Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

owjeeeee, welbekende rugproblemen.... that sucks man.

Heb het zelf ook aantal malen gehad, inspelen op de pijn, apparaten pakken waarbij je geen last heb en voldoende rust nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Mischien kan een belt dragen helpen? Heb er zelf geen ervaring mee, maar mischien helpt dit.

Ja, maar bij dit geval niet vrees ik .. Als ik een bepaalde beweging maak met me hand omhoog kan ik het al voelen of me schouderbladen bij elkaar knijp.

owjeeeee, welbekende rugproblemen.... that sucks man.

Heb het zelf ook aantal malen gehad, inspelen op de pijn, apparaten pakken waarbij je geen last heb en voldoende rust nemen.

I'm doing my best :(
Hopelijk gaat het dan zo snel mogelijk voorbij, straks weer goede nachtrust hopelijk dat het dan weer wat vermindert

Ik zeg pics

Ik ga dalijk weer rijst eten, wss gewoon weer 75gr en dan heb ik een lekker sausje erbij chicken tonight :)
Knorr: Chicken Tonight Tomaten-room pikant.

Voedingswaarde per 100ml
Kcal:140
E:1,4gr
K:9,6 waarvan suikers 5,4gr
V:9,2 waarvan verzadigd 2,4gr

Per portie:
Kcal: 395
E:29gr
K:13 waarvan suikers 7,4gr
V:23 waarvan verzadigd 5,0gr

Is dit goed genoeg om te eten ? Er zitten wel genoeg eiwitten in, vetten wel beetje hoog mja ..
Net ook 200gr nasi gegeten, ik merk de voeding vandaag wat minder gaat maar dat probeer ik nog wel recht te trekken ..
baaldag :(

Laatst bewerkt:
Ik vroeg me af he waarom je borst en tricep oefeningen door elkaar doet.
Als je teminste nog de volgorde aanhoudt die je tussen haakjes in je excel schema hebt staan. Waarom doe je niet gewoon eerst de borstoefeningen en dan alle tricepoefeningen??

Ik vroeg me af he waarom je borst en tricep oefeningen door elkaar doet.
Als je teminste nog de volgorde aanhoudt die je tussen haakjes in je excel schema hebt staan. Waarom doe je niet gewoon eerst de borstoefeningen en dan alle tricepoefeningen??

Nee heb ik maar een keer gedaan, heb ik wel al verandert in excel maar niet hier geupload ;) Check me training van maandag maar paar pagina's terug dan.

Hoelang train je nu, toch al bijna een half jaar denk ik?
Moet toch iets progressie in zitten, post ook de before foto's erbij.

Ja, ik zal ze wel in 1 foto plakken dan is makkelijker en proberen dezelfde pose te vinden. Dan ga ik dalijk ff knutselen (rustdag)

Ik ga dalijk weer rijst eten, wss gewoon weer 75gr en dan heb ik een lekker sausje erbij chicken tonight :)

Voedingswaarde per 100ml

Per portie:

Is dit goed genoeg om te eten ? Er zitten wel genoeg eiwitten in, vetten wel beetje hoog mja ..
Net ook 200gr nasi gegeten, ik merk de voeding vandaag wat minder gaat maar dat probeer ik nog wel recht te trekken ..

extra vetten kunnen voor ons niet kwaad toch:)

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

Ja, ik zal ze wel in 1 foto plakken dan is makkelijker en proberen dezelfde pose te vinden. Dan ga ik dalijk ff knutselen (rustdag)

Ja zag ik al:D nee okee wilde gwn nog ff vragen

Check dan @ spoiler

Hoelang train je nu, toch al bijna een half jaar denk ik?
Moet toch iets progressie in zitten, post ook de before foto's erbij.

Kijk maar, check spoiler.

PROGRESSIE PICTURES !!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Borst, kuiten + benen.

Oke alles staat erop, wist alleen even geen goede pose voor de benen ..
Care ?? Anders maak ik nog wel een maar dan andere keer.

Zeker vooruitgang te zien dude!

Lekker door eten en door trainen en dan komt dat goed!

Lekkere vooruitgang! Keep on goinggg!

armen schouders en rug gaan lkkr man:)

Voedingswaarde per 100ml

Per portie:

Hmm, die chicken tonight lijkt me niet de beste keuze...met de name de room verdoet ehm...kerriesaus is MEESTAL iets meer 'light'..;)

Maar goed als je redelijk ecto bent of zou zijn maken die sausjes geen **** uit in de bulk;)

zit progressie in, lekker zo doorgaan. Je before was wel echt super dun zeg.
wat weeg je nu?

Terug
Naar boven