Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil namelijk ook als ik klaar ben met me examens ook wat dingen veranderen in me voeding. Om 12.30 rijst+tonijn maar wat eten jullie bij de rijst, gewoon droog ?? Soms had me ma wel zo'n sausje voor erover bv chicken tonight ofzo maar hoor je het eigenlijk droog te eten ??

Ik neem altijd 200 gram kipfilet plakjes er bij. Snij ik in stukjes en roer er doorheen. Beetje chilisaus voor de spice

Ik neem altijd 200 gram kipfilet plakjes er bij. Snij ik in stukjes en roer er doorheen. Beetje chilisaus voor de spice
Oh oke, ik denk dat ik beter tonijn kan pakken en soms kip want dat is makkelijker voor mij :) Me moeder wilt dat niet koken wat ook logisch is he :p

75 gr rijst
100 gr tonijn (kan meer zijn, moet even kijken hoeveel het uitgelekt is ofwat)

500kcal en 29 eiwitten 62 koolhydraten.
is toch mooie maaltijd voor 12.30 ?? en miss dan idd een sausje erbij of kip een keer maar tonijn is voor mij makkelijker, ik kan dus ook gewoon de tonijn door de rijst mengen. Ik denk ook dat het wat meer tonijn is want ik dacht dat op de blik stond; 2 gewichten namelijk uitgelekt en totaal maar moet ik eens me moeder vragen hoeveel er dan echt in zit :p

ps; ik voel me ook licht verkouden maar meer niet, misschien dat daarom die 50kg bankdrukken al zwaar aanvoelde ..

Laatst bewerkt:
Naar uitlek gewicht kijken..staat vrijwel altijd op het blik..

Wel k*t dat je ietwat verkouden ben! Keep your self strong!

als ik verkouden ben neem ik een overdosis vitaminepillen :p en meestal is het dan wel over binnen de drie daagjes :)

Ik ben ook ****ing verkouden, hopelijk snel over maar ik blijf daar meestal heel lang mee lopen:(

Ik ben permanent verkouden ???

Naar uitlek gewicht kijken..staat vrijwel altijd op het blik..

Wel k*t dat je ietwat verkouden ben! Keep your self strong!
Oke, bedankt dan :) Jaa hopelijk is het over een van deze dagen :mad:

als ik verkouden ben neem ik een overdosis vitaminepillen :p en meestal is het dan wel over binnen de drie daagjes :)
Ik neem wel een overdosis zakdoekjes :)

Ik ben ook ****ing verkouden, hopelijk snel over maar ik blijf daar meestal heel lang mee lopen:(
Jaa is k*t he, kan je volgens mij ook minder kracht mee zetten want toen ik 50kg bankdrukken ging voelde het super zwaar aan :s

:who:
:jk: brahh :p

Ik ga niet trainen vandaag, misschien vrijdag ook niet :mad: door die examens mja wil toch me diploma en dan volgende week niks aan me kop hebben en trainen :)

Ik heb wel weer inkopen gedaan :) 2 bakjes tonijn, 1 op waterbasis en 1 op olijfolie ..
welke is het beste of is dit gewoon voor de smaak ?? 0,80€ kostte deze, de rest was 2x zo duur (AH) maar wel gewoon 25eiwitten per 100gr

Denk volgende week dinsdag weer trainen, donderdag en vrijdag en misschien misschien morgen na mijn examen even rug en triceps maar dan laat ik me benen vallen deze week ik heb deze toch al altijd getraind en rug niet zo :(

ik doe zelf tricep 2x per week met MP en BE trainingen mee
is een ub/lb schema niet wat voor jou?
zelf ga ik er echt hard op! is wel op kracht maar me massa gaat ook goed vooruit :)

ik doe zelf tricep 2x per week met MP en BE trainingen mee
is een ub/lb schema niet wat voor jou?
zelf ga ik er echt hard op! is wel op kracht maar me massa gaat ook goed vooruit :)

mwahh, over 3 weken wil ik een nieuw schema voor massa ;)
nu train ik ook nog redelijk op kracht als je kijkt naar alle compounds

Zeg baas, ga eens trainen.

+1 veels te veel geouwehoer of hij die 50 nou wel of niet pakt
tip van mij;
niet elke keer tegen max aan trainen met bank, schiet niks op en is demotiverend
gewoon nu 8x3 met 50kg gaan doen of 45kg 8x5 ofzo
lekker veel volume op wat lager gewicht en 2,5kg per week erbij
je gaat dan wel weer hard vooruit!

als je 5x5x55kg blijf en blijft proberen lukt het toch niet, of het duurt een paar maanden voor 2,5kg gain op je bench

jaa, volgende week :D
diploma is toch belangrijk, wil geen jaar over doen omdat ik ben gaan trainen in plaats van leren. Stumpert :roflol:

+1 veels te veel geouwehoer of hij die 50 nou wel of niet pakt
tip van mij;
niet elke keer tegen max aan trainen met bank, schiet niks op en is demotiverend
gewoon nu 8x3 met 50kg gaan doen of 45kg 8x5 ofzo
lekker veel volume op wat lager gewicht en 2,5kg per week erbij
je gaat dan wel weer hard vooruit!

als je 5x5x55kg blijf en blijft proberen lukt het toch niet, of het duurt een paar maanden voor 2,5kg gain op je bench

:roflol: paar pagina's terug had ik al besloten het anders te doen :rolleyes:
lezen !

Eindelijk ! Vandaag laatste examen namelijk engels; leestoets + brief schrijven :) hopelijk maak ik dit wel gewoon goed. Dan kan ik morgen weer gaan trainen, dus vandaag weer gewoon proberen goed te eten op de normale tijden alleen ik kan om 12:00 niet eten want dan moet ik bijna vertrekken naar school. Morgen dus weer volledig :) Heb ook weer erg zin na 7 dagen niet meer te zijn geweest ofzo :$ en ik heb miss wat mensen die ook wel met mij mee willen gaan ^^ Ohja en me spieren raken toch weer goed geprikkeld na die 7 dagen !

Morgen ga ik dus beginnen met 40kg bankrukken en dat weer zo opbouwen ;)
5 x 5 x 40kg is dus morgen op het programma, eassyy ofcourse ! Doe ik direct 1e en laatste rep paused.

Nice, succes met je laatste examen! ;)

Dus we kunnen na morgen weer actie verwachten hier....

al 2x proberen te posten, valt ie weg :mad: ff geen zin meer !

Kom op ff doorbijten :D

Ik ben benieuwd.

Hoe zijn je examens gegaan :)

Terug
Naar boven