ook verleidelijk na veel logs te hebben gezien en daarom wilde ik het dus echt eens proberen!
Trainen vond ik echt crap gaan. Kon vanwege de hitte al niet echt trainen en als ik al ging dan was het zo over. Je hijgt en zweet teveel. Je voelt je leeg en na een beetje hijgen ging ik al sterretjes zien. Dus nee idd het advies in de logs opgevolgd om het zeer rustig te houden. Calorie verbruik gaat op 150% geloof ik en dat wil je niet in een al zeer hete sportschool!

Ik blijf wel even hangen hoe de come-back is hiervan en hoe snel ik weer een beetje op normaal trainings niveau kom. Ik zou theoretisch gezien nu alle overige vocht moeten verliezen, dus nog 'slanker' worden en weer voller omdat ik niet meer dnpleted ben ;)

We zullen zien!!

Terug
Naar boven