- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit er aan te twijfelen om weer iets anders te gaan doen, denk vanaf zondag FB. lekker om de dag trainen, wil dan wel een aparte dag voor armen inlassen.
die kan dan uiteraard wel direkt na een FB-dag.
op deze wijze kan ik dan op een FB-dag genoeg oefeningen doen...kan ook altijd nog is als het zo uitkomt, en ik heb de kracht er nog voor...op het eind van de week een LB en UB doen. bv op donderdag of vrijdag...
ja laten we het daar maar op houden...FB, LB, UB, AD in de mix van af zondag. wordt denk ik nog zwaarder als split....maar goed we zien wel.
.
Gaat goed hier lees ik! Lekker heur... 10 x 40...! strong.
Ben je niet bang voor te weinig rust/herstel? Al enig idee hoeveel oefeningen/sets je per spiergroep gaat doen?
. zal misschien iets minder gainen of wat dan ook....vind het wel best. train lekker zo.flinke workout nightfly goed bezig die bench is ook wel lekker 5x145

zo daan, heb mijn visje in kokosolie gebakken, straks proeven hoe het smaakt met mijn wokgroenten en rijst, gezonder kan bijna niet

Lekker volume op die FB zeg ... als je dat 3 keer per week gaat doen
Tja, het is een beetje een automatisme denk ik als je een split gewend bent. Veel setjes doen.

, en voor de conditie is het ook altijd goed
fb is altijd een lekkere manier van trainen - of dat ook zo is als ik jou gewichten zie betwijfel ik
sterke squats nog effe - zwaar na die legpress - fb heeft een andere betekenis gekregen vandaag![]()
dat is idd het probleem van fb de wup
met een ub of lb is dat toch makkelijker