jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil echt weer gaan deadliften mann !
Is al 2 weken zo op de vrijdag omdat ik nog niet kan deadliften !!! Ik hoop al stiekem 2 weken dat ik al kon deadliften
Ik denk dat ik de volgende keer gewoon licht ga beginnen rond de 90kg en als dat lukt pak ik hem op 100kg en dan elke training verhogen maar ik ga niks forceren als het echt niet gaat ! Ik heb nog 6 dagen om wéér me rug te herstellen .. Dus geen gekke dingen doen deze week 
Houd er rekening mee dat vocht kwijtspelen van tijdelijke duur is. Ga je weer meer zout nuttigen, komt je vocht ook weer terug. Hoe weet je dat vocht vasthoudt eigenlijk?

Kerel, omdat je niet kan deadliften wil niet zeggen dat je hele training bagger is.
Lekker bezig geweest man.
Doordat ik opeens 2kg meer woog dan normaal, en ik neem aan dat dat geen 2kg vvm is of vet![]()

Kerel, omdat je niet kan deadliften wil niet zeggen dat je hele training bagger is.
Lekker bezig geweest man.
+1 je hoeft niet te deadliften voor een goede rug training

Dingen als vocht zou ik me niet zo druk om maken. Dat is interessanter voor BBers die zich voorbereiden op een wedstrijd. Als je gewoon je normale eetpatroon blijft volgen, is er niks aan de hand. Want de hoeveelheid vocht blijft eigenlijk altijd wel een beetje schommelen.
Die 2 kilo, dat kan aan zoveel dingen liggen: meer eten in je maag op dat moment toevallig, een verschil in creatine inname, een dagje soep en een pizza gegeten (veel zout) - ik zou me er niet druk om maken, stabiliseert zich vanzelf![]()
Zal wel wegtrekken voor maandag morgen dan weeg ik me weer officieel
Ik hoop rond de 66,5 - 66,8 vind ik wel niceJe hebt nu wel een mooi vertrekpunt voor die pullups man, als je elke week een rep dr bij plakt al helemaal!

zal mss wel wat vocht zijn, weegschaal is ook niet helemaal betrouwbaar, gewoon in grote lijnen kijken, ik weeg ook soms 81 soms 83

Ik heb me vanmorgen eventjes gewogen om te kijken hoe veel ik woog en ik ben weer met 0,3kg aangekomen maar ik hoopte eigenlijk op 0,4Maar ik weeg me morgen gewoon officieel dus misschien dat ie dan toch 66,6 aangeeft want hij gaf nu 66,5 aan
![]()
Ik heb me vanmorgen eventjes gewogen om te kijken hoe veel ik woog en ik ben weer met 0,3kg aangekomen maar ik hoopte eigenlijk op 0,4Maar ik weeg me morgen gewoon officieel dus misschien dat ie dan toch 66,6 aangeeft want hij gaf nu 66,5 aan
![]()
Niet teveel focussen op gewicht, probeer gewoon elke maand 1-1,5kg te halen en je zit goed.
Die 100g verschil gaat het echt niet maken hoor.
1,2 tussen de 1,5kg is goed genoeg , hopelijk kan ik hiermee door gainen tot de 70-75kg en dan zal ik denk ik weer wat meer moeten eten om door te blijven gainen.
Want paar maanden terug zag ik geen enkele verandering in me gewicht, dat demotiveert je welSo true. Ik sta nu qua gewicht helemaal stil terwijl ik aan het cutten ben. Maja wel wat krachttoename dus zal wel goedzitten ofzo.
Ik denk dat ik gewoon ga door bulken tot next summer ofzo en dan pas ga cutten als het nodig is. Want nu heb ik toch niks te cutten, ben al beach proof 
Ik post morgen een lekkere work-out !Nee, ik ben gestopt he met trainen op maandag
Ik doe nu dinsdag, donderdag en vrijdag komt mij beter uit, ook met eten etc.
Bedankt dat je in mij geïnteresseerd bentIk post morgen een lekkere work-out !