XXL Nutrition

Nightfly's working on body for life!

haha super Daan - foto van je gemaakt alsof je een beroemdheid bent:cool:
mooie comeback training

volgen er nog foto's van 'n drijvende buffel in de zee of iets dergelijks?:D

rustig aan beginnen en meneer pakt nog effe 150deathlift!!! netjes daan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123
haha super Daan - foto van je gemaakt alsof je een beroemdheid bent:cool:
mooie comeback training

volgen er nog foto's van 'n drijvende buffel in de zee of iets dergelijks?:D

rustig aan beginnen en meneer pakt nog effe 150deathlift!!! netjes daan!

thanks, hehe nee geen buffel foto';s in het water...had natuurlijk wel een paar foto's van wat (wal)russen kunnen maken, was echt in staat om die weer terug in zee te duwen!:D

ben je trouwens 'Off' nu?

ja de laatste ging er 2 weken voor de zgn shoot in, winstrol gestopt op de dag v/d shoot.

komen je waardes dan nog wel in een redelijke toestand (met 45 jaartjes)
ken eigentijk geen oudere bb'er die nog off gaat na laten we maar zeggen > 40 jaar...
off tijd = TRT tijd

• #1.127
ik heb tot nu toe altijd weinig last, val ook nooit terug of iets dergelijks...kracht enzo blijft ook altijd wel redelijk zitten.
maar ik ben dan ook nooit een groot verbruiker geweest.
heb nog het meeste last van periodes niet trainen, moeilijk weer op gang te komen hehe.

weet niet of ik nog wel wat ga gebruiken, eerst maar is een dik half jaar lekker zo beuken...daarna zien we wel weer.:)
heb nog een potje test-hardcore en megagrow staan van xxl, zelfs voor die meuk ben ik al gevoelig en ga ik goed op:D

ik heb tot nu toe altijd weinig last, val ook nooit terug of iets dergelijks...kracht enzo blijft ook altijd wel redelijk zitten.
maar ik ben dan ook nooit een groot verbruiker geweest.
heb nog het meeste last van periodes niet trainen, moeilijk weer op gang te komen hehe.

weet niet of ik nog wel wat ga gebruiken, eerst maar is een dik half jaar lekker zo beuken...daarna zien we wel weer.:)
heb nog een potje test-hardcore en megagrow staan van xxl, zelfs voor die meuk ben ik al gevoelig en ga ik goed op:D

dat is naturlijk wel fijn niet een leven lang afhankelijk te zijn van een spuitje..
En megagrow is mischien ook wel gezonder :D

• #1.129
zo weer een training achter de rug, vanavond borst en rug gedaan om een beetje in te slingeren.

bench
allemaal nette sets, langzaam en strikt!
15 x 70
10 x 100
08 x 110
08 x 120
08 x 130 viel op zich niet tegen, na een maandje niet meer banken:)

lat pully front
12 x 60
10 x 70
10 x 80
08 x 85

fly's
12 x 20
10 x 24
10 x 26
10 x 22

bor
15 x 50
12 x 60
10 x 70
10 x 80

t-bar op het powerstation met driehoek
3 setjes 50 kilo

borstmachine
3 setjes volle bak, 120 kilo

trainingstijd 50 min, viel allemaal mee op zich...lekker getraind.

• Like
Waarderingen: Sue
die 150 heb je zo weer terug op je bench kerel ;)

GEFELICITEERD KEREL! zwaar verdiend en hard voor gewerkt!

nice dat je weer aan het loggen bent! dat bankdrukken blijft super, zelfs na een maand stil gelegen te hebben :eek:

• #1.134
die 150 heb je zo weer terug op je bench kerel ;)

met 8x130 doet hij dit volgens mij met 2 vingers in de neus dan ook nog :cool:
Terechte winnaar van de contest.
Nice fysiek en vooral strong as a mofo!

GEFELICITEERD KEREL! zwaar verdiend en hard voor gewerkt!

nice dat je weer aan het loggen bent! dat bankdrukken blijft super, zelfs na een maand stil gelegen te hebben :eek:

thanks mannen, tuurlijk blijven we loggen....denk dat ik wel eerders een andere log aanmaak:)
ja dat banken gaat me altijd goed af, hoop dat ik met 6/8 weken weer op niveau ben...zoals een paar weken voor de contest. we zullen zien.

vanmiddag stond er eigenlijk benen op programma....voorkant wel te verstaan, maar die heb ik gecancelled ivm behoorlijke spierpijn in de hams van woensdag.
beetje rare week omdat ik v/d week grieperig was, dus rare volgorde van trainen. hoop volgende week weer op maandag te beginnen.
vandaag nog wel een flinke kinkhoest en zweterig...maar wel nog ff armen getraind!

dus armen....
tricepsmachine
3 setjes 15 reps 90 kilo

biceps curl
3 setjes 15 reps 45/50 kilo

triceps pushdown
3 stejes 15 reps 30/35 kilo

biceps met kabels
3 setjes 12 reps ??

triceps reverse pusdown
3 setjes 12 reps 25/30 kilo

preacher curls
3 setjes 12 reps 35/40 kilo

vrij lichte training, wel lekker.....ongeveer 40 min bezig geweest.

morgen probeer ik nog benen te trainen, ff kijken voor een andere sportschool...waar ik train is ie dicht op zaterdag;)

lekker bezig man

lekker volume op de armen kerel

Hoest hoeft idd geen kink in de kabel te zijn om te trainen :p

Sportschool op zaterdag dicht... sjeeemeugggg... wasda voor sportschool?

goed weekend! Beterschap

• #1.138
vandaag dus geen training, ff te druk gehad met andere dingen....maandag weer.
ja mis het best wel...af en toe is op zaterdag te trainen, je zou zeggen zoek een andere sportschool. maar deze is 4/5 min lopen en er kan nog met gewichten worden gesmeten, best nog wel hardcore en alles is aanwezig!
dus gaan we er maandag maar weer tegen aan:D

• #1.139
okee daar zijn we weer....vanmiddag benen getraind.

legextensions
2 x 12 x 30
2 x 10 x 35

hacksquat op de machine
3 x 12 x 200
1 x 12 x 210

squat
2 x 8 x 100
2 x 8 x 120

kuiten
5 x 20 x volle bak machine

op zich een lekkere lichte training, eerst maar weer is ff een beetje wennen aan de gewichten.

wil v/d week 5 keer trainen om weer een beetje in te komen zonder al te veel spierpijn :)
dus vandaag LB
dinsdag UB
woensdag armen
donderdag LB
vrijdag UB

wel leuk om te vertellen....er traint nu een vrouwtje met me mee. doet gewoon alle oefeningen die ik ook doe. wat haar doelen verder zijn of gaan worden, wil ze eerst bekijken hoe ver we gaan komen:D
eerst zal ik haar nog ff in laten slingeren wat betreft gewichten....maar die lat gaat steeds hoger. maw.....geen genade hehe:D

lekkere training weer!!! en uh laat je niet teveel afleiden he:D

Terug
Naar boven