AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Workout 05-04-2011

Waar blijft die workout dan..:rolleyes:?

Maandag is ook een k*tdag om te trainen...nationale borstdag:(!

Ik wou het gisteravond doen maar toen was ik in slaap gevallen op de bank en was toen te moe om nog iets te doen dus had me PC maar uitgezet :)

Voor zover ik herriner:

BENCH PRESS
10 x 20kg
8 x 40kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg
4 x 52,5kg

Volgende keer gewoon METTEEN proberen met 52,5kg in de werksetjes ??

INCLINE DB PRESS
12 x 16kg (PR!)
12 x 16kg
12 x 16kg
12 x 14kg
Verkeerde gewichten gepakt, maar ik kan dus toch de 16kg aan !

CABLE FLY'S @ machine die je met knopjes kan instellen hoe zwaar het is, met allemaal cable oefeningen weet de naam niet :D
12 x 5kg
12 x 8kg
12 x 8kg
12 x 8kg

CLOSE-GRIP BENCH PRESS
12 x 35kg
12 x 35kg
10 x 35kg
Triceps waren al moe, kon hier niet hoog opgaan :(

DB KICKBACK
12 x 6kg
12 x 6kg
12 x 6kg
Oefening waar je niet zwaar mee gaat, is niet voor mij bestemt ik doe dan liever skull crushers met dumbbells en triceps push

DB Skull Crushers
12 x 10kg
12 x 12kg
12 x 14kg
12 x 14kg
Nog niet het gevoel dat me triceps dood waren, doorgaan ..

TRICEPS PUSH
12 x 35kg
12 x 35kg
12 x 35kg
12 x 35kg

Buik en voorarmen gelaten voor wat het is .. miss morgen even voorarmen doen ligt eraan of ik besluit al te gaan deadliften of niet ;) Ik wil wel licht gaan proberen ..

Nu weer gewoon goed eten, hopelijk komt de 67kg er snel aan ! Wil rond 1 Juni toch wel 68kg - 69kg proberen te wegen !

Laatst bewerkt:
Sick volume, heerlijk om te zien!

Top!

Je zou eens wat lager in volume kunnen gaan man, dan ga je veel sneller vooruit ;) Probeer eens 5x5.. Dan doe je 10x30kg BP warmup en dan 5x35, 5x40 en dan meteen 5x55 en 60kg proberen

Ik doe toch meteen 5x5 op de BP ? Ik vind het best een kleine warming up hoor ?
Gewoon 5x5x52,5kg proberen volgende keer ;) Duurt miss wel 2 weken voor ik die kan of langer :(

Die bench moet omhoog man, zou voor setjes met 52,5 of 55 gaan. Goed bezig, je zit dichter bij een bodyweight-bench dan ik ;)

Gewoon volgende keer ineen keer de 55kg proberen! Dan doe je als opwarming bijv. 20-25xde stang en dan 3x40 ofzo. Lekker volume indd!

EDIT: Die skullz doe je met 2 dumbbells gewoon?

Ik zou het bij 5x5x52,5 houden, en als het goed gaat de week daarna 55.

ja zou ik ook doen, gwn 5x5
en als je het gevoel hebt dat het niet meer zo lkkr gaat vind ik het zelf altijd relax om over te stappen naar 4x10
dus dat je dan 4x10x40kg doet
week erna 4x10x45 en dan 47,5 zodat je wat volume hebt, en daarna weer 5x5 beginnen met laag gewicht en elke week 2,5kg erbij :)

ja zou ik ook doen, gwn 5x5
en als je het gevoel hebt dat het niet meer zo lkkr gaat vind ik het zelf altijd relax om over te stappen naar 4x10
dus dat je dan 4x10x40kg doet
week erna 4x10x45 en dan 47,5 zodat je wat volume hebt, en daarna weer 5x5 beginnen met laag gewicht en elke week 2,5kg erbij :)

Huh :roflol:

Lekker toch, benen

Ik zou alleen persoonlijk geen schouders meer kunnen doen na de benen, ik tril veels te erg na de beentjes

Lekker toch, benen

Ik zou alleen persoonlijk geen schouders meer kunnen doen na de benen, ik tril veels te erg na de beentjes

Ik ook, maar gewoon door gaan :) Schouders train je toch appart ;)
PS; Ik post morgen de logs pas omdat als ik straks terug ben, metteen ga werken en er dan geen zin meer in heb .. Dus morgen post ik alles gewoon in 1 bericht !

Beste workout wederom! Bench verhogen naar 55 denk..Go for it!:thumb: Goed weekend kerel!

Nee ik probeer gewoon de 52,5kg volgende keer bij de werksets .. 55kg is nog iets te zwaar voor mij :( Me voeding gaat overigens wel goed .. ik ga me morgen eens wegen en ik heb vandaag een junk dag gehad maar meer niet.

Deze week heb ik de hele week vroeg uit, dus lekker trainen en goed eten !
Ik log vanaf Dinsdag wel weer, ik heb een lekker weekend gehad en bijna niet op de PC geweest en daarom niet gelogt.

Ik ga weer goede work-outs posten deze week + progressie van me gewicht morgen opschrijven ! Heb alleen vandaag niet echt goed gegeten mja :o en Zaterdag misschien 300kcal minder als normaal maar dat heeft iedereen wel eens ..

Nee ik probeer gewoon de 52,5kg volgende keer bij de werksets .. 55kg is nog iets te zwaar voor mij :( Me voeding gaat overigens wel goed .. ik ga me morgen eens wegen en ik heb vandaag een junk dag gehad maar meer niet.

Deze week heb ik de hele week vroeg uit, dus lekker trainen en goed eten !
Ik log vanaf Dinsdag wel weer, ik heb een lekker weekend gehad en bijna niet op de PC geweest en daarom niet gelogt.

Ik ga weer goede work-outs posten deze week + progressie van me gewicht morgen opschrijven ! Heb alleen vandaag niet echt goed gegeten mja :o en Zaterdag misschien 300kcal minder als normaal maar dat heeft iedereen wel eens ..
Niks mis met af en toe de PC in de hoek te knallen!

Moet jij niet weer eens trainen ouwe?

nou idd:P
post je ook nog traininen van vorige week of laat je die??

Terug
Naar boven