XXL Nutrition

• XtM045: Beats The Gym •

Hmm, die chicken tonight lijkt me niet de beste keuze...met de name de room verdoet ehm...kerriesaus is MEESTAL iets meer 'light'..;)

Maar goed als je redelijk ecto bent of zou zijn maken die sausjes geen **** uit in de bulk;)

+1

Xtm ik denk dat je je niet zo heel druk hoeft te maken om je eten. Zorg gewoon dat je VEEL binnenkrijgt ;). En je weet ondertussen wel waar je veel van binnen moet krijgen, dus komt goed dacht ik zo!:D

• Topic Starter Topic Starter
Hmm, die chicken tonight lijkt me niet de beste keuze...met de name de room verdoet ehm...kerriesaus is MEESTAL iets meer 'light'..;)

Maar goed als je redelijk ecto bent of zou zijn maken die sausjes geen **** uit in de bulk;)

Komt in orde ;)

zit progressie in, lekker zo doorgaan. Je before was wel echt super dun zeg.
wat weeg je nu?

Ik woog dinsdag of maandag 65,8kg dacht ik, ik weeg me volgende week weer ergens en hopelijk blijf ik in de stijgende lijn :)
Ik denk ook dat ik ongeveer nu 8-10kg meer weeg als eerst, weegde tot volgens mij 56-57 dacht ik
& Bedankt :)

+1

Xtm ik denk dat je je niet zo heel druk hoeft te maken om je eten. Zorg gewoon dat je VEEL binnenkrijgt ;). En je weet ondertussen wel waar je veel van binnen moet krijgen, dus komt goed dacht ik zo!:D

Jup, ik merk het vanzelf wel dan :p
Gewoon veel :burger::klink::popcorn::mc:

:jk:

Laatst bewerkt:
Vooruitgang is zeker goed te zien, doe zo verder!

je ziet de vooruitgang:D Lekker door blijven knallen!

Goed bezig kerel! Inderdaad duidelijke progressie te zien. Zeker je armen vind ik.

Abonnementje genomen kerel. Duidelijke progressie, je zult er ongetwijfeld erg blij mee zijn. Ik ga je volgen, je bent goed bezig en volgens mij weet je door goeie kennis heel goed waar je mee bezig bent. Doe zo verder, je geraakt er wel!

Vooruitgang is zeker goed te zien, doe zo verder!

je ziet de vooruitgang:D Lekker door blijven knallen!

Goed bezig kerel! Inderdaad duidelijke progressie te zien. Zeker je armen vind ik.

Abonnementje genomen kerel. Duidelijke progressie, je zult er ongetwijfeld erg blij mee zijn. Ik ga je volgen, je bent goed bezig en volgens mij weet je door goeie kennis heel goed waar je mee bezig bent. Doe zo verder, je geraakt er wel!

Thanks mannen :)
Ik zal zeker door blijven gaan, en er misschien nog wel harder zodat ik over 6 maanden weer kan posten en hopelijk gain ik genoeg.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Ik ga dalijk ook me rug trainen, al hoewel ik wel last heb van mijn rug dus ik ga gewoon proberen licht te deadliften. Ik pak denk ik ook schouders omdat ik die achterwegen heb gelaten woensdag. Wil ook misschien proberen of ik een Bench PR kan maken maar ik zie wel.

Thanks mannen :)
Ik zal zeker door blijven gaan, en er misschien nog wel harder zodat ik over 6 maanden weer kan posten en hopelijk gain ik genoeg.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Ik ga dalijk ook me rug trainen, al hoewel ik wel last heb van mijn rug dus ik ga gewoon proberen licht te deadliften. Ik pak denk ik ook schouders omdat ik die achterwegen heb gelaten woensdag. Wil ook misschien proberen of ik een Bench PR kan maken maar ik zie wel.

Opletten met je rug man. Als je veel last hebt zou ik rugtraining eerder eens overslaan hoor. Beter dat je even rust en het in orde komt dan dat je gaat trainen en het erger maakt.

Opletten met je rug man. Als je veel last hebt zou ik rugtraining eerder eens overslaan hoor. Beter dat je even rust en het in orde komt dan dat je gaat trainen en het erger maakt.

