AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

zou wat meer brood eten
om 12 uur 3 boterhammen??
eet er gewoon 8 ofzo :D

Add om 10u en 15u elk een halve liter chocomelk..
Heeft mij ook laten bijkomen, kan wel zijn dat na een lange tijd VP% wat zal gestegen zijn

idd hij mag best op 4000 gaan zitten ipv 3000

Hangt af van hoeveel zijn lichaam vraagt..
Je lichaam kan toch maar een bepaalde hoeveelheid opnemen , de rest schijt je terug uit..
Dus zonde van vreten vreten vreten als het een tandje makkelijker kan

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training gozer! En respect dat je om 7:20 tonijn weg krijgt, blegh!:D
tonijn is niet echt vies vind ik, als je het water eruit laat lopen en glas water duurt het 5-7 minuten ofzo hehe

zou wat meer brood eten
om 12 uur 3 boterhammen??
eet er gewoon 8 ofzo :D
8 boterhammen in 15 minuten ? denk het ook haha :o ..

Add om 10u en 15u elk een halve liter chocomelk..
Heeft mij ook laten bijkomen, kan wel zijn dat na een lange tijd VP% wat zal gestegen zijn
ik drink ook chocomelk half volle 1L per dag, soms wat minder maar het drinken zet ik niet op me vaste voeding schema, ik haal deze 3000kcal zonder te drinken

idd hij mag best op 4000 gaan zitten ipv 3000

Hangt af van hoeveel zijn lichaam vraagt..
Je lichaam kan toch maar een bepaalde hoeveelheid opnemen , de rest schijt je terug uit..
Dus zonde van vreten vreten vreten als het een tandje makkelijker kan

ja ik kijk dit gewoon 2 weekjes aan, als ik vooruitgang zie zet ik dit gewoon voort. Dit schema is wel 3x beter als me vorige voeding .. Meer eiwitten, kcals zijn nu wel een keer echt 3000 en vorige rond 2000 :S als het niet werkt kan ik altijd nog verhogen :) morgen boterham met stroop eens doen

Waar blijven de harde trainingen man, woensdag de laatste? ;)

Waar blijven de harde trainingen man, woensdag de laatste? ;)

gisteren benen gedaan

Squats
10 x 20kg
12 x 40kg
12 x 60kg
12 x 70kg

Leg Press
12 x 100kg
12 x 130kg
7 x 150kg
5 x 150kg

lying leg curls
10 x 20kg
12 x 30kg
12 x 35kg
12 x 40kg

calf raises
12 x 30kg
12 x 40kg
12 x 50kg

squaten 2 setjes met een dumbbell ff snel
12 x 10kg
12 x 10kg

en nu heb ik wel heftige spierpijn in me benen, morgen ga ik borst + biceps doen .. laatste keer ad ik schouders triceps :) morgen vroeg weeg ik me eens en kijken hoeveel ik dan weeg.

Zo ff 3 eitjes bakken + 2 boterhammen erbij en nog blikje tonijn eten want had ik geen tijd voor vanmorgen .. en dan nog rond 6 uur snel brinta want er komt familie bezoek dus dan hoef ik het dan niet te doen en dan heb ik me voeding compleet alleen nog kwark dan en wss wel een pizzatje ofzo :o

mrogen weer knalle !!

Lekker, volgende keer al die squats +5kg!

high volume op squats
had oook nog setje op 80/90 geprobeerd als je met 70kg 12 reps haalt :D

12x70.. netjes man:O

btw als je 15 min pauze hebt gaat 8 boterhammen denk ik niet lukken, maar 6 moet toch te doen zijn?

