AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Edit: Ik zou voor schouders Military Press - Bent-over dumbbell Laterals - Dumbbell Lateral Raise/Upright row doen. Lateral raise vind ik echt een chille oefening maar als jij de upright rows prefereert moet je die natuurlijk doen;)

ja ik kijk volgende week wel, wat het beste bevalt ;)
Denk ook MP-Bent over laterals - upright row mja zoals ik al zei, ik kijk volgende week wel :p

@Feyoso; danku :)

lekker weer wat PR's.
En idd MP is wel belangrijk imo. Sinds ik MP, is me benchpress sowieso sneller vooruit gegaan + me schouders groeien ook beter dan zonder.

lekker weer wat PR's.
En idd MP is wel belangrijk imo. Sinds ik MP, is me benchpress sowieso sneller vooruit gegaan + me schouders groeien ook beter dan zonder.

Daarom wil ik ook de MP invoegen, niet dat mijn schouders straks ver gaan achterlopen ..

haha ook een vriend van me, doet 3x in de week borst,triceps,biceps en buik trainen he .. die heeft al kleine striemen bij zijn biceps :o terwijl die pas 2 maanden bezig is. Is dat wel goed om 3x in de week dezelfde spiergroepen, flink aan te trainen ?? hij heeft alleen een erg goede chest, armen vallen wel mee niet echt veel aan te zien en buik ook niet haha

Daarom wil ik ook de MP invoegen, niet dat mijn schouders straks ver gaan achterlopen ..

haha ook een vriend van me, doet 3x in de week borst,triceps,biceps en buik trainen he .. die heeft al kleine striemen bij zijn biceps :o terwijl die pas 2 maanden bezig is. Is dat wel goed om 3x in de week dezelfde spiergroepen, flink aan te trainen ?? hij heeft alleen een erg goede chest, armen vallen wel mee niet echt veel aan te zien en buik ook niet haha

Nee natuurlijk niet, die dude geeft z'n spieren geen rust. Trained die de rest wel???.

kijk dat zijn de trainingen kerel, mooie serie squats! Idd als je die goed hebt uitgevoerd dan moet je er bij de rest van de oefeningen gewoon last van hebben:)

Nee natuurlijk niet, die dude geeft z'n spieren geen rust. Trained die de rest wel???.
nee, zei ik toch; 3x per week dezelfde spiergroepen, dus elke training doet ie biceps,triceps,buik en borst haha maar hij heeft wel een goede borst ontwikkelt .. beter als mijne :o

kijk dat zijn de trainingen kerel, mooie serie squats! Idd als je die goed hebt uitgevoerd dan moet je er bij de rest van de oefeningen gewoon last van hebben:)

jup :) dalijk wss nog rug + biceps al hoewel ik niet veel waard zal zijn omdat ik gisteren na een discotheek ben gegaan en niet de beste voeding vandaag heb gehad ..

morgen ga ik ook nog eens sporten met een maat van me, hem overhalen om samen met mij te gaan sporten, hij sport nu ergens anders :p

nee, zei ik toch; 3x per week dezelfde spiergroepen, dus elke training doet ie biceps,triceps,buik en borst haha maar hij heeft wel een goede borst ontwikkelt .. beter als mijne :o

Als hij volume en intensiteit aanpast kan dat idd betere resultaten geven.
Vergelijk het met een fullbody tegenover een split.

Mooie training hier!

Lekkere training, lekker volume op die squats man. MP is gewoon baas, echte baas oefening. Schijt aan die bench, knallen op de MP.
Nee serieus, MP, BOR en chins zijn genoeg voor je schouders.

jup :) dalijk wss nog rug + biceps al hoewel ik niet veel waard zal zijn omdat ik gisteren na een discotheek ben gegaan en niet de beste voeding vandaag heb gehad ..

morgen ga ik ook nog eens sporten met een maat van me, hem overhalen om samen met mij te gaan sporten, hij sport nu ergens anders :p

Nou ik zou niet jaloers worden op iemand die 3x per week 1/3 van z'n lichaam trained. Daar krijg je alleen maar blessures door :).

Als hij volume en intensiteit aanpast kan dat idd betere resultaten geven.
Vergelijk het met een fullbody tegenover een split.
Ja, beach boy is het want hij traint rug niet,benen en kuiten niet :o

danku :) !

Lekkere training, lekker volume op die squats man. MP is gewoon baas, echte baas oefening. Schijt aan die bench, knallen op de MP.
Nee serieus, MP, BOR en chins zijn genoeg voor je schouders.
Vind het wel zo fijn 3 oefeningen voor schouders ;)

Nou ik zou niet jaloers worden op iemand die 3x per week 1/3 van z'n lichaam trained. Daar krijg je alleen maar blessures door :).
Jaa of striemen :p, ik ben ook niet jaloers alleen een beetje op zijn borst :D En hij zegt dat ie 35kg doet bankdrukken, bij zo'n ding waar je een pinnetje in moet stoppen, :o ik denk/weet wel zeker dat ik wel sterker ben :D

Deels aanleg..maar denk toch dat als je steeds met een tussendag die spiergroepen traint dat ze ook daadwerkelijk groter worden zonder overtraind te raken! Echter als je een uitgebalanceert fysiek wil is zo iets zonder roids een dikke no-go want dan ben je binnen no-time overtraind...

