MuscleMeat

• XtM045: Beats The Gym •

zal mss wel wat vocht zijn, weegschaal is ook niet helemaal betrouwbaar, gewoon in grote lijnen kijken, ik weeg ook soms 81 soms 83

• Topic Starter Topic Starter
Workout 01-04-2011

Training van gisteren, echt bagger vind ik omdat ik nog niet volledig op de rug kan meedraaien :( Ik wil echt weer gaan deadliften mann !

DB ROWS
10 x 12kg
10 x 14kg
12 x 18kg
12 x 18kg
12 x 18kg
18kg weer gelukt, ook niet echt pittig dus dit word nu de 20kg proberen !!

CABLE ROWS
10 x 25kg
12 x 35kg
12 x 35kg
12 x 35kg

CHIN-UPS
1 x 4 BW
1 x 3 BW
Volgende keer een rep sowieso een rep meer eruit halen, misschien wel 2 !

DB CURLS
10 x 10kg
10 x 10kg
8 x 12kg
10 x 10kg
12 x 10kg

SHRUGS
12 x 18kg
12 x 18kg
Niet veel gedaan, omdat als ik hem ver nog boven trok steken in me schouder blad en daar heb ik ook last van

WRIST CURLS
12 x 8kg
15 x 8kg
15 x 10kg
15 x 10kg
Deze ook even gepakt omdat ik toch niet kon deadliften :(

Al bij al een bagger training :( Is al 2 weken zo op de vrijdag omdat ik nog niet kan deadliften !!! Ik hoop al stiekem 2 weken dat ik al kon deadliften :( Ik denk dat ik de volgende keer gewoon licht ga beginnen rond de 90kg en als dat lukt pak ik hem op 100kg en dan elke training verhogen maar ik ga niks forceren als het echt niet gaat ! Ik heb nog 6 dagen om wéér me rug te herstellen .. Dus geen gekke dingen doen deze week :D

Houd er rekening mee dat vocht kwijtspelen van tijdelijke duur is. Ga je weer meer zout nuttigen, komt je vocht ook weer terug. Hoe weet je dat vocht vasthoudt eigenlijk?

Doordat ik opeens 2kg meer woog dan normaal, en ik neem aan dat dat geen 2kg vvm is of vet :o

Kerel, omdat je niet kan deadliften wil niet zeggen dat je hele training bagger is.

Lekker bezig geweest man.

Doordat ik opeens 2kg meer woog dan normaal, en ik neem aan dat dat geen 2kg vvm is of vet :o

Dingen als vocht zou ik me niet zo druk om maken. Dat is interessanter voor BBers die zich voorbereiden op een wedstrijd. Als je gewoon je normale eetpatroon blijft volgen, is er niks aan de hand. Want de hoeveelheid vocht blijft eigenlijk altijd wel een beetje schommelen.

Die 2 kilo, dat kan aan zoveel dingen liggen: meer eten in je maag op dat moment toevallig, een verschil in creatine inname, een dagje soep en een pizza gegeten (veel zout) - ik zou me er niet druk om maken, stabiliseert zich vanzelf :)

Kerel, omdat je niet kan deadliften wil niet zeggen dat je hele training bagger is.

Lekker bezig geweest man.

+1 je hoeft niet te deadliften voor een goede rug training

Voor mijn gevoel had ik mijn rug niet goed aangepakt, dus vind ik het een bagger training .. Ik had niet echt het gevoel van '' Bohh, echt goed getraint '' maar doordat ik niet kon deadliften heb je toch weer niet die extra boost wat je kan geven aan je rug. Miss was het niet echt bagger, maar niet een van de leukste trainingen want als je een PR op je deadlift zet, dan ga je toch wel lekker het weekend in :D

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:23 ----------

Dingen als vocht zou ik me niet zo druk om maken. Dat is interessanter voor BBers die zich voorbereiden op een wedstrijd. Als je gewoon je normale eetpatroon blijft volgen, is er niks aan de hand. Want de hoeveelheid vocht blijft eigenlijk altijd wel een beetje schommelen.

