XXL Nutrition

• XtM045: Beats The Gym •

biogarde van de appie, is wel iets duurder maar smaakt prima met wat rozijnen. IPV havermout kan brinta ook :)

Damn..geef me het recept van die kipragout! Dat zijn geen verkeerde E/K/V 's!

Kwark van de Aldi, wat honing en noten er door. Als je zo'n bak leeg hebt heb je 52g eiwitten gegeten :D.

Ik volg je trouwens!

Lol volgens mij heb ik echt alle soorten kwark geprobeerd. De magere van de appie van 80 cent vind ik toch een van de lekkerste. Ook de zaanse hoeve is nog best goed te doen en kost ook niks. (Die van de Aldi vind ik zelf minder en de standaard van de Jumbo ook niet echt zo). Allerlekkerste is nog wel van die Griekse shit (moet je low fat variant hebben) die ze bij de Jumbo hebben, kost 2,50 ofzo maar is dan ook goddelijk!

• Topic Starter Topic Starter
biogarde van de appie, is wel iets duurder maar smaakt prima met wat rozijnen. IPV havermout kan brinta ook :)

Ja, als ik een soort milk shake drink wil ik geen pap shake drinken :P Brinta zorgt dat het pap word he.

Damn..geef me het recept van die kipragout! Dat zijn geen verkeerde E/K/V 's!

Ja volgens mij klopt dit wel ongeveer alleen ik denk wel dat ik miss wat minder kip had moeten berekenen. Ik zal eens kijken of ik het recept van me ma kan krijgen om over te typen voor een grote ketel dan wel he :D

Betreft E/K/V zal ongeveer wel kloppen, kan ook wat minder of meer zijn van iets maar dit is gewoon een schatting. ik zal eens kijken of ik het per 100gr kan berekenen voor je + recept dan

Kwark van de Aldi, wat honing en noten er door. Als je zo'n bak leeg hebt heb je 52g eiwitten gegeten :D.

Ik volg je trouwens!

Ja die heb ik ook, van de milsani toch ??Sommigen doen er siroop in is dat ook echt lekker ? Moet ik toch eens proberen op de laatste 100gram ofzo. Chocoladesaus is zeker overbodig haha :P

Geen milsani iig. En siroop, probeer 't. Denk dat 't wel smaakt!

Je moet die kwart doen met wit en groene kleuren op de zijkant. Er staat op ''met probiotische culturen'' (lol ik kijk er iedere avond tegenaan dus dan weet je het wel uit je hoofd:p)

Geen milsani iig. En siroop, probeer 't. Denk dat 't wel smaakt!

K, welke bedoel je dan van de aldi ?? Ik ken alleeen milsani :( Eens samen kijken met me ma dan maar een keer.

Je moet die kwart doen met wit en groene kleuren op de zijkant. Er staat op ''met probiotische culturen'' (lol ik kijk er iedere avond tegenaan dus dan weet je het wel uit je hoofd:p)

Waar krijg je die + merk ??
Is wel handig he haha

Lol volgens mij heb ik echt alle soorten kwark geprobeerd. De magere van de appie van 80 cent vind ik toch een van de lekkerste. Ook de zaanse hoeve is nog best goed te doen en kost ook niks. (Die van de Aldi vind ik zelf minder en de standaard van de Jumbo ook niet echt zo). Allerlekkerste is nog wel van die Griekse shit (moet je low fat variant hebben) die ze bij de Jumbo hebben, kost 2,50 ofzo maar is dan ook goddelijk!

+1 Die magere kwark van de appie is ook mijn eerste keuze. Fijnere bakjes ook (Stevig. Heb zo vaak Zaanse Hoeve bakjes opengemaakt wat voor bende op mn laptop/bank/kleding zorgde). Zaanse Hoeve is wel 2de keus, goeie prijs-kwaliteit verhouding (scheelt 15 cent met appie huismerk lol).

''met probiotische culturen''

WTF :roflol:

Oke, dan ga ik dat eens aan de 'transport medewerker' doorgeven

Je moeder? :p

Ik heb trouwens alleen benen getraind vandaag, bijna vergeten te posten :o

Squatten ging niet want dan voelde ik het in de rug :( Wel even geprobeert in de squat machine maar werkte ook niet ..

Squats
10x20kg
3x40kg

Squat machine
10x20kg ??
5x40kg
nevermind

Leg Press (alleen de gewichten die er aan zijn gehangen)
W'up
12x130kg
12x130kg
12x130kg

Leg Extension 1 leg
12x10kg
12x15kg
12x20kg

Lying Leg Curls
12x15kg
12x20kg
12x30kg

Calf raises
12x40 ?
12x40?
12x40?
Ik weet niet meer wat ik gepakt had omdat ik met een maat dat had gepakt ..

Decline Crunches
BW+20KG x 20
BW+20KG x 20
BW+20KG x 20

Schouders ook achterwegen gelaten vanwege me rug, probeer wel overhead press maar voelde het toen al .. Komt door die squat pogingen :(

Vind het echt *** dat ik nog niet voluit kan gaan met sommige oefeningen wegens me rug :mad: .. Ben vandaag nog ff na trainen in de AH geweest en heb wat dingen gekeken, ook zag ik tonijn wat ik wel eens wil gaan proberen en duur was die niet en er zaten rond de 30-40 eiwitten in, goed voor in de avond ofso lijkt me.

Vrijdag rug+nek+biceps .. hopelijk is me rugpijn dan weg en anders ga ik echt naar de dokter

Mischien kan een belt dragen helpen? Heb er zelf geen ervaring mee, maar mischien helpt dit.

Terug
Naar boven