AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.361
Wat een wheels, impressive Daan - DL's gaan ook nog steeds in stijgende lijn.

thanks, DL gaan lekker....heb eigenlijk nog nooit tot de max getrokken met DL...en meestal is het de laatste oef van de training. maar vind het ook niet echt nodig om te maxen voorlopig.
kijk gewoon op de dag zelf hoe ik me voel, en daarmee bepaal ik hoe zwaar ik door ga.

zo net terug, diensten zijn van de week veranderd...dus ipv LB toch FB vanavond.

dumbbells incline 45°
8 x 40
8 x 45
6 x 50
6 x 50
6 x 50

hacksquat machine
10 x 170
08 x 220
08 x 240
08 x 260
08 x 260

dumbbell row
5 x 6 x 50

borstmachine decline
3 x 10 x 120

lunges
3 x 8 p.b. x bw +52

deadlift
6 x 120
6 x 145
6 x 155
6 x 165
5 x 170
bij repje 5 bij gleed de stang al iets uit mijn hand door het zweet. dus geen 6.

lekkere training.:)

nog ff een fototje vlak voor mijn toestel sneuvelde. foto was trouwens te groot formaat, moest hem nogal hehoorlijk verkleinen...daarom een beetje wazig.
massa komt er wel weer een beetje op, nu nog ff proberen te beeldhouwen op defenitie:)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij hebt niet veel last van vocht in de benen he!

• #2.363
tot hoever wil je zaken dit jaar daan?

Nou als het rest van je lijf net zo droog is als je benen dan zou ik toch tevreden zijn. haha

damn - good wheels. maar je bent dus begonnen met het uittrekken van je wintervacht zei je ergens? zoveel wintervacht heb jij niet eens gehad of wel?

• #2.368
Nou als het rest van je lijf net zo droog is als je benen dan zou ik toch tevreden zijn. haha

zo is het, en de verhoudingen zijn wel goed. ben zelf niet zo van extreem cutten of bulken. doe liever een paar weekjes cutten/cleanbulken, en zo alles bijhouden of het liefst natuurlijk nog iets massa pakken:)

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

damn - good wheels. maar je bent dus begonnen met het uittrekken van je wintervacht zei je ergens? zoveel wintervacht heb jij niet eens gehad of wel?

thanks, voor mijn doen valt het idd nog wel mee, maar moet wel opppassen... kan niet echt ff ruig bulken. kan wel natuurlijk..maar dan is meer vet dan massa:D

• #2.369
lat pully front
8 x 80
8 x 90
8 x 100
8 x 105

dumbbell press schouders
6 x 32
6 x 34
6 x 36
6 x 38
6 x 40

bench incline
6 x 100
6 x 110
6 x 120

stiff legged deadlift
8 x 90
8 x 100
8 x 110
8 x 60

seated row
4 x 6 x 100

cable fly's
3 x 8 x 35/40

squat
8 x 100
8 x 120
6 x 150
6 x 160
8 x 130

lekkere training, zat er goed in ondanks mijn nachtdiensten:)

AAAAH hou op nightfly! Wat een gewichten..ik stop met trainen:rolleyes:

heavy gewichten daan!

Lekkere 3-digit training :D:D! Hoe bevalt fb nou? Als ik dit zo zie, vind ik het toch ook best weer aantrekkelijk. Zit zelf te denken om de komende tijd UB/LB te gaan doen, want ik heb de laatste tijd te weinig tijd aan m'n LB besteedt.. Hoop 't zo wat bij te trekken dan.

Laatst bewerkt:
hoppa ! :hornyna:

• #2.374

AAAAH hou op nightfly! Wat een gewichten..ik stop met trainen:rolleyes:

thanks gasten.

---------- Toegevoegd om 11:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

Lekkere 3-digit training :D:D! Hoe bevalt fb nou? Als ik dit zo zie, vind ik het toch ook best weer aantrekkelijk. Zit zelf te denken om de komende tijd UB/LB te gaan doen, want ik heb de laatste tijd te weinig tijd aan m'n LB besteedt.. Hoop 't zo wat bij te trekken dan.

bevalt wel goed tot nu toe....wel zwaar, maar dat ligt een beetje aan het volume wat ik nu hanteer. daar in tegen train ik nu om de dag, dus een beetje pittig mag wel.:)

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

damn nice, take them all....:D

Hoe voelt dat trouwens die FB nu? Ben je er meer tevreden over dan over een split bv?

• #2.376
Hoe voelt dat trouwens die FB nu? Ben je er meer tevreden over dan over een split bv?

voelt lekker heavy....sommige spiertjes zullen nog niet hersteld zijn, maar daar moeten ze maar aan wennen hehe. het hele volle gevoel van split heb je natuurlijk niet...maar denk wel dat dit toereikend genoeg is.
zo juist armen apart getraind....dat is dan wel nodig vind ik, 1 of 2 oefeningen armen zou voor mij niet genoeg wezen. als ik daar de tijd voor heb blijf ik die apart trainen. geeft ook weer meer ruimte in je fullbody-training.

Holy crab daan, dat zijn beste gewichten met beste volumes kerel. Echt sterk man. Over aantal jaartjes doe ik dat ook :)

voelt lekker heavy....sommige spiertjes zullen nog niet hersteld zijn, maar daar moeten ze maar aan wennen hehe. het hele volle gevoel van split heb je natuurlijk niet...maar denk wel dat dit toereikend genoeg is.
zo juist armen apart getraind....dat is dan wel nodig vind ik, 1 of 2 oefeningen armen zou voor mij niet genoeg wezen. als ik daar de tijd voor heb blijf ik die apart trainen. geeft ook weer meer ruimte in je fullbody-training.

benieuwd wat het je gaat brengen nog

• #2.379
training vanmorgen.

barbell curl
8 x 40
8 x 50
8 x 55
8 x 45

CGBP
8 x 90
8 x 100
8 x 110
8 x 120

hammer curl
8 x 20
8 x 24
8 x 28
8 x 20

lying triceps ex
8 x 40
8 x 50
8 x 60
8 x 60

preacher ez curl
4 x 8 x 45

triceps pushdown
8 x 35
8 x 40
8 x 45
8 x 50

prettig weekend!!

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Holy crab daan, dat zijn beste gewichten met beste volumes kerel. Echt sterk man. Over aantal jaartjes doe ik dat ook :)

moet kunnen toch? haha :D

hahaha en dan zeg jij tegen mij, waarom zo veel curls.... Jij curlt er ook aardig wat sets doorheen! nice

Terug
Naar boven