AndroidHealthClinic

Nightfly's working on body for life!

Vrijdag dippen, en maandag incl bankdrukken? Goed herstelvermogen heb je dan nachtvlieg. Of waren de dips erg tricepsgericht?

Sterke training natuurlijk. :thumbs:

nice squatties zo effe tussendoor

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Vrijdag dippen, en maandag incl bankdrukken? Goed herstelvermogen heb je dan nachtvlieg. Of waren de dips erg tricepsgericht?

Sterke training natuurlijk. :thumbs:

ff kijken, vrijdag was het armen....klopt ja. nouja met FB moet je lichaam toch leren sneller te herstellen. spiergroep wordt dan wel niet volop belast elke keer. maar wel eod.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

nice squatties zo effe tussendoor

ja ff lekker een paar kleine setjes, maar wel zwaar na drie nachtdiensten....zweet liep door mijn :o je weet wel :D

klinkt weer als een klok die training

Heavy dude.

Waarom train je eigenlijk nog je triceps bij je full body als je een aparte armen dag hebt?
En je biceps dan weer niet? Just curious ;)

En merk je dat je wat droger wordt ofzo door FB te doen?

Hoppa, nog wat pluimen in je gat : nice work man !

Goede training weer, nice! Toch ook een zieke incline db press :D.

Gaat lekker hier Daan.
Je lichaam went er zeker wel aan ;)

Bevalt het nog steeds deze manier van trainen?

• #2.470
Waarom train je eigenlijk nog je triceps bij je full body als je een aparte armen dag hebt?
En je biceps dan weer niet? Just curious ;)

En merk je dat je wat droger wordt ofzo door FB te doen?

Hoppa, nog wat pluimen in je gat : nice work man !

v/d week geen aparte armen dag, dus woensdag nog ff 1 of 2 biceps oefeningen erbij. en vrijdag ook nog ff wat triceps erbij.

ligt meer er meer aan hoe ik werk, als ik zondag kan beginnen met trainen...dan wordt het zondag, dinsdag en donderdag FB. en de vrijdag dan apart armen.
en als dat niet gaat hou ik het gewoon op 3 dagen FB.

ben al weer iets droger geworden, maar er moet nog wel een beetje vanaf:)
wel merk ik ....dat ondanks ik niet hoog in calorieen zit, toch nog wel voller wordt. blijf nu hangen op de 94/95 kilo.
als je blijft hangen op hetzelfde gewicht en je wordt toch iets droger dan gain je lijkt mij:)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:36 ----------

Goede training weer, nice! Toch ook een zieke incline db press :D.

Gaat lekker hier Daan.
Je lichaam went er zeker wel aan ;)

Bevalt het nog steeds deze manier van trainen?

thanks mannen,

mijn lichaam zal wel moeten wennen, no mercy :cool:

ja bevalt wel, alleen de dagen tussendoor dat je niet naar de sportschool gaat zijn een beetje raar. normaal gesproken ga je 5 x in de week, nu maar 3.

vanavond maar een dik uur stevig doorgewandeld.

Laatst bewerkt:
Nightfly..ik zeg mijn abbo op hier...mijn ego stort spontaan in elkaar..:sad:

J/k offcourse! Je gaat hard kerel!:D

Ha ha al die rust,je moet gewoon afkicken van de sportschool :)
Mooi om te horen dat je het gewicht vasthoud en ondertussen droger wordt.

1 van de voordelen van full body trainingen vind ik persoonlijk.

Hopelijk zien we weer mooie foto's met een maandje of 2 ;)

• #2.473
Nightfly..ik zeg mijn abbo op hier...mijn ego stort spontaan in elkaar..:sad:

J/k offcourse! Je gaat hard kerel!:D

niet doen marvin, gewoon blijven posten aub:D

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Ha ha al die rust,je moet gewoon afkicken van de sportschool :)
Mooi om te horen dat je het gewicht vasthoud en ondertussen droger wordt.

1 van de voordelen van full body trainingen vind ik persoonlijk.

Hopelijk zien we weer mooie foto's met een maandje of 2 ;)

idd, gewoon afkicken...nouja, heb 2 nieuwe fietsen besteld. dus we gaan van de zomer weer lekker in de duintjes fietsen hier.

fototjes komen er ook wel weer aan ja, schijnt dat ik eerders weer jarig ben en misschien wel een fototoestel krijg:)

Hmmmm mij ego wordt eigenlijk gigantisch gestimuleerd door dit logje...

• #2.475
had net mijn uitslag binnen van mijn bloedonderzoek. tenminste ik had even naar mijn arts gebeld:o. want ik had vorige week al wat bloed laten afnemen.

was wel nieuwsgierig eigenlijk, waarom bloedonderzoek...bij 2 van mijn collega's (zelfde leeftijd). ja hier benoem ik nu wel is een keer mijn leeftijd, was prostaatkanker en leukemie geconstateerd. dus best wel schrikken.

maar alles is goed, zag er allemaal super uit volgens de dokter. :)
verder heb ik niet om de waardes gevraagd, daar heb ik geen interesse in, als het maar goed is.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Hmmmm mij ego wordt eigenlijk gigantisch gestimuleerd door dit logje...

haha thanks man!!

had net mijn uitslag binnen van mijn bloedonderzoek. tenminste ik had even naar mijn arts gebeld:o. want ik had vorige week al wat bloed laten afnemen.

was wel nieuwsgierig eigenlijk, waarom bloedonderzoek...bij 2 van mijn collega's (zelfde leeftijd). ja hier benoem ik nu wel is een keer mijn leeftijd, was prostaatkanker en leukemie geconstateerd. dus best wel schrikken.

maar alles is goed, zag er allemaal super uit volgens de dokter. :)
verder heb ik niet om de waardes gevraagd, daar heb ik geen interesse in, als het maar goed is.

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

haha thanks man!!

Zo heftig, die diagnoses bij je collega's! Mooi dat jij er zo goed van af komt :).

Een gezonde geest(?!!!) in een gezond lichaam dus gelukkig. ;)

Altijd prettig om dat soort nieuws te krijgen D, nu kan je weer rustig verder knallen met de gewichten!

Goede actie om het een keer te laten testen!
Meestal gebeurt het pas als het al ver gevorderd is, goed bezig dus weer pik.

• #2.480
Zo heftig, die diagnoses bij je collega's! Mooi dat jij er zo goed van af komt :).

wat hun hebben hoef jij of ik natuurlijk niet gelijk te hebben, maar je wordt wel ff wakker geschud. die met zijn prostaat was er door zo'n onderzoek gelukkig snel bij. die andere zullen we helaas niet meer terug zien.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Een gezonde geest(?!!!) in een gezond lichaam dus gelukkig. ;)

gezonde geest? af en toe afdwalende zullen we maar zeggen:D

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Altijd prettig om dat soort nieuws te krijgen D, nu kan je weer rustig verder knallen met de gewichten!

will do!!!:)

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Goede actie om het een keer te laten testen!
Meestal gebeurt het pas als het al ver gevorderd is, goed bezig dus weer pik.

ben wel van plan om het vaker te laten doen, geen slecht plan!;)

Terug
Naar boven