jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tonijn is niet echt vies vind ik, als je het water eruit laat lopen en glas water duurt het 5-7 minuten ofzo heheLekkere training gozer! En respect dat je om 7:20 tonijn weg krijgt, blegh!![]()
8 boterhammen in 15 minuten ? denk het ook hahazou wat meer brood eten
om 12 uur 3 boterhammen??
eet er gewoon 8 ofzo![]()
..ik drink ook chocomelk half volle 1L per dag, soms wat minder maar het drinken zet ik niet op me vaste voeding schema, ik haal deze 3000kcal zonder te drinkenAdd om 10u en 15u elk een halve liter chocomelk..
Heeft mij ook laten bijkomen, kan wel zijn dat na een lange tijd VP% wat zal gestegen zijn
Hangt af van hoeveel zijn lichaam vraagt..
Je lichaam kan toch maar een bepaalde hoeveelheid opnemen , de rest schijt je terug uit..
Dus zonde van vreten vreten vreten als het een tandje makkelijker kan
morgen boterham met stroop eens doenWaar blijven de harde trainingen man, woensdag de laatste?![]()
morgen vroeg weeg ik me eens en kijken hoeveel ik dan weeg.
high volume op squats
had oook nog setje op 80/90 geprobeerd als je met 70kg 12 reps haalt![]()
btw als je 15 min pauze hebt gaat 8 boterhammen denk ik niet lukken, maar 6 moet toch te doen zijn?

moet echt die shake voor pre workout fixen mede is meer eiwitDat shakie na de training gaat noway de spierpijn weg halen! Maar het is altijd goed je eiwitten omhoog te gooien gozer! Even je ouders overhalen, dat whey een natuurlijk product is en dat het geen anabolen zijn...google gewoon wat info er over en schuif ze dat eens voor..

en toen woog ik rond de 66kg maar ik zal echt geen 1kg zijn aangekomen maar hopelijk wel wat 
ja dat bedoel ik
woehoeee!! nu is me doel om sowieso 3x5x60kg te drukken en van de 60kg werksetjes te maken en naar de 70kg doorstromen ! Merk toch wel dat ik meer kan drukken omdat ik al 4 weken me triceps en borst stevig aan het aanpakken ben weet niet of het hier door komt maar zou kunnen