Lekker, volgende keer al die squats +5kg!

high volume op squats
had oook nog setje op 80/90 geprobeerd als je met 70kg 12 reps haalt :D

btw als je 15 min pauze hebt gaat 8 boterhammen denk ik niet lukken, maar 6 moet toch te doen zijn?

ohja was wel in smith he .. squat rack was bezet, maar ik kon voluit gaan ook omdat me trainingsmaat kon spotten en weet tenminste hoe het moet

btw 6 in 15 minuten lukt echt niet, want dat zou betekenen dat ik sowieso al niet kan praten tegen mensen in de pauze lol.. ik kan wel nu heb ik wat tussenuurtjes bv in de pauze's 3 eten en dan in een tussenuur nog eens 3/4 extra, dat kan wel :)

ik loop wel al de hele dag k*t door die spierpijn :P moet echt die shake voor pre workout fixen mede is meer eiwit

Eiwitshakes zijn echt chill.:D
Na de training voel k me helemaal op neem ik shakeje en dan na 10 min voel ik me al stuk geruster en beter:)
en 6 boterhammen in 15 min kan wel hoor ook met praten haha. Gewoon goed kauwe en dooreten;p

Dat shakie na de training gaat noway de spierpijn weg halen! Maar het is altijd goed je eiwitten omhoog te gooien gozer! Even je ouders overhalen, dat whey een natuurlijk product is en dat het geen anabolen zijn...google gewoon wat info er over en schuif ze dat eens voor..

Dat shakie na de training gaat noway de spierpijn weg halen! Maar het is altijd goed je eiwitten omhoog te gooien gozer! Even je ouders overhalen, dat whey een natuurlijk product is en dat het geen anabolen zijn...google gewoon wat info er over en schuif ze dat eens voor..

dat begrijp ik, ik typte toch dat de eiwitten gewoon verhoogd worden en is dus beter voor je spierherstel nog wat extra eiwitten :)

vandaag niet gaan trainen .. hij sluit over 30 mins want ik had gister een fuif van een goeie vriend dus moest wel ff gaan, morgen vroeg gwn weer en nu de voeding van vandaag inhalen ..

Ik had me vandaag gewogen rond 11 uur, lege maag en blaas :P en toen woog ik rond de 66kg maar ik zal echt geen 1kg zijn aangekomen maar hopelijk wel wat :)

Laatst bewerkt:
Ik mag hopen dat je 65kg bedoelt.

mooie training X! spierpijn is nice

wow ik zie nu dat ik allang niet meer gelogt heb .. maar ik ben wel nog gwn bezig geweest.
ikben van plan hetzelfde splitschema en dan een 4e dag erbij voor zwakheden te trainen dus atm borst + triceps ben ik nu 4 weken mee bezig.

Vorige week 60kg geprobeert, 2x gelukt toen nog eens andere dag vorige week toen al 3x.
vandaag 5x60kg :) woehoeee!! nu is me doel om sowieso 3x5x60kg te drukken en van de 60kg werksetjes te maken en naar de 70kg doorstromen ! Merk toch wel dat ik meer kan drukken omdat ik al 4 weken me triceps en borst stevig aan het aanpakken ben weet niet of het hier door komt maar zou kunnen

gewicht rond 68/69kg, 3/4 weken terug 65kg.

miss morgen avond trainen en dan dacht ik rug biceps, donderdag schouders benen en dan vrijdag/zaterdag borst+triceps weer ..

dag #1. borst triceps
dag #2. rug traps biceps
dag #3. benen kuiten schouders
dag #4. borst triceps

dalijk rug traps en biceps pakken weer, ik denk dat ik morgen dan benen kuiten en schouders pak omdt ik vroeg uit ben.

Ik zal een training van gisteren erop zetten zover ik nog weet:

Bench Press
10 x 20kg
5 x 40kg
5 x 50kg
5 x 60kg
toen ff nog 2 setjes met 50kg
5-8? x 50kg
5-8? x 50kg
vrijdag ga ik 2 setjes met 60kg proberen als dat goed gaat maandag 3 en dan de reps omhoog gooien als dat lukt

INCLINE BENCH PRESS
10 x 20kg
10 x 30kg
10 x 35kg
10 x 40kg
8 x 40kg
was wel te doen alleen moe van die 60kg

DB FLY'S
12 x 10kg
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg