AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

voor mij ook!
Toch veel leuker om elke training te posten, als je alleen de goede post of alleen je PR's geeft het ook een vertekend beeld

Ja oke k vind ook erg leuk om te lezen natuurlijk.^^ Maar van het loggen word je zelf niet sterker/beter.

*eet zn bakkie kwark leeg*

waar zijn de trainingen gebleven

-.- Ik bedoel waarom zijn trainingen zoek zijn.

omdat het al lang geleden is dat hij zijn training heeft gepost

• Topic Starter Topic Starter
good to be back !
volgende week zal ik weer loggen, ik ga deze week weer aan het werk ..

Ik heb geen smoesjes; de motivatie zat er gewoon niet meer in de laatste 3 weken miss 4 dus toen ben ik ook gestopt met trainen maar nu heb ik meer tijd vanaf volgende week dus ik ga gewoon weer knallen.

Doel is nog voor het einde van de zomer 4kg aan te komen, hiervoor ga ik ook goed trainen en eten. 4x per week wil ik gaan 1 maand lang nu het nog kan en daarna weer 3x per week. Moet niet te hard van stapel lopen.

veel geluk, ik blijf je volgen ;) dat er eens een periode minder motivatie is kan iedereen overkomen

It's good to have you back:D

Ik heb geen smoesjes; de motivatie zat er gewoon niet meer in de laatste 3 weken miss 4 dus toen ben ik ook gestopt met trainen maar nu heb ik meer tijd vanaf volgende week dus ik ga gewoon weer knallen.

Homo :jk:

Doel is nog voor het einde van de zomer 4kg aan te komen, hiervoor ga ik ook goed trainen en eten. 4x per week wil ik gaan 1 maand lang nu het nog kan en daarna weer 3x per week. Moet niet te hard van stapel lopen.

Mmm, als je definitie van t einde van de zomer eind augustus is dan gaat er erg veel vet bij die 4kg zitten want dat is al over minder dan 1,5 mnd. Denk er eens over na, stel je wint 3kg VVM/1kg vet dan zou je als je die lijn doortrekt 24kg VVM winnen in een jaar. Ik wil niet zeggen dat je iets niet kan bereiken maar als je je calorieen afstemt op 4kg massa ga je blubberen.

Maar good to have you back bro. Lets stick to it, knallen met die ballen :)

Ja maaarrrr, GAS D'R OP! :D

:cheer: welcome back bro.

Morgen begin ik weer met un log, en als ik morgen niet ga, ga ik dinsdag.
Hopelijk is me kracht niet teveel afgenomen :(

BAM:) Er zal gerust wel klein beetje spiergeheugen bij je inzitten. Dus je hebt zowieso sneller terug dan dat je 1e keer voor die kracht werkte:)

ik stond gewoon in de gym :/ .. kwam er toen achter dat ze zomer openingstijden hebben o.O !!!

ze waren nog 5 minuten open en dan dicht tot 5 uur dus dan ga ik straks maar in de drukte :(

Terug
Naar boven