Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

• Topic Starter Topic Starter
Benieuwt naar de defenitieve foto's!

+1 Daar ben ik ook benieuwd naar!
Foto's worden bruter en bruter! :cool:

idd, ben daar zelf ook benieuwd naar...momenteel de eerste nachtdienst achter de rug. ben vanmiddag begonnen met laden....laatste paar dagen goed diep gegaan. en dat is te zien ook....momenteel zie ik er best shit uit!
veel vocht hou ik vast en helemaal depleted:p, maar dat is zo wie zo het geval met nachtdiensten.
vannacht de laatste nachtdienst en als het goed is dan moet het vocht donderdagochtend weg zijn, dat is normaal gesproken elke keer zo bij mij....na een lange nacht pitten.(en een aantal toilet bezoekjes)

de eerste paar bordjes rijst, ananas, appelmoes met kip zitten er al in;). kijken of ik het red met een kleine kilo rijst vannacht. :D
het gaat in ieder geval hard genoeg, wat een hongergevoel steeds....moet mezelf gewoon inhouden:cool:.
tussendoor pak ik nog wat rijstewafels met honing:)
zit nog wel op een 6 tot 8 liter water....morgen minderen.

Laatst bewerkt:
eindelijk lekker eten jonge geniet ervan

eindelijk lekker eten jonge geniet ervan

Nightfly is numero uno!

Zeer benieuwd naar de foto's!

thanks mannen, laden gaat lekker...stond vanmorgen al lekker vol uit de nachtdienst:). alleen veel werk ivm vakantierooster....damn dat is minder.

vier uurtjes geslapen, zit nu weer op mijn werk:p. maar goed dat geeft me wel gelegenheid om flink door te laden hehe. maar dubbele diensten draaien is weer klote voor je fysiek. maar moest wel om toch vrij te wezen voor wat foto's te maken ;)

thanks mannen, laden gaat lekker...stond vanmorgen al lekker vol uit de nachtdienst:). alleen veel werk ivm vakantierooster....damn dat is minder.

vier uurtjes geslapen, zit nu weer op mijn werk:p. maar goed dat geeft me wel gelegenheid om flink door te laden hehe. maar dubbele diensten draaien is weer klote voor je fysiek. maar moest wel om toch vrij te wezen voor wat foto's te maken ;)

Misschien dat ik erover heen heb gelezen.. maar watvoor werk doe je?

He dat is apart man, hoor je niet iedere dag! Is het zo dat er ook gecontroleerde vaarwateren zijn? Dus jullie geven koersen en opdrachten etc. door?

Net zo hectisch als met luchtverkeersleider?

yep, ja wat is hectisch....zorgen dat het niet fout gaat. van jachtjes tot bulkcarriers, er zit ook spul tussen van 300 meter lang hehe :)

Sounds like an intresting job nightfy:D:D

waar blijven die foto's nu dan??:p ben zo benieuwd!!:)

geen voorproefje hier??

oke dan nou afwachten maar dan!hoop voor je dat je paar mooie kunt schieten

Komt helemaal goed met jouw fysiek man!! Ben benieuwd naar je collage.

Zelf heb ik niet geladen.

kijken of we vanmiddag wat pic's kunnen maken, gister in de gym vielen tegen...slecht licht daar:)

inmiddels zit ik de laatste dagen op een kleine kilo rijst per dag, appelmoes,broccoli en wat eiwitten erbij. tussendoor wat rijstewafels met honing. na de vakantie, over een week of drie dus...wil ik nog een periode door cutten.
om v/d winter een cleanbulk te gaan doen.

Laatst bewerkt:
Ik ben echt benieuwd naar jouw foto's, Nightfly: dat worden echt toppers (in mijn ogen)! :D

Wat ik ook wel wil weten is wat jouw Wilks-score was toen jij nog aan powerliften deed ... boven de 400 zeker, of niet?

Wat ik ook wel wil weten is wat jouw Wilks-score was toen jij nog aan powerliften deed ... boven de 400 zeker, of niet?

wilks? dat zijn deads, squat en bank zeker....

heb met powerlifters meegetraind vroeger...een aantal jaren. denk met squat 200, deads +200, bank 145...maar dan praat je over stats in de sportschool.
op een wedstrijd kan je er wel zeker 10/15 procent vanaf trekken;)
ben daar een paar jaar mee bezig geweest, vind mezelf nu toch efficienter trainen:).
sta nu met meer plezier te frontsquaten a la 100 kilo bv:D

maar ik heb het meegemaakt, en toch was dat ook een leuke tijd.

Wat voor rijst eet je? Wit of zilvervlies?

• #1.000
Terug
Naar boven