MuscleMeat

Nightfly's working on body for life!

succes met je shoot!

Vanmiddag foto's maken? Nu? Klaar?

Zien?
:D:D:D (nee je doet nie aan sneak preview maar probeer het lekkuh toch :p)

Succes met de foto's we zijn benieuwd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
zo nice droog gek!heel mooi en heel goed gedaan!

echt super bruut man!!
ik hoop dat ik er op die leeftijd zo bij mag staan!

Daan wat doe je nou? O nee ik zie het al de beste foto's hou je voor het laatste hehe. Ik heb ze al gezien, Damn sharp as a knife!!:D

kolere, daar zit behoorlijk wat vlees an!

• #1.011
zo nice droog gek!heel mooi en heel goed gedaan!

thanks man.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

dank u.

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Daan wat doe je nou? O nee ik zie het al de beste foto's hou je voor het laatste hehe. Ik heb ze al gezien, Damn sharp as a knife!!:D

jij weet meer zeker.......:rolleyes: haha:D

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

kolere, daar zit behoorlijk wat vlees an!

gelukkig nog wel, toch een kilotje of 6/7 weg gecut...maar er blijft genoeg over;) thanks.

zo pic's zijn klaar, samen nog ff bekeken met ying yang ....en zijn er uit:)

zal zo ff een verhaaltje tikken en opsturen.

Die aanhechting van de borstspieren vind ik echt super :o

t*ring wat ben je ook een kanon! :D

Ongelooflijk man! 45 jaar en dan zulke poten en zo een upper body. Je krijgt van mij een 10 op de contest! Succes kerel.

btw. Is bruine rijst niet beter dan witte rijst?

• #1.016
Die aanhechting van de borstspieren vind ik echt super :o

t*ring wat ben je ook een kanon! :D

Ongelooflijk man! 45 jaar en dan zulke poten en zo een upper body. Je krijgt van mij een 10 op de contest! Succes kerel.

btw. Is bruine rijst niet beter dan witte rijst?

thanks iedereen!!!

zilvervlies rijst eet ik ook wel....maar zat de laatste tijd op witte rijst. en ze zeggen waar je mee gecut heb kan je ook beter mee laden. om veranderingen zoals bloaten voor de wedstrijd te voorkomen.
en er zitten als het goed is in zilvervlies rijst meer vezels, wat weer meer vocht vast houd.
nou heb ik gisteravond zowat een pond patat en een grote kroket op zitten vreten, maar mijn benen knalden er uit vanmorgen:D.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan heb je dit :p

zonder maar ff te knijpen.... gewoon koud.

Laatst bewerkt:
Man, ik ben fan van je fysiek geweldig, vooral chest en benen zijn geweldig. En je waist doet me denken aan die van Dexter Jackson. Hoop straks ook nog eens een backdoublebiceps te zien van je. In 1 woord SUPER, ik heb het vaker gezegd, maar je zou denk ik hoog scoren als je het podium op gaat.

• #1.018
Man, ik ben fan van je fysiek geweldig, vooral chest en benen zijn geweldig. En je waist doet me denken aan die van Dexter Jackson. Hoop straks ook nog eens een backdoublebiceps te zien van je. In 1 woord SUPER, ik heb het vaker gezegd, maar je zou denk ik hoog scoren als je het podium op gaat.

dank je....rug met biceps is idd te zien op mijn collage, en daar ben ik ook wel content mee. maar die zal je wel zien als big t ze morgen uitgeeft:)

Damn nighty!! :heart:

En die potennnn, OMG

aaaaah brute benen man gaaaaaaaaaaaf was de patat lekker??

Terug
Naar boven