- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Vergeet niet dat bij het onderste gedeelte van de ROM bij het benchen je bovenrug ook meewerkt.
Ja maar bij die beweging voel ik het niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergeet niet dat bij het onderste gedeelte van de ROM bij het benchen je bovenrug ook meewerkt.

Wilt niet zeggen dat het niet gebruikt wordt...
Ik zou eerst naar de dokter gaan, beter voorkomen dan genezen.
Die folumes geven juist zo'n goed gevoel.Mag je bij BOR's nou ook je rug gebruiken dan om de bar omhoog te krijgen?? Zo'n lichte opwaartse beweging met je rug.
Zie dat dat erg vaak gedaan word in filmpjes maar mag dit officieel of valt dit al onder cheaten en moet je het puur met je armen doen? Zie het ook met Front pulldowns. Werken ook veel mensen met de rug ipv alleen met de armen om de stang omlaag te krijgen.
Spijtig dat je nog steeds niet kan squaten vriendDie folumes geven juist zo'n goed gevoel.
Kun je niet op 1 of andere manier meer gewicht op die calfraise leggen?
Of gewoon in de smith machine kan ook misschien.Gewoon 2 schijven van 20kg op elkaar liggen in de smith en daar met je voet opstaan voor je calfes raises!
Goeie uitgebreide benentraining brah! Veel repjes...![]()

Mag je bij BOR's nou ook je rug gebruiken dan om de bar omhoog te krijgen?? Zo'n lichte opwaartse beweging met je rug.
Zie dat dat erg vaak gedaan word in filmpjes maar mag dit officieel of valt dit al onder cheaten en moet je het puur met je armen doen? Zie het ook met Front pulldowns. Werken ook veel mensen met de rug ipv alleen met de armen om de stang omlaag te krijgen.
Ja maar de oefening is wel voor de rug, het gaat niet om het cheaten
Ja, patat 1x in de week vind ik niet erg maar was wel k*t nu ik zo lekker getraind hadJa dat is dus weer het nadeel met ouders he, ik eet ook vaak zondags nog patat![]()
Gaat wel lekker met de BP!

Bedankt bob
Ben er ook blij meeHopelijk blijft het zo regenen

Bedankt kerel, deze week nog maar ik doe ook vaak bv; 1 setje van 1x12x8kg en dan doe ik de werksets dus 3x12x14kg bv dus daarom dat ik vaak 4 setjes hebach 1 x per wee patat kan geen kwaad.
Wederom een goeie training, hoe lang ga je zulke volumes draaien eigenlijk?
eerste setje is beetje warming up , hoeft niet eigenlijk bij elke oefening maar gaat gewoon vanzelf zo 
BOR is meer voor je bovenrug. Onderrug zien mensen wel als rug maar is eigenlijk posterior chain en valt onder lower body. Ik doe Yates Rows (minder voorovergebogen BOR) en probeer het werk van mn traps en onderrug te minimaliseren.
Blijf er maar voor werken want ik ga ervoorSterke bench press al, ik ga ervoor moeten zorgen dat je me niet inhaalt!![]()

55kg nu ? hope so 
En nu de lat weer hoger leggen !!