Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

Ook zo'n moeite om weer terug op niveau te komen, Nightfly?

Prima idee dus om van de week vaak te trainen met lichte/medium gewichten; dat zal je spiergeheugen - want die is beter dan die van mij - goed doen! :D

Sterk vrouwtje (met tattoos en ditto uitstraling) dan zeker?

Inderdaad: geen genade, ze heeft zelf besloten om vanachter het aanrecht naar de sportschool te komen ... ;)

Hahaha, ja dat kan leuk zijn :p
Vond zelf wel prettig om met een man te trainen die sterk is en serieus bezig is, en oefeningen goed uitvoert. Kan elkaar goed motiveren. Maar ook wel eens getraind met 1-tje die z''n ogen niet geheel onder bedwang had en wel heel graag wilde helpen. Moet je bij mij niet doen, hield ie dan ook vrij snel mee op :p

Maar ook wel eens getraind met 1-tje die z''n ogen niet geheel onder bedwang had en wel heel graag wilde helpen. Moet je bij mij niet doen, hield ie dan ook vrij snel mee op :p
Heb je hem geslagen?;)
Samen trainen kan heel leuk zijn ja en ik heb me ook wel eens gruwelijk vergist in de kracht van een dame die destijds meer drukte dan ikzelf.
Onbewust heb je volgens mij als man toch altijd dat je per ongeluk net even wat langer kijkt (of per ongeluk net je oog op een borst valt als ze net kijkt) dan de bedoeling eigenlijk is :(

Heb je hem geslagen?;)
Samen trainen kan heel leuk zijn ja en ik heb me ook wel eens gruwelijk vergist in de kracht van een dame die destijds meer drukte dan ikzelf.
Onbewust heb je volgens mij als man toch altijd dat je per ongeluk net even wat langer kijkt (of per ongeluk net je oog op een borst valt als ze net kijkt) dan de bedoeling eigenlijk is :(
Hahaha, ja zou het? Dus je kan er niets aan doen :p

Het is heel simpel, vrouwen voelen haarfijn aan hoe er wordt gekeken. Als het per ongelukg is, is er niets aan de hand... ik kijk ook wel eens per ongeluk de verkeerde kant op, je moet er gewoon niet hysterisch over doen of er teveel over nadenken... je weet zelf hoe je naar een vrouw kijkt en welke intentie je daarbij hebt...

Er zit inderdaad een verschil in even per ongeluk kijken of doelbewust naar (bepaalde lichaamsdelen van) een vrouw kijken. :rolleyes:

Wat ik wel weet is dat je vrouwelijke intuïtie moeilijk voor de gek kunt houden en vrouwen er helemaal niet van houden als mannen TE graag willen.

En Sue weet ook best wel dat niet ALLE mannen hetzelfde zijn ... ;)

Hahaha, ja zou het? Dus je kan er niets aan doen :p

Het is heel simpel, vrouwen voelen haarfijn aan hoe er wordt gekeken. Als het per ongelukg is, is er niets aan de hand... ik kijk ook wel eens per ongeluk de verkeerde kant op, je moet er gewoon niet hysterisch over doen of er teveel over nadenken... je weet zelf hoe je naar een vrouw kijkt en welke intentie je daarbij hebt...

Ja vrouwen kunnen er idd ook wat van!
En dan bij voorkeur als het de manspersoon slecht uitkomt, als je bijvoorbeeld al een uur ergens even wilt krabben en dan eindelijk denkt dat het kan en dat er dan een mevrouw met een rood hoofd verbijsterd naar je staat te gapen:mad:

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

En Sue weet ook best wel dat niet ALLE mannen hetzelfde zijn ... ;)

Hm, volgens mij zijn alle mannen juist wél hetzelfde alleen de ene nog wat erger dan de ander:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.147
lekkere training weer!!! en uh laat je niet teveel afleiden he:D

huh, nee zal het proberen:D

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Ook zo'n moeite om weer terug op niveau te komen, Nightfly?

Prima idee dus om van de week vaak te trainen met lichte/medium gewichten; dat zal je spiergeheugen - want die is beter dan die van mij - goed doen! :D

Sterk vrouwtje (met tattoos en ditto uitstraling) dan zeker?

Inderdaad: geen genade, ze heeft zelf besloten om vanachter het aanrecht naar de sportschool te komen ... ;)

valt op zich wel mee, maar als ik gelijk 100% ga heb ik voor al op benen een week spierpijn :p....en daar pas ik ff voor:)

1 tattoo met uitstraling:D

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Hahaha, ja dat kan leuk zijn :p
Vond zelf wel prettig om met een man te trainen die sterk is en serieus bezig is, en oefeningen goed uitvoert. Kan elkaar goed motiveren. Maar ook wel eens getraind met 1-tje die z''n ogen niet geheel onder bedwang had en wel heel graag wilde helpen. Moet je bij mij niet doen, hield ie dan ook vrij snel mee op :p

idd is voor mij ook wel een uitdaging hehe.....

je hebt hem gewoon de ogen dichtgeslagen ofzo :D

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

Heb je hem geslagen?;)

ja dat heeft iedereen toch wel is....staren noemen ze dat toch???

• Like
Waarderingen: Sue
lekker bezig nogsteeds, weet je al of je een andere log gaat openen? hou me dan ff op de hoogte;)

ik ga sporten mazzellll

• #1.149
lekker bezig nogsteeds, weet je al of je een andere log gaat openen? hou me dan ff op de hoogte;)

ik ga sporten mazzellll

uiteraard gaan we weer volle bak...ik weet niet of ik hier kan blijven loggen?
misschien kan deze wel verplaatst worden, en de titel aanpassen ofzo....:)

sportse!

• #1.150
zo weer een lekkere training achter de rug!

dumbbell row
4 x 10 x 40

incline dumbbellpress
4 x 10 x 40

front raises
3 x 10 x 18

pullover
3 x 12 x 35

peck dek
3 x 12 x 60

shoulderpress in machine
3 x 10 x 75

trainingstijd 40 min. ging lekker vlot:)

40 reps met 40kg dumbbells WHOOP WHOOP :-)

• #1.152
40 reps met 40kg dumbbells WHOOP WHOOP :-)

thanks man, ging me gemakkelijker af als gedacht....

zo vanmorgen armen getraind;)

triceps machine
2 x 20 x 80
2 x 15 x 85

biceps barbell curl
4 x 12 x 40/45

triceps pushdown
3 x 12 x 35

biceps kabels
3 x 12 x 35

incline lying triceps met ez-stang
3 x 15 x 40

biceps curls
3 x 10 x 16

buik
4 setjes op de machine

voelt allemaal weer goed aan, begin weer lekker op dreef te komen:)
armen komen al weer goed vol te staan!

trainingstijd 45 min.

Laatst bewerkt:
leuke titel switch :)

begint er weer allemaal goed uit te zien in de gym kerel ;)

als je bijvoorbeeld al een uur ergens even wilt krabben en dan eindelijk denkt dat het kan en dat er dan een mevrouw met een rood hoofd verbijsterd naar je staat te gapen:mad:

Haha, herkenbare situatie :D Maar ik trek me er niets meer van aan, als het kriebelt moet je krabben :p

Hey nightfly, hoe voor jij die pullovers uit? en doe je ze voor je borst of rug

• #1.156
Hey nightfly, hoe voor jij die pullovers uit? en doe je ze voor je borst of rug

denk dat ik het verkeerd benoemd heb, ik doe hem voor de rug....een soort van ...straight arm pulldown, blijf gewoon staan met de stang voor me op hoofdhoogte...en met bijna gestrekte armen steeds de stang( meestal gebruik ik die van de latpully) naar beneden duwen.
deze oef kan je niet echt zwaar doen, maar dat is ook niet nodig.....ik maak er ook wel is een supersetje van...dan doe ik direkt 10 reps chinnen richting de borst er achter aan met hetzelfde gewicht.
dan gaan je rugspieren behoorlijk branden:)

goed om te zien dat je weer aan het terug komen bent

misschien heb ik het gemist hoor, maar ben je nog "on" nu? of heb je al iets in de planning?

• #1.158
goed om te zien dat je weer aan het terug komen bent

misschien heb ik het gemist hoor, maar ben je nog "on" nu? of heb je al iets in de planning?

Thanks, nee ben ''off''.....en ben wel van plan om dat een tijdje te blijven. ff kijken hoe het verder gaat, eerst van de winter maar is cleanbulken :)
zou eigenlijk al mijn laatste kuurtje zijn, weet niet of ik mij daar kan of ga houden natuurlijk....nu zeg ik blijf er af:D.

Thanks, nee ben ''off''.....en ben wel van plan om dat een tijdje te blijven. ff kijken hoe het verder gaat, eerst van de winter maar is cleanbulken :)
zou eigenlijk al mijn laatste kuurtje zijn, weet niet of ik mij daar kan of ga houden natuurlijk....nu zeg ik blijf er af:D.

Ouwe snoepert :p

Gaat weer lekker dus?

• #1.160
Ouwe snoepert :p

Gaat weer lekker dus?

hey chris hoes ie?

nou voorlopig ff geen snoep en limonade meer:D

ga v/d winter is ff lekker clean er tegen aan! met dit......

[afbeelding niet meer beschikbaar] hehe

bij deze wil ik natuurlijk de sponsors, bodyenfitshop, bodylab en fittnesseller bedanken!!!!:)

de training vanavond bestond uit onderrug, hams en onderarmen;)

deadlift
10 x 70
08 x 100
08 x 120
08 x 142,5
08 x 162.5

leg curl
4 setjes 10 reps 30 kilo

stiff legged deadlift
10 x 50
10 x 60
10 x 70
10 x 80

8 setjes onderarmen

opzich een lekkere training, kom er weer lekker in.
voeding laat op zich nog wat te wensen over....maar dat komt ook wel weer goed.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven