- Waardering
- 751
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ben gewoon een dikke ectomorph hoor, want mijn polsjes zijn nog geen 21cm, net als mijn pieletje...
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:30 ----------
Na enig overdenken gebied de eerlijkheid mij hier toe te geven dat mijn polsen-omvang dichter bij de 21cm zit dan de lengte (of de omvang!) van mijn pieletje...
On-topic: Goede trainingen hier!![]()

voor de training n.o. explode genomen, wat een ranzig smurfen-aftreksel is dat.
ook had ik tijdens het trainen dat ik me niet helemaal lekker voelde. af en toe leek mijn buik wel te ontploffen........
ben toch wel wat gewend... met superpump, unleash en crack had ik daar geen last van.
ik begin aan dit soort shit niet meer - ik werd altijd onrustig en opgewonden door - nee ik hou het wat extra bccaatjes en dat vind ik meer als genoeg
Is ook veel verstandiger Ove.
Laat die junkie boys maar doen man.![]()
mmm jou pieletje niet langer als 21 cm, goed dat ik weer ff op de hoogte ben daar van.![]()
doen... 

O my god..het gaat hier over pieltjes!
En dikke trainingen!![]()
Wat is barbellhold Daan, geniet van je vissie vandaag!!

netjes man !
ipv barbell hold kan je ook weighted dead hangs doen voor grip ... is wat makkelijker voor je onderrug![]()

thanks, is idd ook een goede oefening, lekker ook ff uithangen
doe jij hem dan boven of onder-hands?