XXL Nutrition

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
1e training terug weer, me doel is om 50kg gemakkelijk te BP'en in werksetjes van 12x3 daarna verhoog ik het doel weer. Voeding nog niet super goed maar ik heb nog niet alles in huis :( Nu weer vol er tegen aan !!

BP
10 x 20kg
12 x 40kg
12 x 50kg
12 x 40kg

DB BP
12 x 10kg
12 x 10kg
12 x 10kg

DB FLY'S
12 x 7kg
12 x 8kg
12 x 8kg

CABLE FLY'S
12 x 10kg
12 x 15kg
12 x 15kg

EZ BB CURL
8 x 17,5kg
8 x 17,5kg
8 x 27,5kg wel heavy shit

DB CURLS
12 x 9kg
12 x 9kg
12 x 9kg

CABLE CURLD
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg
8 x 20kg
good to be back, feeling the pump :)

ohjaa en niet te vergeten wat buikwerk maar dat hoef ik hier niet te posten gewoon wat crunches en leg raises

Laatst bewerkt:
Leuk om weer trainingen te zien, nu er weer vol voor gaan :D

Misschien een idee om t volume wat naar beneden bij te stellen en de intensiteit omhoog? Goed dat je weer bezig ben.

Leuk om weer trainingen te zien, nu er weer vol voor gaan :D

Misschien een idee om t volume wat naar beneden bij te stellen en de intensiteit omhoog? Goed dat je weer bezig ben.

Ja maar ik geen geen 3x5 doen .. ik deed dit ff omdat ik met een maat mee trainde maar viel toch tegen .. Denk dat ik 3x8/4x8 ga banken en de rest ook wat minder maar geen 5jes meer even wat anders !

Das dan gelukt dat doel. 12x50kg:)
Alleen is je db bp tegenover je bp niet erg weining? Of was dat meer voor de feeling nog

Das dan gelukt dat doel. 12x50kg:)
Alleen is je db bp tegenover je bp niet erg weining? Of was dat meer voor de feeling nog

feeling denk ik was ook met een vriend gaan fitnesse maar moet weer ff opbouwen he ! vandaag ook geweest schouders triceps en wat buikwerk weer alleen heb nu geent ijd om dat te gaan loggen allemaal en heel anders als de rest. Heb ff die vriend gevolgt dus was wel ff anders ;)
Morgen ga ik weer als ik vanavond niet ga stappen en anders zaterdag

hahaha !
ben toch niet gegaan stappen dus ben gaan fitnessen.

Morgen ga ik om 10u weer fitnessen, maandag ook en woensdag en vrijdag.
Ik zal proberen zoveel mogelijk te loggen, maar ik heb er eigenlijk geen zin/tijd voor omdat ik nu veel andere dingen doe maar zal wel op het forum aanwezig zijn.

Woensdag had ik nog schouders + triceps.

Als je maar blijft trainen gozer! Stay motivated!:D

Succes!

Een trainingsmaat is idd goed voor de motivatie, jammer dat die van mij het steeds laten afweten :/

welk trainingsschema raden jullie aan na een rippetoe schema 3 maanden en een split van 3 maanden zoiets ??! Zou wel weer iets nieuws willen, want nu ik lichter doe bankdrukken en dan bv 3x12x40kg pak voel ik het veeeeeeel meer in m e borst eerst niet veel eigelijk komt ook door weinig herhalingen i guess .. vandaag 3x15x40kg gepakt maar wou kijken of er een goed schema is met 3x10s of 3x12s /?

ga nu ook ECHT proberen aan te komen, ik eet nog te weinig en ik ga dat opbouwen langzaam.

welk trainingsschema raden jullie aan na een rippetoe schema 3 maanden en een split van 3 maanden zoiets ??! Zou wel weer iets nieuws willen, want nu ik lichter doe bankdrukken en dan bv 3x12x40kg pak voel ik het veeeeeeel meer in m e borst eerst niet veel eigelijk komt ook door weinig herhalingen i guess .. vandaag 3x15x40kg gepakt maar wou kijken of er een goed schema is met 3x10s of 3x12s /?

ga nu ook ECHT proberen aan te komen, ik eet nog te weinig en ik ga dat opbouwen langzaam.

Ik ga momenteel erg hard op 5x5 / 3x5 op de compounds en de kleinere oefeningen op hypertrofie (8-12)

succes X, ik heb geen ervaring met rippetoe.

eten opbouwen?
slap gedoe, gewoon NU beginnen met veel eten en zorg dat je het komende jaar geen enkele keer een (half) lege maag hebt! :D

Intensiteit waarmee je aan de weights hangt outweights het soort schema ;)

ik heb geen vast voeding schema meer maar wel op 7.00/11.00/13.00 en 21.00

maar kan ik bv 2x per dag brinta eten ? en elke dag om half 9, 2 boterhammen met 2 gebakken eitjes (me ma zegt dat het slecht is voor me cholesterol) eten. Ik wil ook nog tonijn rond 4 uur eten voor avondeten :) ps ik eet ook nog kwark om 9 uur dan ofzo 500gr

oke al opgezocht, 10-14 eitjes kan dus prima nu nog ff zoeken of je van 2x brinta per dag geen schijterijen krijgt :(

---------- Post toegevoegd Tue 30 Aug 2011 om 20:45 ----------

BP
12 x 40
12 x 40
12 x 40
12 x 40
next week 3 setjes + 42,5kg, 1x60kg vorige week gedrukt !

INCLINE DB BP
10 x 10kg
10 x 10kg
10 x 10kg
volgende keer 12kg

FLAT FLY'S
12 x 10kg
12 x 10kg
12 x 10kg
next time 12kg maar niet te hoog, wil me borst goed aanspreken :)

CABLE FLY'S
12 x 10kg
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg

1e setje meestal w'up, school weer begonnen etc heb me ritme weer gevonden en motivatie dik back ! ga nu altijd 2 boterhammen met 2 eitjes eten rond half 9 en om 9 uur 500gr kwark.

vraag me alleen af of ik van 2x brinta op een dag schijterijen krijg :(

Terug
Naar boven