Lessoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I hope so!Als er kracht bijkomt, zal de massa niet lang op zich laten wachten![]()

Wrm stroop als ik vragen mag? Kan je niet beter kipfilet/pindakaas pakken?
EDIT: jou appels bevatten 23g eiwit per stuk, doe mij ook wat van die appels;p?
oh hahah verkeerd over geschreven dan van die appels, hahahah ff fixen.
umh stroop word door veel gebruikt toch, zitten ook KH in wel ook suikers en het is niet zo droog als kipfilet als ik het naar school neem
ik zal is opzoeken.ben er mee eens dat kipfilet zo droog is ;p
maar heb nog nooit van stroop gehoord, kan ook aan mij liggen hoorik zal is opzoeken.
ofja veel, zijn er genoeg dacht ik, ik hoor het wel hahaheyBedoel je dan appelstroop? Want dat neem ik ook wel 's, bevat van nature aanwezige suikers en niks onnozels toegevoegd enzo..
ja die heb ik ja, gelukkig want als je stroop erop hebt is t tenminste niet zo droog als kipfilet. Ik doe eerst stroop en dan kaas nog erop, mmmhhh
steeds beter.ja niet als je boterhammen zakjes hebt, en stroop is stroef he dus het is niet zo dat alles onderloopt eigelijk geen last vanGoeie training![]()
Ik hoor ook nooit van anderen trouwens dat ze appelstroop nemen hoor, maar ik ga er gewoon vanuit dat het geen slecht voedsel is (Heb gewoon ingrediënten gecheckt). Vind het wel k*t om mee te nemen omdat alles dan onder de stroop zit![]()
thanks!

Inderdaad die dips zijn ziek, wilde dat ik dat zo goed kon
Ik vind dat je die 's zou moeten maxen, ben benieuwd hoe ver je dan zou komen ;D
Ik deed ook vaak Decline bench, persoonlijk vind ik een goed ontwikkelde onderkant borst ook mooier als bovenkant. Pas wel op dat hij niet te ver op voor gaat lopen (Ik loop vooral achter op kracht bij bovenkant borst al).
De 1 met zn standaard intro en die ander met zn einde. Al moet je daarvoor ander filmpje van ze zien.ja maar bij mij gaat iig niks onder met stroop, bedoel de rest danStroop is stroef? Hoe bedoel je dat?
Als ik me appelstroop op me mes neem, en ik houd hem even stil, glijdt het er meteen vanaf hoor![]()
decline is voor onderkant he, ik vind hem wel fijn ik doe hem al tijdje en geen last ervan en onderkant heb ik echt bijna nooit getraint dus nu maar even vast doen om het bij te trekkenLekkere training hoor.
K snap alleen die decline bench niet. Zou k nooit vast meenemen in een schema.
Want incline doe je dan weer helemaal niet.
Flinke dips man. Moet je gewichten aan gaan hangen en op kracht trainen. Schiet die bench de lucht in. Wou dat ik kon chestdippen thuis![]()
Inderdaad die dips zijn ziek, wilde dat ik dat zo goed kon
Ik vind dat je die 's zou moeten maxen, ben benieuwd hoe ver je dan zou komen ;D
Ik deed ook vaak Decline bench, persoonlijk vind ik een goed ontwikkelde onderkant borst ook mooier als bovenkant. Pas wel op dat hij niet te ver op voor gaat lopen (Ik loop vooral achter op kracht bij bovenkant borst al).