AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Lekker bezig met de BP man! Mooie PR! Altijd chill he als je weer meer kan banken:D

Yeahh tuurlijk, zo zwaar vond ik het niet maar me armen wouden niet meer. Eerste set ging moeiteloos, op na5x5x55kg en daarna verhogen he

Ik hoop binnen 2 weken aan 57,5kg te beginnen. Dus ik heb nog 2 workouts om 5x5x55kg te voltooien.

Ik wil 60kg kunnen banken in de zomervakantie

Vanmorgen 67,3kg op de weegschaal :)

Ga zo door broeder.. !

let me just abbo nya :)

netjes die 4x55kg bench! op naar bw bench :D

netjes die 4x55kg bench! op naar bw bench :D

Uhu, en nog 1x5 ervoor :) dus 2 setjes bijna

Ik kan alleen niet trainen deze week CAUSE: morgen werken + gala en dalijk na familie dus ik kan pas zondag/maandag gaan ;)

Of zaterdag en zondag, en dan ga ik dan gewoon dinsdag weer met workout A .. Ik kijk wel ik denk dat ik dit doe, mis ik tenminste niks:)

ohh 5x55 is nog beter man :) gaat lekker, aan je foto's te zien krijg je ook al wat massa erbij, keep on going!
(nog ff en je bent net zo buff als john cena op je ava :D)

ohh 5x55 is nog beter man :) gaat lekker, aan je foto's te zien krijg je ook al wat massa erbij, keep on going!
(nog ff en je bent net zo buff als john cena op je ava :D)

Uhu, nog ff dan he :roflol:
Wil toch wel 70kg gaan wegen binnen 2maand als me dat lukt en door blijven gainen ..

wat is je doel binnen een jaar ? of heb je daar nog niet echt over nagedacht?
en binnen 10 jaar? of 5 jaar?
wil je bodybuilding gaan doen of powerlifting? of er iets tussenin (zoals ik)

Uhu, en nog 1x5 ervoor :) dus 2 setjes bijna

Ik kan alleen niet trainen deze week CAUSE: morgen werken + gala en dalijk na familie dus ik kan pas zondag/maandag gaan ;)

Of zaterdag en zondag, en dan ga ik dan gewoon dinsdag weer met workout A .. Ik kijk wel ik denk dat ik dit doe, mis ik tenminste niks:)

Balen man. This niet anders

wat is je doel binnen een jaar ? of heb je daar nog niet echt over nagedacht?
en binnen 10 jaar? of 5 jaar?
wil je bodybuilding gaan doen of powerlifting? of er iets tussenin (zoals ik)

Bodybuilding wil ik toch wel gaan doen, die gewichten komen vanzelf wel ;)
Ik heb nog niet echt wat doelen, ik hoop toch binnen 1 jaar 75kg te worden met zo weinig mogelijk vet en binnen 10 jaar kan ik nog niet kijken want wil eerst dit doel bereiken voordat ik nog andere doelen ga trekken ;)

Misschien ook als ik wat buffer ben dat ik dan ook wel een wedstrijdje wil mee pikken, but we see !

---

eind examen gala was gisteren trouwens, echt nice .. gevolg: slechte voeding vandaag en wat drank gisteravond mja t'is wel een goede avond geworden
morgen weer goed eten, dinsdag trainen ! Probeer wel nog vandaag me voeding zo goed mogelijk te houden + rust want lag pas half 5 te slapen en 7 uur weer wakker, toen 9 tot 12.30 geslapen dus word vandaag wat eerder na bedje en uitslapen :)

Je mag gerust wel eens cheaten hoor die avonden maak je maar 1x in je leven mee;)

Lekker katabool bezig geweest, gala's zijn nice :D

Soon to be rollin' again!

Jup, hopelijk wel anders betekent dat dat ik het jaar over moet doen haha

Yeahh, nu weer er tegen aan !

Nice logje man, ga ik zeker vaker checken!

Gaat goed he dude :)
Doe zo verder!

Terug
Naar boven