Fitness Seller

Nightfly's working on body for life!

wow wat een supps! Het is je gegund kerel

Harde training zo te zien:D, mooi Nightlfy! Die prijs ziet er geweldig uit zo:P Je hebt hem dan ook zeker verdient!

Kun je ook iets meer naast je trainingen over je voeding vertellen?

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
wow wat een supps! Het is je gegund kerel

Harde training zo te zien:D, mooi Nightlfy! Die prijs ziet er geweldig uit zo:P Je hebt hem dan ook zeker verdient!

Kun je ook iets meer naast je trainingen over je voeding vertellen?

Succes!

thanks mannen, ja kan de winter wel door...:D

ja ik zal vanaf volgende week af en toe is een dagje voeding er op zetten.
ik heb niet echt een vast voedingspatroon, maar probeer uiteraard wel aan mijn eiwitjes en cals te komen.
met die cals is het ff zeuren de laatste dagen, gisteren ook nog uit eten geweest.
waar denk je....bij de griek natuurlijk hehe....maar het was op zijn hollands gezegd niet te vreten!
was er vandaag nog een beetje naar van, raar gevoel in de buik etc:D

woooow wat een pakket man :P

Haha wat een pakket man, hoelang denk je daarmee te gaan doen? 't is je gegund ;)

zo lekker veel sups in huis:D!

Haha relaxed man...daar kan je weer ff mee vooruit.

haha nice :D heb vandaag ook men pakket van bodylab gekregen! Momenteel sta ik hier met 18kg whey in huis, dus ik kan ook nog ff voort :D

glutamine heb je voorlopig zeker genoeg :roflol:

Stevige deadlift toch kerel.

Nice pakket supps! :)

• #1.171
thanks iedereen, kan er wel een wintertje mee door. het leuke is ...er zitten ook wat supps bij waar je normaal gesproken wel over denkt om het is een keer te bestellen. maar dat het uiteindelijke bedrag met eiwitten e.d. zo hoog oploopt dat je sommige produkten laat lopen. nu kan ik deze is uitproberen:)

Man, man wat een pakket! Waar bestaat het allemaal uit?

• #1.173
Man, man wat een pakket! Waar bestaat het allemaal uit?

1 pakket kon ik zelf uitzoeken, heb ik whey, cla, glutamine en crack besteld.
en nog een samengesteld pakket...daar zaten ook allemaal nuttige dingen in...vitamines,(time released)whey, rpm/drive, leucine, arginine,creatine etc etc teveel om op te noemen. oja nog wat shirts, shakebekers.:D

Ga je dingen als leucine, glutamine, cla, arginine en creatine tegelijk gebruiken?

Hier ben je, ga je weer volgen succes met alles

• #1.177
Wauw... alsof je door de vitrine van een snoepwinkel kijkt... maar dan anders :D
Goed man!

yep candyshop voor BBers hehe:D

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Ga je dingen als leucine, glutamine, cla, arginine en creatine tegelijk gebruiken?

glutamine gebruikte ik al....ga is rustig bekijken wat het best te combineren valt, heb ook een aantal produkten voor het vrouwtje besteld;)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Hier ben je, ga je weer volgen succes met alles

hey kerel, ja ff een andere lognaam...anders blijft het zo 2010:)

Je moet nog even 'contest winner 2010' onder je naam zetten :p

• #1.179
Je moet nog even 'contest winner 2010' onder je naam zetten :p

haha had het wel al bij anderen gezien....maakt me op zich niet zo veel uit.
en als ik een beetje eerlijk ben....zou bij god niet weten hoe dat moet :D
zal wel ff kijken.

Terug
Naar boven