baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pics or it did'nt happen...DankeVoel hem ook wel, ben nu echt gek op benen training
Ook doordat me benen toch wel gespierd beginnen te worden en er wel leuke oefeningen tussen zitten.

over paar maanden zal ik nog wel eens wat maken maar niet nu weer. staan hier ergens in me log zeker 8 pagina's terug

zal ik doen

progressie is goed te zien, je was wel heel erg dun zeg
weet ik haha ..lijkt op 2 druppels water op mij toen ik begon*horrible flash backs haha*

Ik weeg sowieso meer dan 66kg nu, dacht ik want meestal gewoon als ik even snel op de weegschaal stap 's morgens na zeiken (ik hoef meestal nooit te poepen 's morgens) dan weeg ik 68/69kg dussIk zou 4 sets nemen voor dippen.. Wat is uw doel op lange termijn , kracht of massa? Op incline press zou ik 8 herhalingen gaan gebruiken met uiteraard hogere gewichten dan.. Bv 4 x 8 met 14KG voor 5 weken en dan de 6eweek 16KG usen en zo doorgaan .. Voor fly als isolatie oefening is 3 x 12 voldoende of doe 4 x 10
Meestal die je maar 3 sets dus ik zou zeker gaan voor 4sets.. Warm gwn één set op met lichtere gewichten en neem dan de gewone gewichten voor u worksets
---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------
P.S : Als u schema massa gericht is toch

They already did explodeFAK! Wat een volumesYou're chest and tri's are going to explode!
!dank u, en niet te vergeten me PR

volgende week nog meer proberen op 55kg !