- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chins zijn baas
Je bedoeld ''IK(XTM045)'' ben baas 
Ik ook eigenlijk nooit maar ik had daar wel ff trek inik doe eig nooit shrugs, ik merk dat ze genoeg krijgen van BO barbell Rows en deadlifts, ze zijn altijd stijf na een rugworkout![]()

Ohja oke, ik heb shrugs ook nooit echt gedaan ga alle trainingen maar naTussen haakjes ff zn eigen naam voor t geval datEn mijn traps komen ook puur van t deadliften. Maar atm ben ik geswitched naar strapless deadlifts dus ik zie BB shrugs deels als een gripoefening.

Beste XtM045,
Wij van DutchBodybuilding.com forum wensen je een hele fijne verjaardag
Nu jarig, en over 3 dagen examens
![]()
Gefeliciteerd knul
en niet teveel stressen voor examens is nergens voor nodig

oh oh, dag te laat.... als nog van harte kerel. Gisteren was ik dronken, das mijn excuus![]()

's middags getraint 
de 50kg voelde al zwaar aan, terwijl ik wel gewoon goed gegeten had. Nja hier komt ie:

gewoon 3x10 doen met 40kg en dan assistence, week erna 3x10 met 45kg
week daarna 10x40kg 10x45kg en repout op 50kg en dan week erna Max effort benchen (heavy triple of heavy double/single)
Heb ik ook enkele keren gedaan, en viel niet tegen
en nog gefeliciteerd man! nu ben je 17 toch?

Ofja op bench 10x40kg, week erna 10x45kg en dan 50kg zoals jonggeleerd zeils jij nu 20 x 40 al red dan moet jij 1rm ook hoger liggen dan 55 kg volgens mij.
Nette chest training wel!
Me max is nu rond de 55kg op de bench, zou 20x40kg mij goed doen voor massa te winnen ?? en dat 3 setjes, misschien dat ik hierna ook sneller bij de 60kg kom na 2 maanden omdat ik nu al 3 maanden lang 5x5 doe