AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Gaat goed hier lees ik! Lekker heur... 10 x 40...! strong.

zit er aan te twijfelen om weer iets anders te gaan doen, denk vanaf zondag FB. lekker om de dag trainen, wil dan wel een aparte dag voor armen inlassen.
die kan dan uiteraard wel direkt na een FB-dag.

op deze wijze kan ik dan op een FB-dag genoeg oefeningen doen...kan ook altijd nog is als het zo uitkomt, en ik heb de kracht er nog voor...op het eind van de week een LB en UB doen. bv op donderdag of vrijdag...:rolleyes:

ja laten we het daar maar op houden...FB, LB, UB, AD in de mix van af zondag. wordt denk ik nog zwaarder als split....maar goed we zien wel :D.

Ben je niet bang voor te weinig rust/herstel? Al enig idee hoeveel oefeningen/sets je per spiergroep gaat doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
zo de eerste FB zit erop.

had vanmorgen tijd genoeg...dus het is een wat uit de hand gelopen training, zoveel oefeningen of liever gezegd sets zal ik uiteraard de volgende keer niet meer proberen te doen;).
pittige training was het wel, zweet stroomde goed...en de pomp was er ook wel:)

chinnen
5 x 8 x bw

legpress
8 x 240
8 x 270
8 x 290
8 x 310
8 x 330

bench
07 x 110
07 x 120
06 x 130
05 x 140
05 x 145

t-bar losse stang
5 x 8 x 100

squat atg
5 x 6 x 110

fly's (iets incline)
8 x 24
8 x 28
8 x 32
8 x 34
8 x 36

lekkere training.

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Gaat goed hier lees ik! Lekker heur... 10 x 40...! strong.

thanks.

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Ben je niet bang voor te weinig rust/herstel? Al enig idee hoeveel oefeningen/sets je per spiergroep gaat doen?

nee, nooit rekening mee gehouden....zal ik nooit doen ook:D. zal misschien iets minder gainen of wat dan ook....vind het wel best. train lekker zo.
sets zullen er minder worden als de training hierboven in ieder geval.

flinke workout nightfly goed bezig die bench is ook wel lekker 5x145

Sterk weer vent. :thumb:

zo daan, heb mijn visje in kokosolie gebakken, straks proeven hoe het smaakt met mijn wokgroenten en rijst, gezonder kan bijna niet

• #2.327
flinke workout nightfly goed bezig die bench is ook wel lekker 5x145

thanks gasten!!!:)

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

zo daan, heb mijn visje in kokosolie gebakken, straks proeven hoe het smaakt met mijn wokgroenten en rijst, gezonder kan bijna niet

altijd goed jek....beetje vist rijst en groente...:D

miste je vanmorgen in de gym, had je nog wel verwacht. heb ik me maar weer alleen uitgesloofd :)

ik kwam vanmorgen om 10;00 thuis, hele nacht gereden, dan wordt trainen niks, vrijdag rug en triceps gedaan met veel reps en pittig gewicht, voel het nogsteeds

Hey ouwe, hoe gaat die ?

Lekker volume op die FB zeg ... als je dat 3 keer per week gaat doen :p

Tja, het is een beetje een automatisme denk ik als je een split gewend bent. Veel setjes doen.

Lekkere volume Daan,goed voor t cutten ;)

• #2.332

hee porter...long time no see:)

lekker, krijg de zomer al weer in mijn kop denk ik....gaan eerders maar weer is een jasje uit doen!

met jou?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Lekker volume op die FB zeg ... als je dat 3 keer per week gaat doen :p

Tja, het is een beetje een automatisme denk ik als je een split gewend bent. Veel setjes doen.

volume zal iets minder worden rob, ff kijken hoe het verder gaat. morgen al weer LB en de dag daarna UB......wat zei ik iets minder pfff:D

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Lekkere volume Daan,goed voor t cutten ;)

thanks...jij snapt hem, we gaan er weer aan werken....vanavond niet trainen maar misschien toch wat cardio:D

Pfffff cardio, da's niet nodig man!

• #2.334
vanavond ff ruim een uur cardio gedaan, + 600 cals verbrand op...45 min cross en 20 min fiets.

morgen gaan we weer een LB - training doen.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Pfffff cardio, da's niet nodig man!

moet wel weer ff wat vet verbranden he;), en voor de conditie is het ook altijd goed:)

fb is altijd een lekkere manier van trainen - of dat ook zo is als ik jou gewichten zie betwijfel ik :D

sterke squats nog effe - zwaar na die legpress - fb heeft een andere betekenis gekregen vandaag :thumbs:

• #2.336
fb is altijd een lekkere manier van trainen - of dat ook zo is als ik jou gewichten zie betwijfel ik :D

sterke squats nog effe - zwaar na die legpress - fb heeft een andere betekenis gekregen vandaag :thumbs:

dat is het ook, en zeker intensief. gaat toch wel wat tijd in zitten...voor dat ik aan deze gewichten begin moet je toch ook opwarmen. en nu elke keer voor een nieuwe spiergroep...zo doe ik tussen het benchen elke keer al 10 push ups. en voor legpress eerst opwarmen met licht gewicht, en ook nog wat bodyweights setjes tussen door.

dat is idd het probleem van fb de wup
met een ub of lb is dat toch makkelijker

• #2.338
dat is idd het probleem van fb de wup
met een ub of lb is dat toch makkelijker

nouja dat komt morgen weer...LB, en woensdag dan weer UB. vrijdag weer armen apart.
kan ik zondag weer beginnen met FB...eod de hele week.
zo blijft het spannend:)

lekker effe avondje cardio!

Ziet er allemaal weer top uit Daan,succes man :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven