AndroidHealthClinic

• XtM045: Beats The Gym •

E/K/V is een beetje hetzelfde als mij daar:D

• Topic Starter Topic Starter
Jongens, ik heb net brinta gegeten .. bordje helemaal leeg.
Maar het smaakt dus echt nergens heen, meer naar karton wat je aan het eten bent :eek: Iemand tips om het lekkerder te maken ??

Jongens, ik heb net brinta gegeten .. bordje helemaal leeg.
Maar het smaakt dus echt nergens heen, meer naar karton wat je aan het eten bent :eek: Iemand tips om het lekkerder te maken ??

Rozijnen erdoorheen, whey erdoor, kaneel... of alledrie ofzo..
Geeft altijd meer smaak iig

kleinbeetje zoetstof :)

Kleine update even: Ik had dus vrijdag Brinta gegeten, het smaakte alsof ik karton aan het eten was. Kommetje leeg maar dacht toch het niet meer te gaan eten ..
Paar uur later dacht ik; ik ga het gewoon eten want als dit de manier is hoe ik op kan gaan gainen, kan ik best 5 minuten iets afschuwelijks naar binnen werken, niet ??

Gewoon nog eens proberen of ik het met iets anders lekker vind en anders gewoon met melk ;)

En ik had vandaag weer gewerkt, moest toevallig vandaag zwaar tillen ging goed totdat ik iets op me schouder legde wat zwaar was en toen voelde ik het :mad:

Ik denk dat ik gewoon kan gaan trainen, alleen squatten niet op het moment omdat ik dan weer gewicht op me schouder leg en dan pas doet het pijn. Voor de rest zal het wel allemaal lukken.

Als je in de bulk zit kan je best brinta met chocomel eten. Dat is zeker goed te eten en je pakt meteen veel calorieën.

Laatst bewerkt:
Als je in de bulk zit kan je best brinta met chocomel eten. Dat is zeker goed te eten en je pakt meteen veel calorieën.

Is dat ook lekker ?? Ik wou namelijk al verschillende dingen proberen om te kijken wat het lekkerste is :) Bv met yoghurt en ja chocomel / nesquick

Want heb nu goed ontbijt van 550kcal in miss 5 minuten, eerst at ik 2 boterhammen met kipfilet en daar at ik op wat langer op omdat ik 's morgens ram een droge mond heb en dat was rond de 250kcal met alleen boterhammen+nu meer eiwitten ook.

Ik vind het erg lekker met chocomel. Gewoon een grote kop voor 2 minuutjes in de magnetron en dan mengen met brinta. In 5 minuutjes heb ik het weg 's ochtends terwijl ik vroeger niet meer dan één broodje at in de ochtend.

Ik vind het erg lekker met chocomel. Gewoon een grote kop voor 2 minuutjes in de magnetron en dan mengen met brinta. In 5 minuutjes heb ik het weg 's ochtends terwijl ik vroeger niet meer dan één broodje at in de ochtend.

Sounds delicious ^^

Dan ga ik dat Maandag proberen met chocomel, hopelijk kom ik met dit voeding schema wat sneller bij, motiveert weer wat beter als je vooruitgaat.

Als je brinta in de bulk lekkerder wil maken is een schep suiker vrij effectief. Heb zelf geen ervaring met zoetstof. Neem zelf vaak een shake met brinta melk en whey.

Is dat ook lekker ?? Ik wou namelijk al verschillende dingen proberen om te kijken wat het lekkerste is :) Bv met yoghurt en ja chocomel / nesquick

Want heb nu goed ontbijt van 550kcal in miss 5 minuten, eerst at ik 2 boterhammen met kipfilet en daar at ik op wat langer op omdat ik 's morgens ram een droge mond heb en dat was rond de 250kcal met alleen boterhammen+nu meer eiwitten ook.
Zoals al gezegd...neem gewoon mijn ontbijt:

~40g whey (banaan/vanille)
~60g brinta
~40g rozijnen
Beetje kanneel

Of pannekoeken en een shake;)

Zoals al gezegd...neem gewoon mijn ontbijt:

~40g whey (banaan/vanille)
~60g brinta
~40g rozijnen
Beetje kanneel

Of pannekoeken en een shake;)

Zijn pannekoeken ook goed om te eten dan, en ik heb heb geen whey dus dat gaat al niet ;)
Vandaag weer opgestaan zonder dat ik echt last had nog van me rug, voel het nog lichtjes bij een bepaalde beweging dus hoop dat het morgen dan ECHT herstelt is, ofja voor woensdag want dan ga ik squatten en dat is wat het meeste pijn geeft als er gewicht op me schouders ligt.

Laatst bewerkt:
Lekker bezig met je voeding;)
Zal je gaan volgen, succes!

lekker bezig man ;)

zoals ik al zei in mijn logje,, ik zou een x mijn schema proberen,echt top, zeker omdat je nog redelijk beginner bent, en er zit toch isolatie in ;) ideaal voor 3x per week :)

Terug
Naar boven