AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

Nette training weer, en groot gelijk gewoon setje afmaken met BP ookal red je niet veel;)

Leuk zo'n spotter...

Volgende keer pak je de 5x5 vast wel. Goede training!

• Topic Starter Topic Starter
Sterke incline baas, pak je net zo veel op als ik ;)
Hha, fijn om te horen ^^ Wat voor setjes/reps heb je dan met 20kg dumbbells ??

netjes man, goed dat je 55 hebt geprobeerd!
volgende week 5x5x55kg :D
I WILL DO MY BEST :fire: !!!
(vrijdag ga ik met een maat ergens anders fitnessen, dan ga ik ook gewoon bankdrukken en dan miss kan ik ook 5x5x55kg proberen voor extra oefening ^^)

Nette training weer, en groot gelijk gewoon setje afmaken met BP ookal red je niet veel;)
Haha, zéér tevreden over 55kg ^^

Leuk zo'n spotter...

Volgende keer pak je de 5x5 vast wel. Goede training!
Jaa toch, dit staat in me geheugen gegrift:mad:

Prima training, volgende keer weer beter!

mooie uitebreide training X-men. Jammer van je spotter, dat is klote. heb het ook wel eens gehad.

Prima training, volgende keer weer beter!
jup, ik ga sowieso voor 3x5x55kg en uiteraard wil ik 5x5x55kg als max :)

mooie uitebreide training X-men. Jammer van je spotter, dat is klote. heb het ook wel eens gehad.
Haha X-men :roflol:
Ach ja, gewoon door knallen he, of niet :D ? Vandaag tot nu toe wel goed gegeten ^^ Rijst met kip in de middag en avondeten pasta met ei en de andere tijden is gewoon me schema ;)

Misschien morgen eens weer wegen als ik eraan denk :cool:

klote van die spotter :roflol: Volgende keer pak je die 5x5 gewoon:D

klote van die spotter :roflol: Volgende keer pak je die 5x5 gewoon:D
3 x 5 x 55kg zit er sowieso in :D 5 x 5 x 55kg is het doel :cool:
gaat best goed bankdruk, komt volgens mij mede omdat ik de triceps nu beter aanpak en door de vakantie betere tijden heb om te eten en om 12.30 zeg maar pasta/rijst/vlees kan eten ^^

http://www.youtube.com/watch?v=IuTPWeUxqwQ

0:38 , is dat de press machine ?? ik zie namelijk veel pro's deze gebruiken en wij hebben die ook plate loaded .. ik wou even vragen is dit dan een goede voor de borst ?? iemand wel eens gedaan en verschil gemerkt ??

zoja dan kan ik het ook eens proberen

Hha, fijn om te horen ^^ Wat voor setjes/reps heb je dan met 20kg dumbbells ??

Moet je mn log maar lezen muts :p

http://www.youtube.com/watch?v=IuTPWeUxqwQ

0:38 , is dat de press machine ?? ik zie namelijk veel pro's deze gebruiken en wij hebben die ook plate loaded .. ik wou even vragen is dit dan een goede voor de borst ?? iemand wel eens gedaan en verschil gemerkt ??

zoja dan kan ik het ook eens proberen

Plateloaded Chestpress ja. Maar waarom zou je naar machines grijpen als t net lekker gaat met de free weights?

Mooie training, goed bezig op bp :)

Mooie training, goed bezig op bp :)

danku :)

Workout weer :D

SQUATS
10 x 20kg
5 x 60kg
3 x 70kg
5 x 5 x 75kg

LEG PRESS
12 x 100kg
12 x 120kg
15 x 140kg

LEG EXTENSIONS ONE LEG
12 x 25kg
12 x 25kg
12 x 30kg

LYING LEG CURLS
12 x 35kg
12 x 35kg
12 x 35kg
12 x 35kg
voelde volle pomp :)

CALF RAISES
12 x 60kg
12 x 60kg
12 x 60kg
de staande versie, hier kan ik hoger mee dusss :)

MILITARY PRESS
12 x 30kg
12 x 30kg
12 x 30kg
hehe, eerste 2 setjes waren zwaar maar ik was volgens mij nog moe van me benen trainen en de 3e setje ging best makkelijk ;)

DB UPRIGHT ROW
12 x 10kg
12 x 12kg
12 x 14kg
9 x 14kg

BENT OVER LATERAL RAISE
12 x 7kg
12 x 7kg
12 x 7kg
wtf ?? leek alsof ik geen kracht meer in me armen had .. volgende keer deze oefening VOOR de upright row ..

geen buik gedaan vond het lang genoeg :) Squats weer 75kg, dus 5kg meer als vorige keer en ging redelijk goed .. 80kg misschien proberen next week !
Alleen ik zie als ik me benen aanspan dat me rechterbeen voorloopt op me linker dus dat moet ik ook recht zien te trekken, komt wss door voetballen altijd met rechts :o

EN IEMAND :help: Me buitenkant borst van me rechter loopt achter, iemand tips hiervoor om dit bij te trekken ?? Me linkerborst buitenkant ziet er beter uit omdat ie verder is getraind ofzo ..

Je bent niet symmetrisch dus bijtrekken heeft geen zin..
Je kan het doen ja maar zal niet veel uitmaken..

Je bent niet symmetrisch dus bijtrekken heeft geen zin..
Je kan het doen ja maar zal niet veel uitmaken..

maar ik bedoel de dikte van de buitenkant, niet hoe de spier loopt ..
de rechter is minder dik dan de linker en dat kan je wel wegtrekken

Gewoon doortrainen.

Ik heb het ook hoor .. Linkerborst is meer gevult dan de andere kant.. Kan je niet veel meer aan doen

ja tuurlijk, ik let gewoon nu er op dat ik even diep ga met de fly's en van alles met de borst en soms gewoon even iets dieper ga met de rechter zodat het wat sneller wegtrekt ;) valt mij ook pas op deze week, misschien dat de buitenwereld het helemaal wel niet ziet duss :o

vrijdag rug, dus komt in orde ..

ja tuurlijk, ik let gewoon nu er op dat ik even diep ga met de fly's en van alles met de borst en soms gewoon even iets dieper ga met de rechter zodat het wat sneller wegtrekt ;) valt mij ook pas op deze week, misschien dat de buitenwereld het helemaal wel niet ziet duss :o

vrijdag rug, dus komt in orde ..

Gewoon hetzelfde trainen, niet meer doen of dieper gaan met de andere.

Terug
Naar boven