Lessoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie er het voordeel ook van in, het laat je arm wel sneller groot ogen
Nette training man
Hoopte toch wel ff op de 60kg voor je maar dat komt indd wel.
Polsen groeien bij mij helaas ook niet mee.. Zou ook wel bredere polsen willen hebben hehe.
En mag jij btw iets anders eten van je moeder tijdens 't avondeten dan?
precies
lekkere bench btw. die 5x50kg zit er nu goed in bij je!![]()
Kijk dat zijn nou de volumes die ik ook graag train!
Goed bezig dude

Polsen zullen niet snel breder worden, heb het zelf ook, maar zie wel dat het een klein beetje dikker is geworden vergeleken dat ik niet trainden.
onderarmen groeien ook gewoon goed mee, en dunne polsen lijkt het wel meteen dat je dikke onderarmen hebt
Lekkere trainignen hoor
, dikke onderarmen for the win 
Next time 52,5kg
next time 3x6x16 !
next time 3x12x9kg !
Op na de 35/40 ??![]()
).
Gaat lekker man. Na zo veel setjes kan je zeker verhogen op je bench, ook zonder spotter (weet niet of je een soort cage of 2de lagere set haken heb maar ik kan ook zonder spotten behoorlijk max gaan en weet dat ik niet dood ga na een faal).
zodat ik verder met de 55 kanOpzich kan je ook afrollen hoor als je failt.
Alleen de eerste paar keer doen als er iemand in de buurt is.
Je bedoelt dus steeds minder gewicht en blijven failen of iets anders met afrollen ?

Dat als ie op je borst ligt en je krijgt em niet meer omhoog je de barbell richting je kruis rolt, rechtop gaat zitten en snel dat ding terughangt voordat mensen in de gym je zien
En ik bedoelde een losse ja, ik bench ook los. Maar wij hebben nog een setje lage haken waar je de barbell ook in kan krijgen als je failt voor de lockout. Net boven je hoofd zegmaar. Alleen als je op je borst faalt en em niet meer omhoog krijgt heb je een probleem. Maar mijn triceps zijn mn zwakke punt op de bench dus ik faal niet zo snel onderin.

Mooi dat je volgende training weer bijna alles omhoog kan in gewicht!
Die 60kg bench komt vanzelf!![]()

Aan je instelling zal het niet liggen sowieso!
Als je goed eet en rust, moet 2,5kg omhoog met de squat per week echt geen probleem zijn. Ik zou bijna zeggen dat het nog sneller moet kunnen gaan, maargoed misschien is steady progressie wel beter.
Je traint toch een split of niet?
Motivatie en discipline is de sleutel richting succes X-men! En dat zit wel snor bij jou, na elke deur gewoon door gaan tot de volgende deur! En ga niet verwachten dat de gangen kort zijn, die fout maken velen!
Gadverdamme wat ben ik weer in de vorm van zen aan het lullen zeg, maar you know what i mean!!

Motivatie en discipline is de sleutel richting succes X-men! En dat zit wel snor bij jou, na elke deur gewoon door gaan tot de volgende deur! En ga niet verwachten dat de gangen kort zijn, die fout maken velen!
Gadverdamme wat ben ik weer in de vorm van zen aan het lullen zeg, maar you know what i mean!!

Ohh ik had over je post heen gekeken
Ja ik snap wat je bedoelt, ik ga er gewoon voor want me motivatie ligt nu dubbel zo goed ook omdat ik nu beter KAN eten. Ik kan niet wachten om me Maandag weer te wegen
Ik ben namelijk, dat zie ik in de spiegel steeds meer dat de skinnyboy langzaam verdwijnt, atm ben ik beach boy denk ik maar ik ga er gewoon voor om alles eruit te halen
Nu pasta eten + ei en dan snel na school /![]()
). Lekker volume gesquat man. Suc6 op school.Ja ik train split, maar als ik 5kg per keer ga verhogen kom ik sneller vast te zitten.