Ja ik probeer gewoon, voel ik wat stop ik gewoon.
Ik ga wel want dan kan ik sowieso schouders, biceps en traps nog pakken.

aaiight, master work-out ^^

DB ROWS
12x8kg
10x12kg
12x16kg
12x16kg
12x16kg
12x18kg

Wat extra gedaan omdat ik geen deadlift + chin ups ging doen.

SEATED CABLE ROWS
12x30kg
12x37,5kg
12x42,5kg
12x42,5kg

Schouders

UPRIGHT ROWS
12x8kg
12x8kg
12x8kg
12x7kg

DB OVERHEAD PRESS/SHOULDER PRESS
12x8kg
12x10kg
12x12kg
12x12kg
Last rep was echt het aller laatste wat erin zat.

Biceps

DB Curl
Wou me Biceps echt hard laten failen, lukte wel maar niet dat ik een pomp had mja :(
8x12kg
8x10kg
8x10kg
10x8kg

EZ Bar curling heb ik maar gelaten, biceps waren al moe voor ik hieraan begon anders had ik wel 14kg gedaan. Daarna even shrugs maar ging maar 2 setjes maar laag kg want last in me rug -> schouderbladen zoiets en de training ging goed vond ik. Voelde soms wat heel lichts dus ik ben tevreden, alleen geen deadlift en chin ups duss

SHRUGS
15 x 16kg
12 x 16kg
10 x 16kg

Toen nog in de smith poging van 60kg gedaan op bankdrukken, gelukt :)

BANKDRUKKEN (SMITH)
2 x 60kg PR
Ik vond het ook niet echt zwaar omdat het in de smith was denk ik, denk dat er 5 wel in gezeten had mja ik weet eigelijk niet waarom gestopt .. Ik was ingesteld op 1x60kg dacht dat het zwaarder zou zijn dus was al tevreden met 2, we zien maandag wel op de losse bankdruk !!

Gaat lekker man !!
Progressie zeker te zien. Hoe lang ben je eigenlijk?

Nice workout kerel, lekker dat je na dat volume nog een bench pr kon zetten:)

Inderdaad! Mooi om aan het eind van je workout nog te PR'en!

Goed weekend:D!

netjes hoor:D :thumbs:

je doet wel veel reps en sets. blijf je bij 12 reps per set houden bij de meeste oefeningen? is in totaal per oefeningen 4/5x12 niet teveel??
Ik dacht dat 12 reps per set al richting de spierconditie gaat terwijl onze goal massa is:D

Mja zijn in iedergeval lkkre trainingen wat ik lees.:) en de PR met bench...:thumb:

ps. heb een vraagje: waar staat VVM voor in het voedingsschemaoverzicht???
pps. heb een nieuw log aangemaakt. hopelijk blijf je volgen:D zie mijn handtekening

Laatst bewerkt:
je doet wel veel reps en sets. blijf je bij 12 reps per set houden bij de meeste oefeningen? is in totaal per oefeningen 4/5x12 niet teveel??
Ik dacht dat 12 reps per set al richting de spierconditie gaat terwijl onze goal massa is:D

Mja zijn in iedergeval lkkre trainingen wat ik lees.:) en de PR met bench...:thumb:

ps. heb een vraagje: waar staat VVM voor in het voedingsschemaoverzicht???
pps. heb een nieuw log aangemaakt. hopelijk blijf je volgen:D zie mijn handtekening

VVM=Vet Vrije Massa ;)
Lees eens, het staat er gewoon bij waarom ik meer gedaan heb dan normaal, vroeg je vorige keer ook al toen het er ook duidelijk bij stond :rolleyes:

ik check je wel

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Inderdaad! Mooi om aan het eind van je workout nog te PR'en!

Goed weekend:D!

En of het een lekker weekend word :D
Maandag ga ik me weer wegen, hopelijk houd ik niet teveel vocht vast.

Danke schön.

PS; Ik had het net over vocht vasthouden, heeft iemand hier een topic van ofzo dat ik dat even kan doorlezen, just to know

nette training!
maxen in smith is natuurlijk niks, je had ook al schouders aangepakt hé!
volgende borst/bench/push training oid, beginnen met banken
bv.
20x20kg
5x40kg
3x50kg
en BAM rep-out op 60kg! met deze pre-sets ben je goed genoeg warm en niet voorvermoeid. moet erin zitten !

Ik heb het zelf al gevonden een beetje, ;)

Terug
Naar boven