Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

Chins zijn baas :D Lekker bezig geweest ouwe.

ik doe eig nooit shrugs, ik merk dat ze genoeg krijgen van BO barbell Rows en deadlifts, ze zijn altijd stijf na een rugworkout :)

• Topic Starter Topic Starter
Tussen haakjes ff zn eigen naam voor t geval dat :roflol: En mijn traps komen ook puur van t deadliften. Maar atm ben ik geswitched naar strapless deadlifts dus ik zie BB shrugs deels als een gripoefening.

Tussen haakjes ff zn eigen naam voor t geval dat :roflol: En mijn traps komen ook puur van t deadliften. Maar atm ben ik geswitched naar strapless deadlifts dus ik zie BB shrugs deels als een gripoefening.
Ohja oke, ik heb shrugs ook nooit echt gedaan ga alle trainingen maar na :p
Enja anders zou je vast en zeker zeggen dat jij baas was :rolleyes:

Beste XtM045,

Wij van DutchBodybuilding.com forum wensen je een hele fijne verjaardag

:D Nu jarig, en over 3 dagen examens :(

Gratz =)

Lol :P Feli bro.

oh oh, dag te laat.... als nog van harte kerel. Gisteren was ik dronken, das mijn excuus:)

oh oh, dag te laat.... als nog van harte kerel. Gisteren was ik dronken, das mijn excuus:)

ahh oke dan :p

Ben vandaag wezen trainen, vanmorgen geleerd :( 's middags getraint :)
Ging niet zo goed, een dagje minder .. veel minder :eek: de 50kg voelde al zwaar aan, terwijl ik wel gewoon goed gegeten had. Nja hier komt ie:

BENCH PRESS
10 x 20kg
5 x 40kg
3 x 50kg
5 x 55kg
5 x 55kg
3 x 55kg
5 x 50kg
5 x 50kg
Ik had echt geen energie meer om 55kg te doen :mad:

INCLINDE DB PRESS
12 x 12kg
6 x 16kg
6 x 16kg
6 x 16kg

DB FLY'S
12 x 12kg
12 x 12kg
12 x 12kg

PECK DECK
20 x 15kg
20 x 25kg
20 x 30kg
15 x 35kg

CABLE CURLS
20 x 20kg
20 x 20kg
20 x 15kg

EZ BAR CURLS
20 x 7,5kg
20 x 12,5kg
20 x 17,5kg
16 x 17,5kg

20 x 7,5kg
Laatste was ff om pomp te geven, 17,5kg waren werksetjes

Ik heb vandaag Borst + Biceps gedaan voor verandering, en ik ga het ook zo veranderen denk ik want dan kan ik de triceps een andere dag HARDER aanpakken :fire:

Ik wil ook even andere rep ranges nemen bij eigenlijk alles, ik wil dus echt even komende 2 maanden hard trainen voor massa op deze split en dan ga ik wss een ander schema pakken.

Me max is nu rond de 55kg op de bench, zou 20x40kg mij goed doen voor massa te winnen ?? en dat 3 setjes, misschien dat ik hierna ook sneller bij de 60kg kom na 2 maanden omdat ik nu al 3 maanden lang 5x5 doe

gewoon 3x10 doen met 40kg en dan assistence, week erna 3x10 met 45kg
week daarna 10x40kg 10x45kg en repout op 50kg en dan week erna Max effort benchen (heavy triple of heavy double/single)
Heb ik ook enkele keren gedaan, en viel niet tegen :)

en nog gefeliciteerd man! nu ben je 17 toch?

ls jij nu 20 x 40 al red dan moet jij 1rm ook hoger liggen dan 55 kg volgens mij.

Nette chest training wel!

gewoon 3x10 doen met 40kg en dan assistence, week erna 3x10 met 45kg
week daarna 10x40kg 10x45kg en repout op 50kg en dan week erna Max effort benchen (heavy triple of heavy double/single)
Heb ik ook enkele keren gedaan, en viel niet tegen :)

en nog gefeliciteerd man! nu ben je 17 toch?

Jaa, 17 hehe wat word ik toch oud :o

ls jij nu 20 x 40 al red dan moet jij 1rm ook hoger liggen dan 55 kg volgens mij.

Nette chest training wel!
Ofja op bench 10x40kg, week erna 10x45kg en dan 50kg zoals jonggeleerd zei ;)
op sommige isolatie's zoals bij de biceps 20x..kg ?? daardoor kreeg ik wel dikke pomp in me spieren, als ik dan 2 maanden lang zo train misschien merk ik dan wel wat verschil ?

dus bv op de compounds nu 10x bench,squat,deadlift etc
en isolatie's 20x; fly's,curls etc

Laatst bewerkt:
Ik heb een tijd terug een schema van 3 maanden gevolgd, deed ik 12, 10, 8, 6 reps en dan 2 x 20 reps met 60% van je 1rm.

Daar werd ik wel sterker van.

20x40 lijkt me wel heavy.. zal je 1rm wel hoger liggen net wat bartje zegt. mja das dan puur theoretisch volgens dat tabelletje van Rm.
op flyes pak je dan wel weer gewoon 36x12kg over 3 setjes.:)

20 reps per set.. pff veel. is dat niet meer conditie? of voor vetverlies?

Je kan ook eens met paused bp werken. Volgens mij heeft dit mij enorm geholpen om over de 60-62,5kg te geraken.

En eens veranderen van reprange kan idd ook veel helpen.

Me max is nu rond de 55kg op de bench, zou 20x40kg mij goed doen voor massa te winnen ?? en dat 3 setjes, misschien dat ik hierna ook sneller bij de 60kg kom na 2 maanden omdat ik nu al 3 maanden lang 5x5 doe

Je moet effe bedenken wat je wil ouwe. 20reppers lijkt meer op cardio. Als je kracht wil winnen op de bench zou ik gewoon triples gaan draaien als ik jou was, als je voor massa gaat 3/5x5 ofzo, of bijvoorbeeld 3x8 als je 5jes niet relaxed vind. Maar als je naar extreem hoge reps gaat voor massa moet je er niet op rekenen dat je snel kracht wint.

Balen van je offday trouwens. Misschien iets met nachtrust? Shit happens, volgende keer beter.

Terug
Naar boven