XXL Nutrition

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou dan gewoon 1500 uur die maaltijd eten.

Ik eet na 20.00 uur alleen nog 500 gram kwark.

Ja, dat betekent dus dat op de dagen dat ik pas 5 uur thuis ben, niet die 500kcal extra binnen kom :( Dan maar alternatieven zoeken, tussendoortjes voor op school etc ..

Want dan zou ik op MA en WO 500kcal minder krijgen als de rest van de dagen :(
Of is dit ook ECHT af te raden ook al is het maar 2 dagen per week ?? Of het gewoon om half 8 gaan eten, en gewoon erin stompen :D Zijn toch al 2 uur verstreken met het avond eten dan

Dan word dan DI,DO,VR trainen en daarvoor nog snel een bakje eten naar binnen werpen zo snel mogelijk :p

Maak koude pastasalade dan, knal er lekker wat kipfilet door heen en eet die shit gewoon tussen de lessen door.

Maak koude pastasalade dan, knal er lekker wat kipfilet door heen en eet die shit gewoon tussen de lessen door.

Is niet zo makkelijk als het lijkt, dan zou ik tussen de lessen dus na de aula gaan om te eten en dan elke keer te laat komen :P Ik verzin er wat wat op ..

Is dat echt slecht ? Ik eet eigenlijk de laatste 3 maanden rond half 9 nog brood, vandaag pas om half 10 omdat ik het vergeten was maar als dit echt slecht is ga ik dit ook sowieso vervroegen.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

http://forum.bodynet.nl/algemeen/15403-niet-meer-eten-na-18-00-a.html

Roepen tegen juff, hey k*t...

Ik ga ff eten!

:trollface:

Daar zeggen ze dat het geen probleem is, een fabeltje is van vroeger en al achterhaald is en het van 18:00 tot 6:00 is zonder voeding dan. Ze zeggen wel dat je je koolhydraten inname moet verminderen naar mate de avond nadert, verklaring vind ik niet van dit.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Roepen tegen juff, hey k*t...

Ik ga ff eten!

Oooohhh, had dat eerder gezegt ..
probleem opgelost :)

nahh ik zie nog wel dan, ik zoek nog wel even na of dit slecht is of niet anders eet ik het nog om half 8 ;) Aangezien ik nu vaak 9 uur eet en half 10 nog brood waar veel koolhydraten inzitten en ik nog nergens last van heb, zal het wel niet véél kwaad hebben maar ik zal nog eens moeten researchen daarvoor.

Ik ben er ook geen expert in, ik heb alleen ervaring met afvallen...

Jij wilt massa gainen. Mss moet je juist wel eten na 20.00 uur. Moeilijke shit allemaal.

Gewoon eten. :)

Ik ben er ook geen expert in, ik heb alleen ervaring met afvallen...

Jij wilt massa gainen. Mss moet je juist wel eten na 20.00 uur. Moeilijke shit allemaal.

Ja, tot nu toe al 3 maanden rond 9 uur eten en heb geen
problemen ofzo .. Ik ga gewoon proberen hoe dat bevalt ? Dan word half 8 gwn, is geen probleem denk ik

Jup, en gainen :)

Ik lig al in bed, ben slapen .. Hoijee
Voel me benen ook al lol

nahh ik zie nog wel dan, ik zoek nog wel even na of dit slecht is of niet anders eet ik het nog om half 8 ;) Aangezien ik nu vaak 9 uur eet en half 10 nog brood waar veel koolhydraten inzitten en ik nog nergens last van heb, zal het wel niet véél kwaad hebben maar ik zal nog eens moeten researchen daarvoor.

Savonds carbs vreten is geen probleem. Enige research die je eigenlijk kunt doen, is op je eigen lichaam, wat voor de een werkt, werkt voor de ander weer niet. Als jij geen massa's vet aanzet, is er geen probleem.

Ik kan in ieder geval zeggen dat als je aan KT doet, je best wat carbs kan gebruiken. En als je schema verder klopt, no problem. :)

Probeer gewoon alles naar binnen te werken wat je van plan bent te eten. Al doe je het een kwartier na elkaar :P. Iig, als je op school ff niet kan eten, eet je daarna gewoon wat meer, of prop je een paar maaltijden in een korter tijdsbestek.

En geen carbs in de avond is vooral als je af wilt vallen, wat bij jou niet 't geval is.

Ik vind het ook onzin van dat na 18:00uur eten is slecht..dat komt denk van dik mensen die willen afvallen en dondersgoed weten dat je na het avoneten alleen, maar chips, snacks en shit gaat eten...Wij bodybuilders eten goed voedsel rond die tijd en daar is IMO niets mis mee!:thumbs:

Ik vind het ook onzin van dat na 18:00uur eten is slecht..dat komt denk van dik mensen die willen afvallen en dondersgoed weten dat je na het avoneten alleen, maar chips, snacks en shit gaat eten...Wij bodybuilders eten goed voedsel rond die tijd en daar is IMO niets mis mee!:thumbs:

+1
Als ik in de late ploeg zit eet ik om 20h00 s'avonds nog rijst met kip en om 01h00 snachts nog kwark :p En daartussen nog wat dingen :)

Oke, bedankt allemaal dan voor de support :) Probleem opgelost en gewoon proberen, dalijk werken tot 9 uur en dan ga ik gewoon pasta erna eten.

Ik was al helemaal aan het trippen dat als ik weer naar school ga me eettijden naar de klote gingen + geen 2 maaltijden per dag meer :( Gelukkig en nu gewoon mijn progressie doorzetten en snel naar de 70kg (low fat)!!

Hoelang eten jullie op een brinta bord, 70gr en 350ml melk ?? Ik ongeveer 10 minuten, als ik snel achter elkaar eet dan krijg ik een gevoel of het naar boven komt :( Maar wel sneller dan brood vind ik !

Thankss ^^

Ik gooi de brinta en melk met een flinke schep whey in de blender, goed te pruimen en slok je zo weg.

Ga zo rond 11 uur sporten, eten zal vandaag wel goed zijn maar ik heb volgens mij wel veel vocht want ik woog vandaag 's morgens 68kg ??
Hoe zorg je trouwens dat je vocht verliest ?? Ik dacht door water te drinken dat ik dat eens gelezen had, maar klopt dit ook :O ??

Ja minder zuivel en die shit eten maar kan je het ook gewoon verminderen met iets ??

Laatst bewerkt:
Ik gooi de brinta en melk met een flinke schep whey in de blender, goed te pruimen en slok je zo weg.

haha geniaal

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------

Ga zo rond 11 uur sporten, eten zal vandaag wel goed zijn maar ik heb volgens mij wel veel vocht want ik woog vandaag 's morgens 68kg ??
Hoe zorg je trouwens dat je vocht verliest ?? Ik dacht door water te drinken dat ik dat eens gelezen had, maar klopt dit ook :O ??

Ja minder zuivel en die shit eten maar kan je het ook gewoon verminderen met iets ??

ik heb geen flauw idee. Door water te gaan drinken dat klinkt wel tegenstrijdig mja.. dunno

Houd er rekening mee dat vocht kwijtspelen van tijdelijke duur is. Ga je weer meer zout nuttigen, komt je vocht ook weer terug. Hoe weet je dat vocht vasthoudt eigenlijk?

Terug
Naar boven