Deels aanleg..maar denk toch dat als je steeds met een tussendag die spiergroepen traint dat ze ook daadwerkelijk groter worden zonder overtraind te raken! Echter als je een uitgebalanceert fysiek wil is zo iets zonder roids een dikke no-go want dan ben je binnen no-time overtraind...

nee hij is dunner als mij hoor, aanleg heeft ie niet echt denk ik ..
want als ik 2 maanden lang nu, 3x per week intensief me borst train dan groeit ie ook wel hoor met 1 rustdag steeds ertussen

Mja, ik heb dalijk weer Borst + Triceps opstaan, ik denk dat ik ook nog even snel buik pak ^^ Voor de verandering ga ik morgen direct benen, kuiten en schouders pakken en donderdag doe ik dan rug en biceps :) En vrijdag ga ik met een maat in een andere sportschool trainen voor de fun hehe dus word goed weekje ..

Zodra ik thuis kom log ik het als ik tijd heb, want moet ook nog genoeg leren voor examens :(

PS: 55KG ga ik pakken !!!:fire:

Zit net ff je stats te kijken en daar is serieus niks mis mee! Vooral sterke DL! Ga zo door ;)

Workout 09-05-2011

Zit net ff je stats te kijken en daar is serieus niks mis mee! Vooral sterke DL! Ga zo door ;)

Hhe, ja die deadlift is wel hoog ja maar ik heb allang niet meer zo hoog gedaan omdat ik last had van me rug. Maar nu me last weg is kan ik weer eindelijk squatten want dit kon ik ook niet dus ik ben rustig met deadliften aan het opbouwen want wil nu dus echt niks forceren. Kan weer squatten en rug trainen :)

Oke oke, workout vandaag was wel bruut.

Bankdrukken waren bezet ..
INCLINE DUMBBELL BENCH PRESS
10 x 14kg
12 x 16kg
12 x 16kg

BENCH PRESS
10 X 20KG
5 X 40KG
3 X 50KG
Oke hier komt ie :p
5 x 55kg
5 x 55kg
3 x 55kg spotter bakte er niks van
2 x 55kg

INCLINE DUMBBELL BENCH PRESS
10 x 18kg
8 x 20kg perfecte uitvoering, laatste rep langzaam meer niet

wou even nog 20kg proberen :D

DB FLY'S
12 x 10kg
12 x 12kg
12 x 12kg pumpp :d

CABLE CROSS OVER
12 x 20kg
12 x 20kg
12 x 25kg
10 x 25kg

DIPS
12 x BW-15KG
12 x BW-15KG
12 x BW-15KG
12 x BW-15KG laatste 2 reps had ik even 4 seconden pauze gepakt

LYING TRICEPS EXTENSIONS
12 x 16kg
12 x 18kg
12 x 20kg
12 x 20kg

CABLE PUSH DOWN
12 x 25kg
12 x 25kg
12 x 20kg
12 x 15kg

ik vind 4 setjes voor de afwisseling wel nice, meestal gebruik ik het 1e gewicht voor beetje warming up. Het probleem was bij bench press 3x55kg dat de spotter me die barbbell direct omhoog trok als ik hem nog was aan het uitdrukken met moeite .. en ook toen ik de 1e rep maakte begon hij al lichtjes te helpen, wtf ? nja toch nice ! maybe volgende keer 5x5x55kg :D

borst pomped
triceps pomped

lekkere training, nu eten en daarna leren :coffee:
ohjaa: morgen benen training en schouders en dan donderdag rug en biceps etcc .. dan doe ik vrijdag nog met een maat fitnessen ergens anders, dus gewoon borst en triceps weer :p

Laatst bewerkt:
Lol gast ik heb precies hetzelfde, al langer dan een maand niet zwaar gedeadlift, ook al voer ik hem 100pct goed uit dan nog krijg ik er last van aan men rug.. Heb hem nu tijdelijk vervangen door BOR, T-bar row en seated row!

Lol gast ik heb precies hetzelfde, al langer dan een maand niet zwaar gedeadlift, ook al voer ik hem 100pct goed uit dan nog krijg ik er last van aan men rug.. Heb hem nu tijdelijk vervangen door BOR, T-bar row en seated row!

De pijn in me rug is denk ik 90% weg op het moment, alleen bij shrugs nog is het irritant gevoel maar niet pijnlijk .. moet binnenkort me traps ook weer stevig erbij pakken :o

Sterke incline baas, pak je net zo veel op als ik ;)

netjes man, goed dat je 55 hebt geprobeerd!
volgende week 5x5x55kg :D

Terug
Naar boven