AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
toch maar even gepost !

bench press:10 x 40kg - 5x5x40kg
incline bp: 3 x 12 x 12kg
flat fly's: 2x12x10kg & 1x12x12kg
cable crossover: 3x12x15kg

db curls: 3x10x12kg
cable overhead curls: 3x10x15kg
cable curls: 3x10x20kg

presses rustig aangedaan, rest gewoon goed gepakt !
morgen trainen; schouders benen en kuiten en 12.30 eet ik rijst+kip(chickentonight) en tonijn :)

toch maar even snel nog gepost:p,

PS: Vinden jullie deze opschrijf fijner dan wat ik normaal doe ?? deze is wel korter ;)

Lekker bezig geweest x-men!

JA DIT IS WEL DUIDELIJK ZO:)

ben benieuwd hoe je BP gaat over een paar weken.
Principe maakt niet uit hoe je opschrijft..

Kom op ff doorbijten :D

Ik ben benieuwd.

Hoe zijn je examens gegaan :)

:mad: voor jou dan.

haha jaa ging wel goed en soms wat minder maar ik heb volgens mij niks lager dan een 4,8 ofso ;) en meestal moest ik minstens een 5,0 ofso halen om een 6 te blijven bij mijn 'moeilijke' vakken. Bij andere blijf ik gewoon een 7 ofso staan :D

hopelijk slaag ik in 1x en geen herkansingen .. ook al heb ik 2 5'en waar ik niet vanuit ga want dan kan ik me richten op de trainingen :)

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:54 ----------

Lekker bezig geweest x-men!

JA DIT IS WEL DUIDELIJK ZO:)

haha die reactie, thanks bartjuhh :p

ben benieuwd hoe je BP gaat over een paar weken.
Principe maakt niet uit hoe je opschrijft..
Me 2 :D

Prima training, lekker chill!
Je zou het ook anders kunnen opschrijven, wat ik persoonlijk fijner vind (en ook doe)
Bench:
W-up
10 x gewicht
8 x gewicht

BOR:
10 x 30
20 x 99888

Zoiets, vind ik altijd overzichtelijker, zie je stap voor stap wat je gedaan hebt + eventuele opmerkingen bij een set. Maar hé, zo is het ook duidelijk voor mij hoor :)

edit: Ja lol, dat deed je dus al :o Ik zeg, oude manier. En dan de belangrijke oefeningen dus uitgebreid opschrijven en de assistance zoals vandaag.

Prima training, lekker chill!
Je zou het ook anders kunnen opschrijven, wat ik persoonlijk fijner vind (en ook doe)
Bench:
W-up
10 x gewicht
8 x gewicht

BOR:
10 x 30
20 x 99888

Zoiets, vind ik altijd overzichtelijker, zie je stap voor stap wat je gedaan hebt + eventuele opmerkingen bij een set. Maar hé, zo is het ook duidelijk voor mij hoor :)

edit: Ja lol, dat deed je dus al :o Ik zeg, oude manier. En dan de belangrijke oefeningen dus uitgebreid opschrijven en de assistance zoals vandaag.

Jhawoll baas :)

SQUATS
10 x 20kg
5 x 40kg
5 x 50kg
5 x 70kg
5 x 70kg
5 x 50kg
5 x 50kg
man, k*t training was super snel moe op de 70kg en ik vind dit wel lekker trainen zo als het wat lichter is volgende keer gewoon 60kg doen.

LEG PRESS
12 x 120kg
12 x 120kg
12 x 120kg

ONE LEG EXTENSIONS
12 x 20kg
12 x 20kg
12 x 20kg
Leg extensions 2 benen
12 x 40kg

LYING LEG CURLS
12 x 20kg
12 x 20kg
12 x 20kg
dikke pomp

MP
10 x 20kg
5 x 30kg
5 x 30kg
5 x 30kg

DB LATERAL RAISE
12 x 7kg
12 x 7kg
12 x 7kg

DB UPRIGHT ROW
12 x 14kg
12 x 14kg
12 x 14kg

Nice volume:rolleyes:

gaat lekkker hier! ;) je komt er wel :D

goeie squats, in verhouding squat je meer als mij :mad:

Gewoon doorknallen op die 70, zit in je hoofd :)
Lekker volume!

reset op BP he:) You go...
Lekkere squats man.
Heb er weer veel zin in.

zeg Xtm, als je een plateau in je bench hebt bereikt, zou je die dan niet even laten en vervangen door DB press ofzo? kweet nu niet of je het hele jaar door bencht, maar dat lijkt me nu niet zo productief :)

reset op BP he:) You go...
Lekkere squats man.
Heb er weer veel zin in.
danku :)

zeg Xtm, als je een plateau in je bench hebt bereikt, zou je die dan niet even laten en vervangen door DB press ofzo? kweet nu niet of je het hele jaar door bencht, maar dat lijkt me nu niet zo productief :)
ik bench niet het hele jaar door hoor, soms doe ik ook DB presses maar dat is toch al paar maanden geleden :p, ik doe wel incline db press erna en MP op schouders dag. Ik maak even deze reset nog af en dan kijk of ik nog door bench of db press ga doen, bedankt dat je me even eraan liet helpen :p

---------- Toegevoegd om 08:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:07 ----------

trouwens me neefje is 15 en wil ook gaan trainen, kan die gewoon ook voluit trainen of moet hij oppassen met de groei ofzo en dus rustiger aan trainen ?? Ik heb hier geen ervaring mee dus daarom vraag ik ff :p

Gewoon keihard trainen, gewoon geen AAS

trouwens me neefje is 15 en wil ook gaan trainen, kan die gewoon ook voluit trainen of moet hij oppassen met de groei ofzo en dus rustiger aan trainen ?? Ik heb hier geen ervaring mee dus daarom vraag ik ff :p

Ik ben zelf ook 15 en heb nog nooit minder getraind als me max. Weet natuurlijk niet hoever je neefje in zijn groei zit maar in mijn ogen kan het geen problemen veroorzaken, natuurlijk wel gewoon op goeie uitvoering letten etc (het gewoonlijke).

Verder nog steeds lekker bezig!:)

Gewoon keihard trainen, gewoon geen AAS
jaja AAS hoeft ie toch niet, (denk ik:D)

Ik ben zelf ook 15 en heb nog nooit minder getraind als me max. Weet natuurlijk niet hoever je neefje in zijn groei zit maar in mijn ogen kan het geen problemen veroorzaken, natuurlijk wel gewoon op goeie uitvoering letten etc (het gewoonlijke).

Verder nog steeds lekker bezig!:)
Ja hij is nog in de groei en moet nog flink groeien :p

gewoon hard trainen, is niks mis mee.
wel goede vorm aanhouden natuurlijk, maar dat zou iedereen moeten doen natuurlijk ;)

Terug
Naar boven