Die 2 kilo, dat kan aan zoveel dingen liggen: meer eten in je maag op dat moment toevallig, een verschil in creatine inname, een dagje soep en een pizza gegeten (veel zout) - ik zou me er niet druk om maken, stabiliseert zich vanzelf :)

Ohhja, gisteren soup gehad ook maar het ging het gewoon om dat ik niet wist hoeveel ik precies weegde met een normale vochtgehalte ;) Zal wel wegtrekken voor maandag morgen dan weeg ik me weer officieel :) Ik hoop rond de 66,5 - 66,8 vind ik wel nice

Je hebt nu wel een mooi vertrekpunt voor die pullups man, als je elke week een rep dr bij plakt al helemaal!

Ik heb me vanmorgen eventjes gewogen om te kijken hoe veel ik woog en ik ben weer met 0,3kg aangekomen maar ik hoopte eigenlijk op 0,4 :( Maar ik weeg me morgen gewoon officieel dus misschien dat ie dan toch 66,6 aangeeft want hij gaf nu 66,5 aan ;)

Ik heb me vanmorgen eventjes gewogen om te kijken hoe veel ik woog en ik ben weer met 0,3kg aangekomen maar ik hoopte eigenlijk op 0,4 :( Maar ik weeg me morgen gewoon officieel dus misschien dat ie dan toch 66,6 aangeeft want hij gaf nu 66,5 aan ;)

100 gram zegt echt niets toch? omd aar nou over in te gaan zitten
drink 2 slokken meer en je hebt 100 gram :S

Niet teveel focussen op gewicht, probeer gewoon elke maand 1-1,5kg te halen en je zit goed.
Die 100g verschil gaat het echt niet maken hoor.

Niet teveel focussen op gewicht, probeer gewoon elke maand 1-1,5kg te halen en je zit goed.
Die 100g verschil gaat het echt niet maken hoor.

Ja oke, dan zou ik 1,2kg per maand aankomen is toch wel goed vergeleken met eerst :) 1,2 tussen de 1,5kg is goed genoeg , hopelijk kan ik hiermee door gainen tot de 70-75kg en dan zal ik denk ik weer wat meer moeten eten om door te blijven gainen.

Nu ga je ook met plezier sporten doordat je progessie zit in je gewicht ;) Want paar maanden terug zag ik geen enkele verandering in me gewicht, dat demotiveert je wel

So true. Ik sta nu qua gewicht helemaal stil terwijl ik aan het cutten ben. Maja wel wat krachttoename dus zal wel goedzitten ofzo.

So true. Ik sta nu qua gewicht helemaal stil terwijl ik aan het cutten ben. Maja wel wat krachttoename dus zal wel goedzitten ofzo.

Ja, als je zo bekijkt in een periode over 4 maanden en ik zou elke maand rond de 1,2kg aankomen is dat toch een dikke 4,8kg in 4 maanden ! Wil ook niet teveel vet aankomen zodat ik straks na 6 maanden al kan gaan cutten :( Ik denk dat ik gewoon ga door bulken tot next summer ofzo en dan pas ga cutten als het nodig is. Want nu heb ik toch niks te cutten, ben al beach proof :p

Ehm...

Nog trainen vandaag?

Nee, ik ben gestopt he met trainen op maandag
Ik doe nu dinsdag, donderdag en vrijdag komt mij beter uit, ook met eten etc.

Bedankt dat je in mij geïnteresseerd bent :P Ik post morgen een lekkere work-out !

Top!!!(: Jaa we zijn gek op je jonguhh

ik zat ook al te zoeken naar je training ;) :P morgen dan maar !

Waar blijft die workout dan..:rolleyes:?

Maandag is ook een k*tdag om te trainen...nationale borstdag:(!

Terug
Naar boven