MuscleMeat

• XtM045: Beats The Gym •

Polsen zullen niet snel breder worden, heb het zelf ook, maar zie wel dat het een klein beetje dikker is geworden vergeleken dat ik niet trainden.
onderarmen groeien ook gewoon goed mee, en dunne polsen lijkt het wel meteen dat je dikke onderarmen hebt:D

Lekkere trainignen hoor

• Topic Starter Topic Starter
Zie er het voordeel ook van in, het laat je arm wel sneller groot ogen

Ja dat wel, mja zo'n groot probleem is het ook weer niet alleen een klein min puntje

Nette training man;)
Hoopte toch wel ff op de 60kg voor je maar dat komt indd wel.

Polsen groeien bij mij helaas ook niet mee.. Zou ook wel bredere polsen willen hebben hehe.

En mag jij btw iets anders eten van je moeder tijdens 't avondeten dan?

Ja ik ook, me bench is niet me sterkste punt. Ik ga gewoon volgende week 52,5kg proberen en MP in me schema verwerken + DB overhead press (heb ik al) dan zal het wel wat stijgen en ik moet me triceps nog beter aanpakken en kijken of dit allemaal gaat helpen.

precies:D
lekkere bench btw. die 5x50kg zit er nu goed in bij je!:thumb:

Jup, on to the 52,5kg !

Kijk dat zijn nou de volumes die ik ook graag train!

Goed bezig dude

Jup, en of ik morgen niet meer uit me bed kom :D

Polsen zullen niet snel breder worden, heb het zelf ook, maar zie wel dat het een klein beetje dikker is geworden vergeleken dat ik niet trainden.
onderarmen groeien ook gewoon goed mee, en dunne polsen lijkt het wel meteen dat je dikke onderarmen hebt:D

Lekkere trainignen hoor

Yeahh buddy :p, dikke onderarmen for the win :hedbang:

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

by the way:

Edit in het schema: Ik ga in plaats van incline bench press, incline DB Bench press doen -> vind ik fijner en ik kan er zwaarder mee gaan heb ik het gevoel.

Next time 52,5kg

next time 3x6x16 !

next time 3x12x9kg !

Op na de 35/40 ?? :D

:thumbs:

Gaat lekker man. Na zo veel setjes kan je zeker verhogen op je bench, ook zonder spotter (weet niet of je een soort cage of 2de lagere set haken heb maar ik kan ook zonder spotten behoorlijk max gaan en weet dat ik niet dood ga na een faal :)).

Laatst bewerkt:
:thumbs:

Gaat lekker man. Na zo veel setjes kan je zeker verhogen op je bench, ook zonder spotter (weet niet of je een soort cage of 2de lagere set haken heb maar ik kan ook zonder spotten behoorlijk max gaan en weet dat ik niet dood ga na een faal :)).

Hee , jaa gaat wel lekker he denk dat ik 52,5 wel alleen kan of 55 maar 60 niet. En we hebben gewoon een losse BP

3x5x52,5 zit er zowieso in, hoop de 5x5 eruit te halen :) zodat ik verder met de 55 kan

Opzich kan je ook afrollen hoor als je failt.
Alleen de eerste paar keer doen als er iemand in de buurt is.

Dat als ie op je borst ligt en je krijgt em niet meer omhoog je de barbell richting je kruis rolt, rechtop gaat zitten en snel dat ding terughangt voordat mensen in de gym je zien :P

En ik bedoelde een losse ja, ik bench ook los. Maar wij hebben nog een setje lage haken waar je de barbell ook in kan krijgen als je failt voor de lockout. Net boven je hoofd zegmaar. Alleen als je op je borst faalt en em niet meer omhoog krijgt heb je een probleem. Maar mijn triceps zijn mn zwakke punt op de bench dus ik faal niet zo snel onderin.

Als je failt, de bar van je afrollen.

Ohh heb ik eens 1x gedaan toen ik
Hem verkeerd geladeb had, en dan zo snel mogelijk hem
Er terug zetten :D

Dat als ie op je borst ligt en je krijgt em niet meer omhoog je de barbell richting je kruis rolt, rechtop gaat zitten en snel dat ding terughangt voordat mensen in de gym je zien :P

En ik bedoelde een losse ja, ik bench ook los. Maar wij hebben nog een setje lage haken waar je de barbell ook in kan krijgen als je failt voor de lockout. Net boven je hoofd zegmaar. Alleen als je op je borst faalt en em niet meer omhoog krijgt heb je een probleem. Maar mijn triceps zijn mn zwakke punt op de bench dus ik faal niet zo snel onderin.

Weet ik maar wij hebben dat niet, wel lagere haken
Bij een andere bankdruk maar meer niet :(

Mooi dat je volgende training weer bijna alles omhoog kan in gewicht!:thumbs:

Die 60kg bench komt vanzelf!:D

Mooi dat je volgende training weer bijna alles omhoog kan in gewicht!:thumbs:

Die 60kg bench komt vanzelf!:D

Jup, ik ga er gewoon alles voor geven en dan komt alles wel goed ! Zou wel tof zijn als ik snel de 60kg pak, en ik vind de incline db bench press echt leuk vooral omdat je daar ook zwaar mee kan gaan ook zonder spotter :o

Dalijk ga ik trainen, ik vertrek rond 10 uur denk ik.
Ik ga gewoon proberen te squatten terug op 70kg en dat elke week verhogen zoals ik dat altijd deed met 2,5kg ! Ik heb er echt weer zin in om mijn benen te trainen :)

Rond half 12 - 12 uur post ik de workout !

