AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

Droog, in salade, door risotto heen, door de kwark (niet doen), met ketchup, op brood, mixen met andere vis, in de blender (ook niet doen).

Wat vermeiro zegt, op een gegeven moment trek je het niet meer, daarom wacht ik er zeker nog tot na de zomer eer ik het weer probeer.

• Topic Starter Topic Starter
Droog, in salade, door risotto heen, door de kwark (niet doen), met ketchup, op brood, mixen met andere vis, in de blender (ook niet doen).

Wat vermeiro zegt, op een gegeven moment trek je het niet meer, daarom wacht ik er zeker nog tot na de zomer eer ik het weer probeer.

Ahh k, ik zie het vanzelf wel dan ;) Morgen eindelijk weer eens een rug training + biceps dus ik ga ervoor ! Ben wel benieuwd hoe het mij gaat vallen :)

De laatste weken ben ik zo geabsorbeerd van BB dat ik er gewoon teveel tijd mee bezig ben met lezen, filmpjes etc .. Since ik alle top atleten heb zitten kijken enzo wil ik ook goede voeding en progressie boeken dus daarom dat ik nu verschillende dingen heb veranderd.

Verandering is goed, staar je alleen niet blind op wat pro's doen, kijk niet teveel naar anderen, stick to the basics, dan kan het niet fout gaan, vanuit daar moet je gewoon gaan experimenteren. En focus is goed, maar ook hier, er zijn meer dingen in het leven.

je zult geobsedeerd zijn van BB bedoelen denk ik ;)

Jongens, ik wil ook gaan proberen om tonijn in me dagelijkse schema toe te voegen !
Maar hoe eten jullie dat, tips ofzo ?? Ik heb gewoon tonijn in blik en ben van plan morgen iets te proberen :)

Gewoon een zak sla, blik tonijn (ik heb liever op water in de cut), appel, cashewnoten en whatever you like door elkaar mikken. Je kan dr ook pasta aan toevoegen als je het wil gebruiken als maaltijd met carbs. Vind ongezouten cashews er echt goed bij. Vind droog niet te eten, krijg t heel langzaam weg dan.

Jaa deze zat in het kerstpakket

Komt ie in mei mee :roflol:

Verandering is goed, staar je alleen niet blind op wat pro's doen, kijk niet teveel naar anderen, stick to the basics, dan kan het niet fout gaan, vanuit daar moet je gewoon gaan experimenteren. En focus is goed, maar ook hier, er zijn meer dingen in het leven.

je zult geobsedeerd zijn van BB bedoelen denk ik ;)

Jaa, ik heb nu vrij dus ik heb veel te veel tijd en ik ben momenteel gestopt met werken dus dan zit ik thuis of in de sportschool. Mja binnenkort kan ik weer werken :headbang:

Gewoon een zak sla, blik tonijn (ik heb liever op water in de cut), appel, cashewnoten en whatever you like door elkaar mikken. Je kan dr ook pasta aan toevoegen als je het wil gebruiken als maaltijd met carbs. Vind ongezouten cashews er echt goed bij. Vind droog niet te eten, krijg t heel langzaam weg dan.

Komt ie in mei mee :roflol:

Haha jaa :D Ik was al langer van plan om het te proberen maar uhhh .. nooit echt van gekomen :o
Of ik eet het gewoon bij de pasta ofzo, dan heb ik toch mijn eiwitten :)

Oke, net workout gehad !

DEADLIFT
10 x 20kg
5 x 50kg
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 70kg

Wou even rustig met de deadlift en goede techniek, ging echt gewoon lekker zo niet te zwaar en niet te licht :)
[/I]
CABLE ROWS WIDE GRIP
12 x 45kg ?
12 x 45kg ?
12 x 45kg ?
Even vergeten welke ik had maar dacht 45

CHIN UPS
1 x 8 BW
1 x 6 BW
k*t oefening :p

DB ROWS
12 x 18kg PR!
12 x 18kg
12 x 18kg
steeds de laatste 2 reps waren zwaar :mad:

EZ BAR CURLS
12 x 17,5kg
12 x 17,5kg
12 x 17,5kg

CABLE CURLS
12 x 20kg
12 x 20kg
12 x 20kg

2 ARM CABLE CURLS OVERHEAD
12 x 10kg
12 x 10kg
12 x 10kg
12 x 10kg
tijdens deze oefening ook ff buik gedaan een klein beetje..

DECLINE CRUNCHES
20 x BW
20 x BW+15KG

FF shrugs en voorarmen nog:

DB SHRUGS
12 x 14kg
12 x 18kg
12 x 24kg

DB WRIST CURL
12 x 8kg
12 x 8kg

Toen ik thuis kwam heb ik tonijn uit blik geprobeerd, dat was Tonijn + Pikante saus + groenten 180gr samen en ik heb het op gegeten :) Niet echt vies maar een rare smaak aan die saus omdat het koud was, duurde me 5 minuten :p

Bij traps zou ik bijvoorbeeld gwn direct 22KG nemen .. en 3 x 12 x 22KG doen ..
Vroegen begon ik altijd laag met sets en eindigde hoog.. En pas nu 1jaar beseft dat het een slecht idee was..

Nette training!:) Chin ups zijn juist nice haha, je doet ze wel goed

Laatst bewerkt:
Vroegen begon ik altijd laag met sets en eindigde hoog.. En pas nu 1jaar beseft dat het een slecht idee was..
Jaa maar ik had deze lang niet meer gedaan dus wist niet welk gewicht ik moest pakken, volgende keer ind 22kg of 24kg.

Nette training!:) Chin ups zijn juist nice haha, je doet ze wel goed
jup maar nog vind ik ze niet de leukste ..

Stop eens met te verkondigen dat er maar 1 manier werkt...

Ik zou als ik jou was 22KG nemen.. En dan de week erna 24KG..

Whaha..epic!

Nette chins hoor:) Lekker veel deadlift setjes ook

lekkere DB rows! so ie so weer een goeie training!

Goed volume, wel belachelijk veel oefeningen man. Wat is je theorie hierachter eigenlijk, deed je niet eerst SS trouwens?

flink volume zeg:D

:D

Nette chins hoor:) Lekker veel deadlift setjes ook
Jup, deadlift langzaam opvoeren he vind het wel lekker zo inplaats van direct weer fcking zwaar te tillen + is alleen maar goed voor de techniek.

lekkere DB rows! so ie so weer een goeie training!
Volgens mij zit 20kg er nog wel in :)

Goed volume, wel belachelijk veel oefeningen man. Wat is je theorie hierachter eigenlijk, deed je niet eerst SS trouwens?
theorie, nee want de laatste 3 oefeningen doe ik normaal niet maar daar had ik even behoefte voor :) Ja ik deed SS hiervoor 3 maanden miss iets langer.

Goed bezigg!!

Terug
Naar boven