- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
yhhh tuurlijk, straks 55kg proberen .. hopelijk lukt dat![]()

min of meer gepaktcool, dan ga ik jou log ook wel checkenbedoel je dan een set van 55kg? wat ik me eigelijk afvraag, wanneer probeer jij je 1rm uit? ik doe het bena nooit omdat het veel energie en tijd in beslag neemt.
ps: ik begin vandaag ook aan een log![]()
thx
soort van, check workout
!!
)
) en ook buik erbij gepakt, lang niet meer gedaan. .. te langoh nu snap ik het, 5x5jesrespect! heerlijk gevoel om op de bench te progressen
![]()
Ik kom zo ook steeds dichterbij mijn BW pressen haha,Zat toch nog een paar keer 55 in als je daarna nog 20x52.5 pompt? Mooie incline pak je daarna nog hé! Hoe schuin doe je die?
mja volgende keer 2 setjes proberen dan maar of meer en ik pak incline op 45graden dacht ik 
Nice !
Goeie Incline dp ook man, ik doe ook 20kg als ik gebenchpressed heb![]()
5 x 5 is best wel chilleh bij de grote compounds jaa, ga je toch op kracht vooruit op bp,sq,dl en met de isolatie maak je het af voor massa ^^Goed zo kerel , je komt er wel !
Vanaf gisteren ook 5 x 5 op compounds begonnen![]()

wat een repsLekkere incline zeg. Doe ik je niet na... not yett dude
![]()

5 x 5 als je dat doet , daarna ben je echt gewoon KAPOTTJaa ik weet hetLekkere training man, lijkt erop alsof je nog wel wat reps met die 55 had kunnen doen toch?
ik dacht dat ik nog maar 2 reps eruit had kunnen halen, en dan 5 setjes bv iemand vragen om te spotten is miss ook irritant voor hun. Sommige vinden het wel leuk of boeit niet echt maar ik doe meestal 3 setjes vragen en 2 zelf
maar ik had nog wel 1 kunnen doen jaa ja, ik ben ook bijna niks anders gewent dan 5x5 , want toen ik nog in zo 'n healthcenter zat toen deed ik wel 10reps op bplekker hoor
5x5 bevalt mij ook prima, ben er al een tijdje mee bezig
en lekker zwaar altijd !