Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
zalm in blik stinkt focking erg. gebruik je ook supps? je bent sterker/zwaarder dan mijn ecto trainingsmaatje van 18 jaar die al 7 maanden met mij traint :roflol:

no zalm for me :)
no sups for me :)

Waarom geen rijst op school eten? Je hebt toch pauzes..:P? Gewoon mee in een bakje..opwarmen* en opeten

* Geen magnetron voorhanden? Koud op eten..;)

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Like cat food!:o

yeahh right, zie je het al gebeuren .. op school is anders dan op het werk he ;) op het werk zou ik het wel doen.
:kots:

Workout 28-03-2011

Oke hier komt ie dan, bad news: geen spotter dus geen 60kg poging maar iets anders.

Chest.
BENCH PRESS
10 x 20KG (BAR ONLY)
8 x 30KG
3 x 40kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
6 x 50kg

Geen spotter, pas bij de laatste set dus had geen zin meer voor de 60kg te gaan, ik ga het gewoon opbouwen anders. Next time 52,5kg en dan ben ik wel over 3 weken op de 60kg en miss kan ik die dan overbruggen nog een beetje ! + Vond de 50kg toch wel zwaar op 5x5 dus gewoon even opbouwen die 60kg komt wel, denk dat ik miss 1 rep haalde of met beetje hulp dus proberen 5x5x55 dan zit die 60 er wel in ! en overhead presses verbeteren

INCLINE DUMBELL PRESS
10 x 8kg
8 x 12kg
6 x 14kg
6 x 14kg
6 x 16kg
eassyy , next time 3x6x16 !

DUMBELL FLY'S
10 x 5kg
12 x 8kg
12 x 8kg
12 x 8kg
12 x 9kg
vond het wel waard om nog even de 9 te proberen, next time 3x12x9kg !

Triceps
CG-BP
5 x 20kg
10 x 30kg
10 x 30kg
10 x 30kg
wel leipe oefening, eerste keer dat ik hem helemaal heb afgemaakt zonder pijn :) Op na de 35/40 ?? :D

Dumbbell Kickback
12 x 6kg
12 x 7kg
12 x 7kg
10 x 8kg
8 x 8kg

Ik dacht dat ik genoeg oefeningen had gedaan voor triceps, volgende keer pak ik er 3, denk wss triceps push ofzoiets of skullcrushers maar triceps push is fijner.

Nog even voorarmen gedaan, had tijd zat haha

Voorarmen
Wrist Curl
10 x 8kg
10 x 8kg
volgende keer als ik tijd heb, 10kg 2 setjes.

Buik
Decline Crunch + Twisting Crunch
3 x 15 BW + 20KG + 3 x 10 BW

Normaal doe ik gewone crunches/decline crunches met schijven + leg raises maar even wat proberen. Al zodra ik mijn buik train 1 week zie je het al goed, komt door laag BF

Laatst bewerkt:
netjes,, maar met wrist curls, vind je die fijn?
ik doe zelf voor onderarmen een barbell achter me houden en dan wrist curlen ;) gaat een stuk beter+je kan zwaarder pakken en je merkt dat je hard vooruit gaat al doe je het elke week
gewoon 4x15-20 ofzo ;)

netjes,, maar met wrist curls, vind je die fijn?
ik doe zelf voor onderarmen een barbell achter me houden en dan wrist curlen ;) gaat een stuk beter+je kan zwaarder pakken en je merkt dat je hard vooruit gaat al doe je het elke week
gewoon 4x15-20 ofzo ;)

Ohh, ja kan ook hoe jij het doet ligt er maar aan wat je zelf fijn vind
ik doe zeg maar preacher wrist curls met dumbbells dan, ik had wel fijne pomp in me voorarmen maar ik wil dat het stuk bij me polsen wat breder word want dat groeit niet mee :p

barbell 20kg ? + hoeveel gooi je erop ? en merk je dat je voorarmen meegroeien ??

max is 12x60kg ofzo
vooral grip kracht groeide, onderarmen oko wel een beetje maar je pakt niet zomaar 2 kilo massa op onderarmen ^^ dat groeit wel mee. Iig geen straps gebruiken, dan komt het wel goed :)

max is 12x60kg ofzo
vooral grip kracht groeide, onderarmen oko wel een beetje maar je pakt niet zomaar 2 kilo massa op onderarmen ^^ dat groeit wel mee. Iig geen straps gebruiken, dan komt het wel goed :)

oke dan ;) ik denk wel dat ik het bij de dumbbells laat is wat makkelijker, of de ez bar. Ook al net weer lekker gegeten ^^ 165gr gekookte rijst + kipragout

Deze week probeer ik gewoon zoveel mogelijk te eten, ook gewoon zoveel mogelijk goed en dan hopen dat ik weer wat ben bij gekomen. Ik hoop rond de 1,5kg deze maand :cool:

Pols kan je niet echt breder maken, helaas. :(

CGBP kan btw meer gezien je normale bench, niet?

