MuscleMeat

• XtM045: Beats The Gym •

nette training!
maxen in smith is natuurlijk niks, je had ook al schouders aangepakt hé!
volgende borst/bench/push training oid, beginnen met banken
bv.
20x20kg
5x40kg
3x50kg
en BAM rep-out op 60kg! met deze pre-sets ben je goed genoeg warm en niet voorvermoeid. moet erin zitten !

heheheh ga ik ook doen

• Topic Starter Topic Starter
nette training!
maxen in smith is natuurlijk niks, je had ook al schouders aangepakt hé!
volgende borst/bench/push training oid, beginnen met banken
bv.
20x20kg
5x40kg
3x50kg
en BAM rep-out op 60kg! met deze pre-sets ben je goed genoeg warm en niet voorvermoeid. moet erin zitten !

Sir, yes sir !
Ik ga gewoon proberen de 60kg zoveel mogelijk te doen, 5x5 lukt denk ik niet.
Maar ik denk dat ik 60kg niet veel krijg eerlijk gezegt, ben al tevreden met 3 3 3

3x3x60kg is heel netjes toch? toen ik hetzelfde deed zoals jij nu wilt gaan doen (alleen dan met 80kg )
hadik eerste set gwn rep-out (4 reps)
en toen verder afgemaakt met 2 setjes van 3x80kg
als je 4 haalt zou ik 4-3-3 van maken, bij 3 ook en bij 2 reps 2x2 van maken
bij 5, gewoon nog zoveel mogelijk 5jes maken.

je bent wel lekker sterka an het worden!

Ps.
in je stats staat 60 bench, heb je dat al een keer gedrukt? of bedoel je daarmee je smith bench?

3x3x60kg is heel netjes toch? toen ik hetzelfde deed zoals jij nu wilt gaan doen (alleen dan met 80kg )
hadik eerste set gwn rep-out (4 reps)
en toen verder afgemaakt met 2 setjes van 3x80kg
als je 4 haalt zou ik 4-3-3 van maken, bij 3 ook en bij 2 reps 2x2 van maken
bij 5, gewoon nog zoveel mogelijk 5jes maken.

je bent wel lekker sterka an het worden!

Ps.
in je stats staat 60 bench, heb je dat al een keer gedrukt? of bedoel je daarmee je smith bench?

smith, maar laat het even staan tot maandag als ik het dan toch druk dan hoef ik het niet te veranderen :) En anders zet ik het terug op 55
En ja het is ook leuker als je sterker word, je ziet dat je zelf meer kan tillen en drukken en ook langzame veranderingen van je lichaam, dat motiveert het meeste en daardoor blijf ik ook eten.

Ik heb ook goed nieuws, ik heb een nieuw rooster van school :)
Eerst had ik, van ma t/m vr: 8-8-7-7-1
Nu: 8-6-7-6-5

Daardoor heb ik betere tijden om te gaan fitnessen, dat zal dan op de dagen van 6 uur of minder zijn dan ben ik 3 uur thuis ;)
En toch evenveel uren !! :D Hoef ik tenminste niet 's avonds te gaan als het druk is

Laatst bewerkt:
Oops, vandaag te laat opgestaan .. ik laat de brinta vandaag overwegen, of misschien dalijk nog snel om 12 uur en dan zal ik wel rond 2 uur warme maaltijd krijgen en dan eet ik om 6 uur nog wat rijst ofzo.

Ik stond vandaag op de weegschaal en hij gaf aan 66,6kg , hopelijk blijft dit en stijgend.
Ben alleen bang als mijn toetsweek voorbij is dat ik niet meer de kans heb om rond 12 uur rijst te eten

Oops, vandaag te laat opgestaan .. ik laat de brinta vandaag overwegen, of misschien dalijk nog snel om 12 uur en dan zal ik wel rond 2 uur warme maaltijd krijgen en dan eet ik om 6 uur nog wat rijst ofzo.

