XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
benieuwd wat het je gaat brengen nog

ach, hard zal het niet meer gaan...die tijd heb ik wel gehad. als ik maar op de +90 blijf bij een redelijk vet %.

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

hahaha en dan zeg jij tegen mij, waarom zo veel curls.... Jij curlt er ook aardig wat sets doorheen! nice

haha keep on curling!!!:cool:

Nou je blijft wel boven de 90 Daan, de mensen hier hebben alleen de foto van de beentjes gezien, geloof mij maar medelezers, de rest van zijn body is net zo hard en droog, mijn respect heeft hij in ieder geval, 40 plus rules !!

Nou je blijft wel boven de 90 Daan, de mensen hier hebben alleen de foto van de beentjes gezien, geloof mij maar medelezers, de rest van zijn body is net zo hard en droog, mijn respect heeft hij in ieder geval, 40 plus rules !!

Moet ik verdomme nog 8 jaar wachten...

Nee Bart, nog 8 jaar rammen in de gym, en dan 40plus met het lichaam van een jonge god, en praten over vroeger( was alles beter).

• #2.388

thanks, maar nu moet ik nog meer mijn best gaan doen;)

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

haha:D

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Hoppa, Bartje in eens weer gemotiveerd en dromen over hoe ik er over 8 jaar bij sta...:D:D

jij heb nog tijd genoeg bart, no problemo:)

Er zullen weinig trainingen zijn dat jij niet je best doet daan, je hoorde het gisteren van mijn vrouwtje heh, voor jullie is het geen hobby meer, maar een obsessie, hoe ouder hoe gekker.

Er zullen weinig trainingen zijn dat jij niet je best doet daan, je hoorde het gisteren van mijn vrouwtje heh, voor jullie is het geen hobby meer, maar een obsessie, hoe ouder hoe gekker.

Beter deze obsessie dan bv drank of drugs toch:p, in ieder geval door deze obsessie ga je er goed uit zien..(meestal dan..) fijn weekend Nightfly:cool:

Dat is zo Miss-h, maar voor de mensen die niet trainen komt het wel eens vreemd over, 6x per dag eten, weinig of geen alcohol, dan word er al gauw gezegd Jezus je bent bijna 50, schei eens uit met die flauwekul. Maar je gaat ervoor of niet.

hee porter...long time no see:)

lekker, krijg de zomer al weer in mijn kop denk ik....gaan eerders maar weer is een jasje uit doen!

met jou?

Goed, ouwe taaie krijg je niet kapot :D

Maar verlies veel massa met dat gecut. zit nu net boven de 100kg totally ripped ;)

zware arm-training , precies zoals het hoort
pff die close gripp benchpress

• #2.394
  • #2.396
  • #2.397

toch maar serieus gebleven.....

chinnen.
5 x 8 x bw

squat
4 x 12 x 100

dumbbells schuin borst
8 x 40
8 x 45
8 x 50
8 x 50

straight arm pulldown
4 x 10 x 50

standing calf raises
4 x 20 x 100

front press schouders
8 x 70
8 x 80
8 x 85
8 x 90

single leg extensions
4 x 10 x 40

lekkere training.

hey dacht dat je in t weekend ruste ouwe ? :)

en dat chinnen kan beter met jou bodyweight :P

LOL jk

Zijn die front presses gewoon "los" ..?
Lekker sterk weer man.
Wat weeg je eigenlijk..? :D

prima workout

Terug
Naar boven