prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was leuk om te doen!
Farmers pr, 20m easy en toen een turn van letterlijk 5 sec. ofzo, als dat beter en sneller zou kunnen denk ik dat ik nog veel verder kom!Tijd voor mij om te bezinnen

In! Vanwaar dat je zo'n bro riem gebruikte bij die SSB squat?

ik had het vandaag niet zo, uberhaupt weinig zin om te trainen (dat heb ik niet vaak)! Komt ook deels omdat alles weer pijn doet, ik loop als een pinguin en ik weet dat ik voor lb alleen maar huisvrouwen oefeningen kan doen en zelfs die voelen kut... Wel is het vooral het soort "vervelende pijn" waar ik weet dat ik prima doorheen kan bijten, dus wedstrijden komen geenszins in gevaar maar begin er wel klaar mee te geraken... tot ik op de wedstrijd prs zet of sterke mensen beat en ik er weer vol blij mee ben!

Herkenbaar

ow zo was dit niet hoor, was bij judotoernooiik was mee als coach, heb bewust mn pak thuis gelaten om niet in de verleiding te komen mee te doen!
. Waren jullie met een team te kamperen? Dat soort dingen mis ik soms nog wel eens aan teamsporten (alhoewel het geen teamsport is).