Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker getraind, squats kunnen verzwaard worden of niet.
heb hem al 5kg verzwaard, ik wil wel 80kg proberen ^^
2 flinke trainingen achter elkaar man. Netjes
Gratz on the incline dumbbell press
Haha, Ik vind rug persoonlijk ook leukst training om te doen.^^

Ben bezig heheb hem al 5kg verzwaard, ik wil wel 80kg proberen ^^
Maar dan moet ik wel goed diep blijven gaan dus ik zal even kijken ! Zou wel goed zijn want dan heb ik binnenkort weer een nieuwe PR op de squat, en dan gaan eindelijk die stats van de top 3 weer omhoog. Bench ben ik mee bezig, deadlift komt langzaam eraan en squat al bijna dan
morgen rustdagje, donderdag rug + biceps + eventueel voorarmen en/of buik !
Nu ik deze dagen beetje veel op pro bodybuilders heb gezocht en gekeken, o.a. phill heath toen hij de rug trainde had ik ook weer zin om rug te pakken ^^
Vind het wel vet als je een brede rug hebt ^^
Nou als je 5x5 gewoon hard hebt gehaald dan zou ik zeggen uppen. Met 2,5 of 5, wat jij wilt, 2,5 is beter voor the long run.
en goed ademen
maar wat zou ik bij de vis moeten eten als ik bv zalm eet, want daar zitten net dan rond de 200kcal in en 47 eiwitten. Dit is dan geen maaltijd, ik zou het even niet weten ..
Kan me altijd herrineren dat iedereen zei van dat je tonijn moet eten voor de eiwitten bv dus vond het ook al raar...Volgens mij had mijn tonijn vroeger 23gr eiwitjes, maar ik kan me vergissen.
Tonijn/zalm, door wat ijsbergsla met tomaat/paprika gooien, eventueel gekookte pasta, lik ketchup erdoor, rammen maar.
Kan ook op brood doen, appel in stukjes snijden, ertussen doen en wat sla/tomaat erop, is goed te snaaien!
Ja gewoon tonijn in blik op waterbasis, of olijfolie, welke je voorkeur geniet.
Ik krijg het in elk geval niet meer naar binnen, teveel gegeten.
Is dat zo vies dan ?? Krijg je dan zeker ook niet weg als je alleen tonijn eet ?
Na een tijdje ben je tonijn gewoon beu gegeten. En eenmaal je het beu bent krijg je het gewoon niet meer binnen! Als ik er aan denk alleen al
, dat helpt me echt he.
nja misschien vind ik het wel lekker zonder iets maar denk ut niet. Gewoon even proberen en ik zet het wel in de log wat de ervaringen waren ermee 
Vergis je niet, in het begin vond ik het ook heel lekker hoor. Maar na een tijdje begint het gewoon tegen te steken.