Aan je instelling zal het niet liggen sowieso!

Als je goed eet en rust, moet 2,5kg omhoog met de squat per week echt geen probleem zijn. Ik zou bijna zeggen dat het nog sneller moet kunnen gaan, maargoed misschien is steady progressie wel beter.

Je traint toch een split of niet?

Motivatie en discipline is de sleutel richting succes X-men! En dat zit wel snor bij jou, na elke deur gewoon door gaan tot de volgende deur! En ga niet verwachten dat de gangen kort zijn, die fout maken velen!

Gadverdamme wat ben ik weer in de vorm van zen aan het lullen zeg, maar you know what i mean!!

SQUATS
10 x 20kg
5 x 40kg
3 x 55kg
3 x 65kg
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 70kg (VPR)
12 x 60kg
SHUT UP AND SQUAT !
Nette volume vind ik, even nog wat lichter gedaan voor finishing touch ! next time 72,5kg @ paralell

LEG PRESS 45°
10 x .. kg (hoeveel weegt dat ding van de leg press ??)
5 x 50kg
12 x 100kg
12 x 100kg
12 x 100kg
Alleen schijven opgeschreven

LEG EXTENSION ONE LEG
10 x 15kg
12 x 20kg
12 x 25kg
12 x 25kg
10 x 25kg

LYING LEG CURLS
10 x 15kg
12 x 20kg
12 x 25kg
12 x 25kg
12 x 20kg

SITTING CALF RAISES
8 x 40kg
12 x 40kg
10 x 45kg
10 x 45kg
10 x 45kg

SCHOUDERS
DB SHOULDER PRESS
12 x 12kg
12 x 12kg
10 x 12kg
12 x 10kg

DB UPRIGHT ROWS
12 x 8kg
12 x 9kg
12 x 9kg
10 x 9kg
12 x 8kg

DB LATERAL RAISES
10 x 6kg
10 x 6kg
12 x 7kg
10 x 7kg

BUIK
INCLINE CRUNCHES + KNEE RAISES
12 x BW - 12 x BW
12 x BW + 15KG - 12 x BW
12 x BW + 15KG - 12 x BW
12 x BW + 15KG - 12 x BW

Beetje van het schema afgeweken maar ik vond het wel relaxed zo, was echt kapot hierna !! Nu eten en groeien en douchen :D

Aan je instelling zal het niet liggen sowieso!

Als je goed eet en rust, moet 2,5kg omhoog met de squat per week echt geen probleem zijn. Ik zou bijna zeggen dat het nog sneller moet kunnen gaan, maargoed misschien is steady progressie wel beter.

Je traint toch een split of niet?

Ja ik train split, maar als ik 5kg per keer ga verhogen kom ik sneller vast te zitten.

Motivatie en discipline is de sleutel richting succes X-men! En dat zit wel snor bij jou, na elke deur gewoon door gaan tot de volgende deur! En ga niet verwachten dat de gangen kort zijn, die fout maken velen!

Gadverdamme wat ben ik weer in de vorm van zen aan het lullen zeg, maar you know what i mean!!

Ohh ik had over je post heen gekeken :o
Ja ik snap wat je bedoelt, ik ga er gewoon voor want me motivatie ligt nu dubbel zo goed ook omdat ik nu beter KAN eten. Ik kan niet wachten om me Maandag weer te wegen :D

Ik ben namelijk, dat zie ik in de spiegel steeds meer dat de skinnyboy langzaam verdwijnt, atm ben ik beach boy denk ik maar ik ga er gewoon voor om alles eruit te halen :)

Nu pasta eten + ei en dan snel na school /:(

:roflol:

Ohh ik had over je post heen gekeken :o
Ja ik snap wat je bedoelt, ik ga er gewoon voor want me motivatie ligt nu dubbel zo goed ook omdat ik nu beter KAN eten. Ik kan niet wachten om me Maandag weer te wegen :D

Ik ben namelijk, dat zie ik in de spiegel steeds meer dat de skinnyboy langzaam verdwijnt, atm ben ik beach boy denk ik maar ik ga er gewoon voor om alles eruit te halen :)

Nu pasta eten + ei en dan snel na school /:(

Ik moet nog ff hard cutten voor die beachboy-look (maar dan met quads :D). Lekker volume gesquat man. Suc6 op school.

Ja ik train split, maar als ik 5kg per keer ga verhogen kom ik sneller vast te zitten.

Precies, gewoon voor die 2,5 per week gaan dan. En damn, maar beter ook dat je een split traint, die benen zullen wel een weekje nodig hebben om te herstellen, een beste training! :)

nette training

lekker die 5x5 op de squat

Gewoon een super nette benen training kerel, prachtig squat volume!

Goed bezig.

Terug
Naar boven