Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hha, fijn om te horen ^^ Wat voor setjes/reps heb je dan met 20kg dumbbells ??
I WILL DO MY BESTnetjes man, goed dat je 55 hebt geprobeerd!
volgende week 5x5x55kg![]()
!!! Haha, zéér tevreden over 55kg ^^Nette training weer, en groot gelijk gewoon setje afmaken met BP ookal red je niet veel![]()
Jaa toch, dit staat in me geheugen gegriftLeuk zo'n spotter...
Volgende keer pak je de 5x5 vast wel. Goede training!

jup, ik ga sowieso voor 3x5x55kg en uiteraard wil ik 5x5x55kg als max

Haha X-menmooie uitebreide training X-men. Jammer van je spotter, dat is klote. heb het ook wel eens gehad.

? Vandaag tot nu toe wel goed gegeten ^^ Rijst met kip in de middag en avondeten pasta met ei en de andere tijden is gewoon me schema 

3 x 5 x 55kg zit er sowieso inklote van die spotterVolgende keer pak je die 5x5 gewoon
![]()
5 x 5 x 55kg is het doel 
Hha, fijn om te horen ^^ Wat voor setjes/reps heb je dan met 20kg dumbbells ??

http://www.youtube.com/watch?v=IuTPWeUxqwQ
0:38 , is dat de press machine ?? ik zie namelijk veel pro's deze gebruiken en wij hebben die ook plate loaded .. ik wou even vragen is dit dan een goede voor de borst ?? iemand wel eens gedaan en verschil gemerkt ??
zoja dan kan ik het ook eens proberen
Moet je mn log maar lezen muts
Plateloaded Chestpress ja. Maar waarom zou je naar machines grijpen als t net lekker gaat met de free weights?

Squats weer 75kg, dus 5kg meer als vorige keer en ging redelijk goed .. 80kg misschien proberen next week !
Me buitenkant borst van me rechter loopt achter, iemand tips hiervoor om dit bij te trekken ?? Me linkerborst buitenkant ziet er beter uit omdat ie verder is getraind ofzo ..Je bent niet symmetrisch dus bijtrekken heeft geen zin..
Je kan het doen ja maar zal niet veel uitmaken..
valt mij ook pas op deze week, misschien dat de buitenwereld het helemaal wel niet ziet duss 
ja tuurlijk, ik let gewoon nu er op dat ik even diep ga met de fly's en van alles met de borst en soms gewoon even iets dieper ga met de rechter zodat het wat sneller wegtrektvalt mij ook pas op deze week, misschien dat de buitenwereld het helemaal wel niet ziet duss
vrijdag rug, dus komt in orde ..
Gewoon hetzelfde trainen, niet meer doen of dieper gaan met de andere.