- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mischien kan een belt dragen helpen? Heb er zelf geen ervaring mee, maar mischien helpt dit.
owjeeeee, welbekende rugproblemen.... that sucks man.
Heb het zelf ook aantal malen gehad, inspelen op de pijn, apparaten pakken waarbij je geen last heb en voldoende rust nemen.

Mischien kan een belt dragen helpen? Heb er zelf geen ervaring mee, maar mischien helpt dit.

Ik vroeg me af he waarom je borst en tricep oefeningen door elkaar doet.
Als je teminste nog de volgorde aanhoudt die je tussen haakjes in je excel schema hebt staan. Waarom doe je niet gewoon eerst de borstoefeningen en dan alle tricepoefeningen??
Check me training van maandag maar paar pagina's terug dan.k kan wel kijken of ik deze week pics maak, maar der zal nog niet veel progressie inzitten![]()
Hoelang train je nu, toch al bijna een half jaar denk ik?
Moet toch iets progressie in zitten, post ook de before foto's erbij.
Ik ga dalijk weer rijst eten, wss gewoon weer 75gr en dan heb ik een lekker sausje erbij chicken tonight
Knorr: Chicken Tonight Tomaten-room pikant.
Voedingswaarde per 100ml
Kcal:140
E:1,4gr
K:9,6 waarvan suikers 5,4gr
V:9,2 waarvan verzadigd 2,4gr
Per portie:
Kcal: 395
E:29gr
K:13 waarvan suikers 7,4gr
V:23 waarvan verzadigd 5,0gr
Is dit goed genoeg om te eten ? Er zitten wel genoeg eiwitten in, vetten wel beetje hoog mja ..
Net ook 200gr nasi gegeten, ik merk de voeding vandaag wat minder gaat maar dat probeer ik nog wel recht te trekken ..
baaldag![]()

Ja, ik zal ze wel in 1 foto plakken dan is makkelijker en proberen dezelfde pose te vinden. Dan ga ik dalijk ff knutselen (rustdag)
nee okee wilde gwn nog ff vragenHoelang train je nu, toch al bijna een half jaar denk ik?
Moet toch iets progressie in zitten, post ook de before foto's erbij.
Zeker vooruitgang te zien dude!
Lekker door eten en door trainen en dan komt dat goed!
Zeker vooruitgang te zien dude!
Lekker door eten en door trainen en dan komt dat goed!
Dit zal me ook weer extra motiveren haha 
Hmm, die chicken tonight lijkt me niet de beste keuze...met de name de room verdoet ehm...kerriesaus is MEESTAL iets meer 'light'..Ik ga dalijk weer rijst eten, wss gewoon weer 75gr en dan heb ik een lekker sausje erbij chicken tonight
Knorr: Chicken Tonight Tomaten-room pikant.
Voedingswaarde per 100ml
Kcal:140
E:1,4gr
K:9,6 waarvan suikers 5,4gr
V:9,2 waarvan verzadigd 2,4gr
Per portie:
Kcal: 395
E:29gr
K:13 waarvan suikers 7,4gr
V:23 waarvan verzadigd 5,0gr
Is dit goed genoeg om te eten ? Er zitten wel genoeg eiwitten in, vetten wel beetje hoog mja ..
Net ook 200gr nasi gegeten, ik merk de voeding vandaag wat minder gaat maar dat probeer ik nog wel recht te trekken ..
baaldag![]()