Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

netjes:) en chill dat je sóchtends traint. jammer dat k dan elke keer school heb. Lijkt me wel relaxt om sochtends te trainen.

k had nog vraagje bij incline dumbbell press. Heb jij dan bankje op 45 graden staan of meer op 30 graden?

En wrrm db shoulder press en geen mp of barbell press. Dat is toch de mass-kweker?:)
Anyway good job

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ik moet nog ff hard cutten voor die beachboy-look (maar dan met quads :D). Lekker volume gesquat man. Suc6 op school.

haha succes bro, ja cito-hoofdrekenen in het 4e leerjaar .. WTF ???
Nja ben al terug .. was peace of cake :cool:

Precies, gewoon voor die 2,5 per week gaan dan. En damn, maar beter ook dat je een split traint, die benen zullen wel een weekje nodig hebben om te herstellen, een beste training! :)

2,5 for the gains ! En ik hoop het van niet, hoop dat ze sneller herstellen maar in de sportschool toen ik klaar was met benen liep ik echt k*t :o

nette training

lekker die 5x5 op de squat

vond ik ook al :)

Gewoon een super nette benen training kerel, prachtig squat volume!

Goed bezig.

Yeahhh, i knew you liked it :)

-----------------------------------------------

Ummhh: morgen weer school van 08.30 tot 14.20, vrijdag van 8.30 tot 12.10 dus ik kan niet om 12 uur nog warm eten dus pasta/rijst en die dingen. En nu eet ik altijd om half 9 - 9 uur nog 3 boterhammen met kipfilet.

Zou ik dit kunnen omruilen 's middags 3 boterhammen dan maar en 's avonds pasta/rijst enzo ?? Even weten of dit aan te raden is om elke dag nog rond half 9 te eten (warm) of dat goed is voor de maag ofso ivm dat de maag ook moet rusten 's nachts ?? hoop het niet want dan doe ik het gewoon zodat de gains blijven groeien !

Ja volumes zijn de shit kerel, ga je profijt van hebben! Hou dit zo vol, echt!

goed bezig :D :thumbs:

Ja volumes zijn de shit kerel, ga je profijt van hebben! Hou dit zo vol, echt!

Zal ik doen, vind het zelf ook wel lekker zo 4 setjes en 2 opwarm :wl:

netjes:) en chill dat je sóchtends traint. jammer dat k dan elke keer school heb. Lijkt me wel relaxt om sochtends te trainen.

k had nog vraagje bij incline dumbbell press. Heb jij dan bankje op 45 graden staan of meer op 30 graden?

En wrrm db shoulder press en geen mp of barbell press. Dat is toch de mass-kweker?:)
Anyway good job

Dat weet ik niet van die graden, moet ik toch even eens kijken ik heb hem parallel aan de schuine bankdruk en ik heb toevallig 2 weken toets week gehad dus ik had altijd 1 uurtje en dan ging ik sporten of vrij 's morgens zoals vandaag en betreft die MP; ik wou hem wel proberen vandaag weer omdat ik daar vorige week nog aan dacht maar er was iemand aan het squatten, zeker kwartiertje maar dan ook echt zwaar schat 200kg+ ?? Dus dat word volgende week weer proberen, barbell press kon ik wel doen mja vergeten

Mja nu weer na school sporten, kom gelukkig altijd langs me huis dus kan ik nog wat eten enzo en ik heb beter rooster dat beter uitkomt met mijn fitness + VOLGEND JAAR bij me MBO opleiding heb ik maar 25 uur in de week waarschijnlijk :D

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Haha thanks ^^

Hoog volume man! Vraagje, hoelang duren je trainingen? 2uur ofzo?

Mja nu weer na school sporten, kom gelukkig altijd langs me huis dus kan ik nog wat eten enzo en ik heb beter rooster dat beter uitkomt met mijn fitness + VOLGEND JAAR bij me MBO opleiding heb ik maar 25 uur in de week waarschijnlijk :D
Haha jaa MBO is echt chill. Eerste jaar had ik wel druk 35 uur ofzo per week maar 3e jaar is echt relaxt.k heb al weken nu maar 20/22 uur per week school.