Ik stond vandaag op de weegschaal en hij gaf aan 66,6kg , hopelijk blijft dit en stijgend.
Ben alleen bang als mijn toetsweek voorbij is dat ik niet meer de kans heb om rond 12 uur rijst te eten

Doe je 't een uurtje eerder of later :P. Succes met je toetsweek iig! ;)

Doe je 't een uurtje eerder of later :P. Succes met je toetsweek iig! ;)

Ja oke, maar als ik vanaf half 9 op school moet zijn kan ik geen bakje rijst gaan eten daar om 12 uur. Dan maar weer andere dingen pakken maar tot dan ik heb nog 7 dagen ongeveer eet ik gewoon zoveel mogelijk, hopelijk kom ik dan wat sneller bij en als ik weer naar school zal wel weer zijn dat ik wat minder snel vooruit ga maar ik heb nog maar 1 maand school dus :)

1 pak brinta is op :) net 80gram gewoon gepakt en 420ml :O

ik heb ook toetsweek, is voor mij juist makkelijker om te eten:D veel vrij...

gewoon vreten tijdens de les, laat het dan geen rijst ofzo zijn maar brood moet toch wel lukken? en een zakje nootjes kan ook altijd makkelijk mee in je tas

gewoon vreten tijdens de les, laat het dan geen rijst ofzo zijn maar brood moet toch wel lukken? en een zakje nootjes kan ook altijd makkelijk mee in je tas

Ja kan wel, maar daarvoor heb ik pauzes he + ik ben nu meestal eerder uit behalve vrijdag 3 uurtjes extra maar daardoor heb ik minder uren op andere dagen en vrijdag nog steeds 5 uurtjes. Kan ik wss beter door eten en trainen ('s middags)

En dan nog ik heb nog ongeveer 1 maand school waarvan veel activiteiten ..

Ik had een keertje Zalm op waterbasis mee naar school, maar is jou niet aan te raden:o
Ik slaap altijd evengoed uit als het kan (rust is anabool jwz) en dan neem ik de brinta gewoon bij mijn eerste maaltijd.

Ik had een keertje Zalm op waterbasis mee naar school, maar is jou niet aan te raden:o
Ik slaap altijd evengoed uit als het kan (rust is anabool jwz) en dan neem ik de brinta gewoon bij mijn eerste maaltijd.

Waarom is dat niet aan te raden lol ? Brinta eet ik vanaf nu gewoon standaard in me eet patroon om 7 uur, maar dan heb ik het over 12.30 dan kan ik geen maaltijd zoals rijst etc eten maar dan worden dat weer bammetjes.

Want nu ik dit nieuwe schema heb, en veel meer eet raak je toch gemotiveerd om te blijven gaan en je hebt zin erin om te blijven gaan omdat je toch groeit ofja dat gevoel heb je.

Laatst bewerkt:
Waarom is dat niet aan te raden lol ? Brinta eet ik vanaf nu gewoon standaard in me eet patroon om 7 uur, maar dan heb ik het over 12.30 dan kan ik geen maaltijd zoals rijst etc eten maar dan worden dat weer bammetjes.

Want nu ik dit nieuwe schema heb, en veel meer eet raak je toch gemotiveerd om te blijven gaan en je hebt zin erin om te blijven gaan omdat je toch groeit ofja dat gevoel heb je.

Naja het voelt gewoon goed ik heb iig dat als ik slecht eet mezelf ook k*t voel en als ik goed eet voel ik me ook goed dat maakt het wel makkelijker. Alleen kijk ik niet uit naar het boodschappen doen haha. Maar hoe snel groei jij dan? Hoeveel kilo per maand?

Naja het voelt gewoon goed ik heb iig dat als ik slecht eet mezelf ook k*t voel en als ik goed eet voel ik me ook goed dat maakt het wel makkelijker. Alleen kijk ik niet uit naar het boodschappen doen haha. Maar hoe snel groei jij dan? Hoeveel kilo per maand?

Verschillend maar ik deze week ben ik 0,3kilo aangekomen dus dat zou zijn als ik per maand reken 1,2kg maar dat kan hoger want ik ga proberen nog wat beter te eten deze weken :)

-------------------------------------------------
21/03/2011 65,9KG
28/03/2011 66,2KG

0,3kg bij gekomen in 7 dagen :) Kan meer, ga ik ook proberen maar ben er toch tevreden mee.

zalm in blik stinkt focking erg. gebruik je ook supps? je bent sterker/zwaarder dan mijn ecto trainingsmaatje van 18 jaar die al 7 maanden met mij traint :roflol:

Waarom geen rijst op school eten? Je hebt toch pauzes..:P? Gewoon mee in een bakje..opwarmen* en opeten

* Geen magnetron voorhanden? Koud op eten..;)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

zalm in blik stinkt focking erg.
Like cat food!:o

Terug
Naar boven