Twisters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Droog, in salade, door risotto heen, door de kwark (niet doen), met ketchup, op brood, mixen met andere vis, in de blender (ook niet doen).
Wat vermeiro zegt, op een gegeven moment trek je het niet meer, daarom wacht ik er zeker nog tot na de zomer eer ik het weer probeer.
Morgen eindelijk weer eens een rug training + biceps dus ik ga ervoor ! Ben wel benieuwd hoe het mij gaat vallen 

Jongens, ik wil ook gaan proberen om tonijn in me dagelijkse schema toe te voegen !
Maar hoe eten jullie dat, tips ofzo ?? Ik heb gewoon tonijn in blik en ben van plan morgen iets te proberen![]()

Verandering is goed, staar je alleen niet blind op wat pro's doen, kijk niet teveel naar anderen, stick to the basics, dan kan het niet fout gaan, vanuit daar moet je gewoon gaan experimenteren. En focus is goed, maar ook hier, er zijn meer dingen in het leven.
je zult geobsedeerd zijn van BB bedoelen denk ik

Gewoon een zak sla, blik tonijn (ik heb liever op water in de cut), appel, cashewnoten en whatever you like door elkaar mikken. Je kan dr ook pasta aan toevoegen als je het wil gebruiken als maaltijd met carbs. Vind ongezouten cashews er echt goed bij. Vind droog niet te eten, krijg t heel langzaam weg dan.
Komt ie in mei mee![]()
Ik was al langer van plan om het te proberen maar uhhh .. nooit echt van gekomen

Niet echt vies maar een rare smaak aan die saus omdat het koud was, duurde me 5 minuten 
Jaa maar ik had deze lang niet meer gedaan dus wist niet welk gewicht ik moest pakken, volgende keer ind 22kg of 24kg.Bij traps zou ik bijvoorbeeld gwn direct 22KG nemen .. en 3 x 12 x 22KG doen ..
Vroegen begon ik altijd laag met sets en eindigde hoog.. En pas nu 1jaar beseft dat het een slecht idee was..
jup maar nog vind ik ze niet de leukste ..Nette training!Chin ups zijn juist nice haha, je doet ze wel goed
Bij traps zou ik bijvoorbeeld gwn direct 22KG nemen .. en 3 x 12 x 22KG doen ..
Vroegen begon ik altijd laag met sets en eindigde hoog.. En pas nu 1jaar beseft dat het een slecht idee was..

Jup, deadlift langzaam opvoeren he vind het wel lekker zo inplaats van direct weer fcking zwaar te tillen + is alleen maar goed voor de techniek.
Volgens mij zit 20kg er nog wel in

theorie, nee want de laatste 3 oefeningen doe ik normaal niet maar daar had ik even behoefte voorGoed volume, wel belachelijk veel oefeningen man. Wat is je theorie hierachter eigenlijk, deed je niet eerst SS trouwens?
Ja ik deed SS hiervoor 3 maanden miss iets langer.