- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk! Het weer is er ook naar, ik was gister zelfs al verbrandt
.

........
sweet stuff on the bench man
stevige NeckPress nog op het einde ! impressive
sterke bench fly - dit zijn geen bodybuildinggewichten meer
deadlift
6 x 120
6 x 130
6 x 140
6 x 150
5 x 170
5 x 190 allemaal vrij easy.
QUOTE]
echt hey.... freaking animal
![]()
deadlift
6 x 120
6 x 130
6 x 140
6 x 150
5 x 170
5 x 190 allemaal vrij easy.
QUOTE]
echt hey.... freaking animal
![]()
Mooie Deadlift Daan , en leuke speedtraining, ik heb beentjes beetje te pittig gepakt, lopend naar huis was een kwelling, komt door de Lunges denk ik, ze moeten droog voor het zomertje, tis niet anders!
Man, man hondsbrutale trainingen...en dan even 5x190kg easy deadliften! Doe normaal!![]()
Sterke deadlift en een lekkere training, is weer eens wat anders!
Had je al oefeningen al in gedachten of heb je a la minute besloten welke je ging doen? Dat laatste lijkt me nog al moeilijk als je de speed er in wilt houden..?
thanks allemaal!!
haha leek allemaal vrij easy..., had nu is deadlift als eerste oefening. en dat scheelt toch echt weln een beetje met kracht.
had al een beetje mijn oefeningen in gedachten, zoveel mogelijk die ik vande week niet had gedaan.
trouwens halverwege mijn sets had ik de hele tijd mijn gewicht 10 kilo tekort ingeschat....kleine meevaller dus.
qua voeding heb ik v/d week best wel laag in calorieen gezeten, zullen er ongeveer 2500 geweest zijn. maar mijn gewicht is verder hetzelfde gebleven vreemd genoeg.
vanavond nog ff een armtraining en dan is het weer genoeg voor van de week.
2500 Kcal lijkt me wel weinig voor jou man.
Cutt'n up for summer..?
Of staat er een "Mr. Sluismeester" aan te komen?
Als ik zie wat er hier op de sluis zit, zal je niet veel tegenstand hebben maat!

, is bij ons ook zo 25+ armen zijn er niet te vinden

Ik ga mijn fluit eens even opmeten, maar ik denk......![]()