- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet een, maar drie !

no serieus dude5 x 5 als je dat doet , daarna ben je echt gewoon KAPOTT

haha

dude, 5x5x55kg zal er beslist nog niet in zitten .. denk dat ik hier toch 3 workouts voor nodig hebdat gaat gewoon hoor, 2 minuten rust.
op gegeven moment wel overstappen naar 3x3 als je gaat verhogen
maar 5x5x110kg had ik gwn beltless.
dan voel je je onderrug wel lkkr
en je moet echt doorbijten op die 55kg, 3x55kg is wel goed maar als je daarna 2,5kg minder doet 5x5 is het gewn mental mind****.
Tenzij je niet failde maar lijkt me dat je wel tot fail bent gegaan?
volgende week pak je 5x5x55kg!

Ik wil nu ook flink zwaar gaan trainen op veel oefeningen en niet meer zo ertussen in, werkt niet voor mij heb ik het gevoel. Ook nu ik toch de DB INCLINE BENCH PRESS omhoog voer, lijkt het alsof me BP ook omhoog gaat en ook mede omdat ik de triceps nu beter aanpak.

vanaf volgende week zit er MP bijIk zou het gewoon bij MP houden. (= staand btw)
3 oefeningen voor schouders is genoeg, als achterkant erbij was geweest zag het er goed uit hoor.

doe gwn MP
en 2 oefeningen is niet slecht hoor, met bench pak je ze namelijk ook al mee (voorkant) en bij BOR's de achterkant.
Zelf doe ik alleen MP voor schouders.
en je zegt 3 trainingen voor 5x5x55kg bench?! komop, als je na 5x55kg nog 5x5x52,5kg kan, lukt je 5x5x55kg ook wel, als je er echt voor gaat.
Wat ik zelf eerst fout deed (zeg niet dat je dat nu doet, maar misschien heb je er wat aan) is dat ik me de eerste oefening inhield om over te houden op de andere. Maar bench is het belangrijkste, de rest is assistence.
Tuurlijk, ga je voluit op bench doe je incline db press minder.
maar, dat maakt geen ruk uit. Met bench zie je of je chest sterker is geworden.
Ga voor de 5x5x55kg bench volgende training!
Goodluck![]()

vanaf volgende week zit er MP bij
MP
Upright Row
Behind neck press/db overhead press
vind je dit goed genoeg voor de schouders, ik weet niet of ik die behind the neck press of db overhead press erin moet doen want die lijkt wel veel op de MP.
Die laatste vervangen door iets voor achterkant schouders.
Of zeg je van de eerste is veel beter dan de 2e ofzo ??Bent over lateral raisesOp bankje met 30/45 graden. K vind echt lekkere oefening
Btw nice training. Ik mis die leg press best wel mja..

Ik hou toch zo van je..En je kan Feyoso altijd een pm sturen als nog vragen hebt.![]()

no homo?Ik hou toch zo van je..
Omdat je van vlaanderen bent
Jammer

En je kan Feyoso altijd een pm sturen als nog vragen hebt.![]()