Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
biogarde van de appie, is wel iets duurder maar smaakt prima met wat rozijnen. IPV havermout kan brinta ook![]()
Brinta zorgt dat het pap word he.Damn..geef me het recept van die kipragout! Dat zijn geen verkeerde E/K/V 's!

Kwark van de Aldi, wat honing en noten er door. Als je zo'n bak leeg hebt heb je 52g eiwitten gegeten.
Ik volg je trouwens!

Geen milsani iig. En siroop, probeer 't. Denk dat 't wel smaakt!
Eens samen kijken met me ma dan maar een keer.Je moet die kwart doen met wit en groene kleuren op de zijkant. Er staat op ''met probiotische culturen'' (lol ik kijk er iedere avond tegenaan dus dan weet je het wel uit je hoofd)
Lol volgens mij heb ik echt alle soorten kwark geprobeerd. De magere van de appie van 80 cent vind ik toch een van de lekkerste. Ook de zaanse hoeve is nog best goed te doen en kost ook niks. (Die van de Aldi vind ik zelf minder en de standaard van de Jumbo ook niet echt zo). Allerlekkerste is nog wel van die Griekse shit (moet je low fat variant hebben) die ze bij de Jumbo hebben, kost 2,50 ofzo maar is dan ook goddelijk!

is wel handig hoor 

Ochh wat jammer nouis wel handig hoor
Woon je alleen al of haal je zelf de boodschappen gewoon ofwahhhh ?![]()
Misschien is zijn moeder wel dood.....
Dan is jouw reactie wel boemk*t, of niet?

Wel even geprobeert in de squat machine maar werkte ook niet ..
.. Ben vandaag nog ff na trainen in de AH geweest en heb wat dingen gekeken, ook zag ik tonijn wat ik wel eens wil gaan proberen en duur was die niet en er zaten rond de 30-40 eiwitten in, goed voor in de avond ofso lijkt me.