AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

Mag je bij BOR's nou ook je rug gebruiken dan om de bar omhoog te krijgen?? Zo'n lichte opwaartse beweging met je rug.
Zie dat dat erg vaak gedaan word in filmpjes maar mag dit officieel of valt dit al onder cheaten en moet je het puur met je armen doen? Zie het ook met Front pulldowns. Werken ook veel mensen met de rug ipv alleen met de armen om de stang omlaag te krijgen.

Spijtig dat je nog steeds niet kan squaten vriend:( Die folumes geven juist zo'n goed gevoel.

Kun je niet op 1 of andere manier meer gewicht op die calfraise leggen?

• Topic Starter Topic Starter
Mag je bij BOR's nou ook je rug gebruiken dan om de bar omhoog te krijgen?? Zo'n lichte opwaartse beweging met je rug.
Zie dat dat erg vaak gedaan word in filmpjes maar mag dit officieel of valt dit al onder cheaten en moet je het puur met je armen doen? Zie het ook met Front pulldowns. Werken ook veel mensen met de rug ipv alleen met de armen om de stang omlaag te krijgen.

Spijtig dat je nog steeds niet kan squaten vriend:( Die folumes geven juist zo'n goed gevoel.

Ja maar de oefening is wel voor de rug, het gaat niet om het cheaten

Kun je niet op 1 of andere manier meer gewicht op die calfraise leggen?

ga ik wel proberen, we hebben ook nog een staande ervan anders kijk ik hoeveel die is ;) Of gewoon in de smith machine kan ook misschien.
Of schijf tussen me knieën en dat apparaat kan ook. ik kijk wel volgende week

Gewoon 2 schijven van 20kg op elkaar liggen in de smith en daar met je voet opstaan voor je calfes raises!

Goeie uitgebreide benentraining brah! Veel repjes...:)

Workout 19-04-2011

Goeie uitgebreide benentraining brah! Veel repjes...:)

thx bart :)

BENCH PRESS
10 x 20kg
5 x 40kg
3 x 50kg
5 x 52,5kg
5 x 52,5kg
5 x 52,5kg
3 x 52,5kg
7 x 52,5kg
PR
4e set had ik geen spotter, dacht hem wel alleen te kunnen maar durfde het niet alleen. 5e set de laatste 2 reps waren met beetje hulp maar ben tevreden. volgende keer 55KG :D

DB FLY'S
10 x 8kg
10 x 10kg
10 x 10kg
10 x 10kg

STANDING CABLE FLY'S
12 x 10kg ??
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg

INCLINE DB PRESS
10 x 16kg
12 x 14kg
12 x 12kg
12 x 12kg

DIPS
6 x BW
10 x BW-15KG
10 x BW-15KG

SKULLCRUSHERS (EZ BAR)
12 x 17,5kg
10 x 17,5kg
10 x 17,5kg
10 x 17,5kg

TRICEPS PUSHDOWN
10 x 15kg
12 x 20kg
12 x 20kg
10 x 20kg

Hierna nog wat dips gedaan met BW-35KG om de genade klap te geven en na huis gegaan .. jammer genoeg krijgen we nu frieten na deze super workout maar straks eet ik nog eens pasta en miss nog 1 bord brinta.

Triceps goed gepompt en borst ook ..

Laatst bewerkt:
Ja dat is dus weer het nadeel met ouders he, ik eet ook vaak zondags nog patat:(
Gaat wel lekker met de BP!

nice pr op de bench!

Het blijft maar PR's regenen hier :D

ach 1 x per wee patat kan geen kwaad.

Wederom een goeie training, hoe lang ga je zulke volumes draaien eigenlijk?

Ja maar de oefening is wel voor de rug, het gaat niet om het cheaten

BOR is meer voor je bovenrug. Onderrug zien mensen wel als rug maar is eigenlijk posterior chain en valt onder lower body. Ik doe Yates Rows (minder voorovergebogen BOR) en probeer het werk van mn traps en onderrug te minimaliseren.

Sterke bench press al, ik ga ervoor moeten zorgen dat je me niet inhaalt! ;)

Hoppa weer een PR!

In de pocket weer:) Lekker

@ Yoshuba: haha zolang je er maar van groeit he!!;)

@Mcmetronome: Bedankt voor u nadere toelichting. xD Ga eerst eens die oefening van je opzoeken.

Ja dat is dus weer het nadeel met ouders he, ik eet ook vaak zondags nog patat:(
Gaat wel lekker met de BP!
Ja, patat 1x in de week vind ik niet erg maar was wel k*t nu ik zo lekker getraind had ;)

Bedankt bob :) Ben er ook blij mee

Het blijft maar PR's regenen hier :D
Hopelijk blijft het zo regenen :D

ach 1 x per wee patat kan geen kwaad.

Wederom een goeie training, hoe lang ga je zulke volumes draaien eigenlijk?
Bedankt kerel, deze week nog maar ik doe ook vaak bv; 1 setje van 1x12x8kg en dan doe ik de werksets dus 3x12x14kg bv dus daarom dat ik vaak 4 setjes heb ;) eerste setje is beetje warming up , hoeft niet eigenlijk bij elke oefening maar gaat gewoon vanzelf zo :o

BOR is meer voor je bovenrug. Onderrug zien mensen wel als rug maar is eigenlijk posterior chain en valt onder lower body. Ik doe Yates Rows (minder voorovergebogen BOR) en probeer het werk van mn traps en onderrug te minimaliseren.

Sterke bench press al, ik ga ervoor moeten zorgen dat je me niet inhaalt! ;)
Blijf er maar voor werken want ik ga ervoor :fire:

:D 55kg nu ? hope so :cool:

En nu de lat weer hoger leggen !!

dank u mannen, nu nog even wat pasta eten ;)

trouwens na deze week heb ik 3 weken vakantie dacht ik, dus dan heb ik betere trainings/eet tijden :D maandag zal ik me wegen weer ;)

Terug
Naar boven