AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Hehe, echte bencher ben jij he.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.422

Heerlijk! Het weer is er ook naar :D, ik was gister zelfs al verbrandt :P.

ja bevalt me wel...dagje rust tussen door.

morgen begin ik met deadliften...gewoon normaal. daarna doe ik zoveel mogelijk FB oefeningen (behalve armen), voor elke spiergroep per keer in ieder geval 2 sets. net zolang ik sterretjes ga zien:D

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Hehe, echte bencher ben jij he.

banken gaat me altijd wel goed af ja :)

sweet stuff on the bench man

stevige NeckPress nog op het einde ! impressive

sterke bench fly - dit zijn geen bodybuildinggewichten meer

• #2.425
deadlift
6 x 120
6 x 130
6 x 140
6 x 150
5 x 170
5 x 190 allemaal vrij easy.

dumbbell fly
3 x 12 x 22

dumbbell row
2 x 12 x 40

front raises
2 x 10 x 16

cable fly's
2 x 12 x 30

leg curl
2 x 10 x 35

front lat pully wijd
2 x 10 x 80

standing calf raises
2 x 20 x 100

lunges
2 x 10 x bw +40/44

peck dek
2 x 12 x 60

side raises
2 x 10 x 12

lunges (ja nog meer)
3 x 10 x bw + 40

standing calf raises
2 x 20 x 100

misschien nog wel een oef vergeten te vermelden, in ieder geval een nonstop training vanaf deadlift...die heb ik uiteraard wel rustig aan gedaan met pauzes er tussen.

voor de training n.o. explode genomen, wat een ranzig smurfen-aftreksel is dat.
ook had ik tijdens het trainen dat ik me niet helemaal lekker voelde. af en toe leek mijn buik wel te ontploffen:) ........:fart:
ben toch wel wat gewend... met superpump, unleash en crack had ik daar geen last van.

---------- Toegevoegd om 20:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

sweet stuff on the bench man

stevige NeckPress nog op het einde ! impressive

sterke bench fly - dit zijn geen bodybuildinggewichten meer

thanks mannen!!!

Mooie Deadlift Daan , en leuke speedtraining, ik heb beentjes beetje te pittig gepakt, lopend naar huis was een kwelling, komt door de Lunges denk ik, ze moeten droog voor het zomertje, tis niet anders!

Man, man hondsbrutale trainingen...en dan even 5x190kg easy deadliften! Doe normaal!:eek:

Prima!!

Sterke deadlift en een lekkere training, is weer eens wat anders!
Had je al oefeningen al in gedachten of heb je a la minute besloten welke je ging doen? Dat laatste lijkt me nog al moeilijk als je de speed er in wilt houden :P..?

lekker hoor!!!

vrij easy ... whahahaha :hamer:

• #2.433
deadlift
6 x 120
6 x 130
6 x 140
6 x 150
5 x 170
5 x 190 allemaal vrij easy.

QUOTE]

:roflol: echt hey.... freaking animal:D

Mooie Deadlift Daan , en leuke speedtraining, ik heb beentjes beetje te pittig gepakt, lopend naar huis was een kwelling, komt door de Lunges denk ik, ze moeten droog voor het zomertje, tis niet anders!

Man, man hondsbrutale trainingen...en dan even 5x190kg easy deadliften! Doe normaal!:eek:

Sterke deadlift en een lekkere training, is weer eens wat anders!
Had je al oefeningen al in gedachten of heb je a la minute besloten welke je ging doen? Dat laatste lijkt me nog al moeilijk als je de speed er in wilt houden :P..?

thanks allemaal!!:D

haha leek allemaal vrij easy..., had nu is deadlift als eerste oefening. en dat scheelt toch echt weln een beetje met kracht.
had al een beetje mijn oefeningen in gedachten, zoveel mogelijk die ik vande week niet had gedaan.
trouwens halverwege mijn sets had ik de hele tijd mijn gewicht 10 kilo tekort ingeschat....kleine meevaller dus.:)

qua voeding heb ik v/d week best wel laag in calorieen gezeten, zullen er ongeveer 2500 geweest zijn. maar mijn gewicht is verder hetzelfde gebleven vreemd genoeg.

vanavond nog ff een armtraining en dan is het weer genoeg voor van de week.

Laatst bewerkt:
2500 Kcal lijkt me wel weinig voor jou man.
Cutt'n up for summer..?
Of staat er een "Mr. Sluismeester" aan te komen?
Als ik zie wat er hier op de sluis zit, zal je niet veel tegenstand hebben maat!

• #2.435
2500 Kcal lijkt me wel weinig voor jou man.
Cutt'n up for summer..?
Of staat er een "Mr. Sluismeester" aan te komen?
Als ik zie wat er hier op de sluis zit, zal je niet veel tegenstand hebben maat!

ja is idd niet veel ...cutting? gewicht steady op 90+ houden en zo droog mogelijk:cool:

''MR Lockmaster'' ben ik al:haha:, is bij ons ook zo 25+ armen zijn er niet te vinden:)

25+ is wel héél magertjes natuurlijk! :roflol:

Ik ga mijn fluit eens even opmeten, maar ik denk...... ;)

Wtf. Wat een trainingen hier. Abbo nemen. Kunnen nog wat leren hier

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Terug
Naar boven