Hoog volume man! Vraagje, hoelang duren je trainingen? 2uur ofzo?

nee :p
10 uur gegaan en rond half 12 weer thuis met in totaal 20 minuten fietsen heen en terug samen. Denk toch 1 uur en 15 minuten-20 minuten ;)

Maar ik ga volgende keer ook doen bij de benen een superset denk ik, heb ik vandaag ook gedaan met umh:

leg extensions + calf raises daarom ben ik ook wat sneller klaar geweest denk ik, en de buik had ik ook superset gedaan. Voor de rest de squat had de meeste tijd ingenomen :D

1ste jaars HBO 12 uur in de week:trollface:

Haha jaa MBO is echt chill. Eerste jaar had ik wel druk 35 uur ofzo per week maar 3e jaar is echt relaxt.k heb al weken nu maar 20/22 uur per week school.

Is toch lekker zo, beter als de middelbare school

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

1ste jaars HBO 12 uur in de week:trollface:

Echt ?? I'm jelly !!
Hoeveel dagen ga je dan / hoeveel uur per dag dan ..

3 dagen in de week ofzo, alleen reis redelijk veel. Maar echte lessen zit zo rond de 10/12 uur. Soms 2 dagen vrij, soms 3 dagen vrij.. Is relaxed :)

3 dagen in de week ofzo, alleen reis redelijk veel. Maar echte lessen zit zo rond de 10/12 uur. Soms 2 dagen vrij, soms 3 dagen vrij.. Is relaxed :)

Ohhh :( toch verkeerd gekozen dan .. ik dacht zo ik pak MBO hoef ik minder te doen kan ik meer fitnessen :trollface:

nee joke, kom van vmbo 4 af, ik had de keuze om havo nog te doen maar dat was zo ingewikkeld dat de meerderheid meestal zakte op HAVO 5 en het niet meer gered kreeg, dus ik ben voor MBO gegaan :) Lijkt me ook leuker leren naar het beroep dat je wilt + minder uren :D

HBO doe ik denk ik hierna, en dan nog een opleiding en dan werken :( for live

Laatst bewerkt:
Lekker man! Mooie VPR @ 70kg!

Is toch lekker zo, beter als de middelbare school

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Echt ?? I'm jelly !!
Hoeveel dagen ga je dan / hoeveel uur per dag dan ..

haha jaa klopt HBO word nog chiller. kan zomaar 2/3 dagen vrij hebben. Je moet meeste zelf en thuis doen. Lekker bijverdienen met werken en fitnessen offourcse:)

Ummhh: morgen weer school van 08.30 tot 14.20, vrijdag van 8.30 tot 12.10 dus ik kan niet om 12 uur nog warm eten dus pasta/rijst en die dingen. En nu eet ik altijd om half 9 - 9 uur nog 3 boterhammen met kipfilet.

Zou ik dit kunnen omruilen 's middags 3 boterhammen dan maar en 's avonds pasta/rijst enzo ?? Even weten of dit aan te raden is om elke dag nog rond half 9 te eten (warm) of dat goed is voor de maag ofso ivm dat de maag ook moet rusten 's nachts ?? hoop het niet want dan doe ik het gewoon zodat de gains blijven groeien !

Iemand ??? ???

Ik zou niet na 20.00 uur nog een warme maaltijd nemen.

Kan je die pasta niet gewoon koud weg werken overdags? Doe ik ook als het het niet anders kan.

Ik zou niet na 20.00 uur nog een warme maaltijd nemen.

Kan je die pasta niet gewoon koud weg werken overdags? Doe ik ook als het het niet anders kan.

Ik zit dan op school :( Ik heb wel dinsdag, donderdag ofja ben ik om 3 uur thuis dan zou ik eventueel ook warm kunnen eten maar om kwart over 5 - half 6 eten we dan meestal en vrijdag ben ik al om 1 uur thuis dus vrijdag, zaterdag en zondag is het meestal geen probleem.

Zou ik dan maandag en woensdag het rond 20.00 eten dan ? 2 en half uur na het avond eten ?

En is het aan te raden om bv om kwart over 3 te eten op dinsdag en donderdag als ik om half 6 eet ? het avondeten

Laatst bewerkt:
Ik zou dan gewoon 1500 uur die maaltijd eten.

Ik eet na 20.00 uur alleen nog 500 gram kwark.

Terug
Naar boven