Jup, maar ik me armen waren al beetje moe van ervoor maar volgende keer ga ik 35/40kg proberen denk eerst 35 en dan 40kg.

echt niet :o heb jij dat ook ofso dan ? ik dacht dat van wel, niet je polsen maar bedoel dat er wel wat vlees op komt in toekomst en niet dat ik dunne polsen heb tegen over de rest wie weet over paar jaar :D

Jup, maar ik me armen waren al beetje moe van ervoor maar volgende keer ga ik 35/40kg proberen denk eerst 35 en dan 40kg.

echt niet :o heb jij dat ook ofso dan ? ik dacht dat van wel, niet je polsen maar bedoel dat er wel wat vlees op komt in toekomst en niet dat ik dunne polsen heb tegen over de rest wie weet over paar jaar :D

5x40kg ofzo lukt wel denk ik.

Ik heb ook smalle polsen ja.
Je moet maar eens aan je pols voelen, daar zit niet echt veel spier en is dus moeilijk om echt breder te maken.
Je onderarm zelf wel.

http://www.exrx.net/Lists/ExList/ForeArmWt.html

ohh :mad:
maar ik neem wel aan als je toch genoeg bij komt dan zullen die polsen ook wel een ''normale'' breedte krijgen en geen skinnie breedte zoals nu ?

Ik zou er niet op rekenen, misschien een heel klein beetje.
Polsen zijn gewoon genetisch bepaald.

:fuu: , dat is dan jammer .. dan maar voorarmen goed trainen zodat het wat minder opvalt denk ik ..

pauly d vroeger ook best ecto ? En hoe die nu eruit ziet, met zo'n armen zou ik wel kunnen leven ik heb het dan over de polsen he, valt wel mee denk ik als je voorarmen wat breder zijn maakt het niet ZOVEEL uit. toch ??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DJ_pauly_d_teenager.jpg

ik wist alleen pauly d een foto van vroeger had dus heb die even gepakt ter vergelijking

Die 2de foto geeft een vertekend beeld omdat z'n pols gedraaid staat.

Zoek het maar eens op hoor, polsen zijn gewoon genetisch bepaald.

Die 2de foto geeft een vertekend beeld omdat z'n pols gedraaid staat.

Zoek het maar eens op hoor, polsen zijn gewoon genetisch bepaald.

Ja ik geloof je wel hoor, maar ik bedoelde eigenlijk dat het wel jammer is maar als de rest gewoon goed getraind is valt het toch niet zo op. Vooral als je voorarmen toch wel breed zijn, mja care kan er toch niks aan doen ofja niet veel

Ja ik geloof je wel hoor, maar ik bedoelde eigenlijk dat het wel jammer is maar als de rest gewoon goed getraind is valt het toch niet zo op. Vooral als je voorarmen toch wel breed zijn, mja care kan er toch niks aan doen ofja niet veel

jij ook polsprobleem he.. nja niet probleem maar moeilijk mee leven.
Ze zullen in iedergeval sterker worden das toch belangrijkst:) en onderarmen groeien wel ja.

jij ook polsprobleem he.. nja niet probleem maar moeilijk mee leven.
Ze zullen in iedergeval sterker worden das toch belangrijkst:) en onderarmen groeien wel ja.

ach het is niet anders he ;)
gewoon hard trainen en bikkelen en als je breed bent dan boeit je die polsen niet meer echt

Zie er het voordeel ook van in, het laat je arm wel sneller groot ogen

Nette training man;)
Hoopte toch wel ff op de 60kg voor je maar dat komt indd wel.

Polsen groeien bij mij helaas ook niet mee.. Zou ook wel bredere polsen willen hebben hehe.

En mag jij btw iets anders eten van je moeder tijdens 't avondeten dan?

Kijk dat zijn nou de volumes die ik ook graag train!

Goed bezig dude

Terug
Naar boven