Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig weer man. Vasthouden dit:)
Je squat toch wel los he. Smiths zijn verboden haha.
Pressen gaan top:thumb:

Ik squatte laatst 4x8x65kg. Warming up was alleen 10x20 en 10x40. Is zat als je mij vraagt. Des te meer heb je over voor de werksetjes;)

DL lang gemist ja. Mooi dat je die weer pakt. EN minder zuipen haha.

Ik zuip niet zoveel, ik ga meestal maar 1x per maand uit soms 2x maar vrijdag moet ik gewoon gaan haha maar die zaterdag erna gaan we weer lekker verder met goed eten etc.
ik doe alleen squatte in smith als squatrack bezet is,

Met 10x70kg squat zit 80kg er toch makkelijk in..of lees ik het weer verkeerd?:rolleyes::o

tuurlijk, 100kg als max! ga ervoor :D

gister ook getraint:

Bench Press
10 x 20kg
10 x 40kg
5 x 50kg
8 x 60kg
2 x 70kg
6 x 60kg
5 x 60kg

daarna was een vriend van me 75kg aan het proberen, dus ik dacht probeer ook maar ..
kreeg hem wel omhoog maar het laatste stukje niet :(

Decline Bench Press
10 x 30kg
10 x 50kg
10 x 50kg
10 x 50kg

DB FLY'S
12 x 10kg
12 x 15kg
12 x 15kg

Dips
10 x BW
10 x BW
10 x BW

CLOSE GRIP BENCH PRESS
10 x 40kg
10 x 50kg
8 x 50kg

One arm Rope Pulldown
10 x 20kg
12 x 25kg
12 x 25kg

dikke pomp, dalyk weer trainen. rug biceps

Mooie training weer. sterke flyes ook die 15kg-ers met 12 reps.
Heb je reden waarom je decline pakt? Of pak je dan bij je 2e (of 1e) borstraining flat met incline?
En hoeveel graden is die decline? Ik heb die thuis ook maar is maar 5 graden ofzo. Denk niet dat dat veel gaat uitmaken. Incline is toch een 30-60 graden.

Mooie training weer. sterke flyes ook die 15kg-ers met 12 reps.
Heb je reden waarom je decline pakt? Of pak je dan bij je 2e (of 1e) borstraining flat met incline?
En hoeveel graden is die decline? Ik heb die thuis ook maar is maar 5 graden ofzo. Denk niet dat dat veel gaat uitmaken. Incline is toch een 30-60 graden.

decline is voor onderkant borst he, en die kan nog wel beter, ik weet niet hoeveel graden het is zal ook wel 40 graden misschien zijn ?

zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=OR6WM5Z2Hqs
alleen wij hebben een recht bankje en ook iets voor je benen in te hangen zodat je niet naar achter glijdt :P

Ja dat snap ik.
Wel meer dan mijn 5 graden dus, had ik al wel verwacht.

Waarom niks voor upperchest? Is IMO belangrijker dan een decline..

Waarom niks voor upperchest? Is IMO belangrijker dan een decline..

ja dit is net de 2e x dat ik het zo doe omdat me onderkant veel beter kan, nu je het zegt was ik vergeten dat ik de bovenkant niet met deze oefneingen pak. doe ik volgende keer wel dan.

wordt er nog getraind hier ?

Ik vind wel motiverend om mijn trainingen in mijn log te posten en te delen. Maar goed dat je bezig blijft:)

Laatst bewerkt:
Je had nu ff iets kunnen posten:D al is het alleen maar ff nieuwe pr's op de grote 3:)

Oke bij deze:

Vorige week of deze week weet niet meer precies had ik nieuwe PR op me bankdrukken.

BP
10 x 20kg
8 x 40kg
5 x 50kg
3 x 60kg
3 x 67,5kg PR!
wil langzaam de 70kg gaan behalen en in me werksetjes nemen ;)
ga wel goed met kracht vooruit maar ik ga toch weer een voedingsschemapakken, lekker strak eten weer nu is het een beetje losjes dit en dat.

en ook op Barbell Shoulder Press had ik 50kg gedaan gister:
me proud haha
10 x 20kg
10 x 30kg
5 x 40kg
3 x 45kg
3 x 50kg
3 x 50kg

blij dat morgen de vakantie weer voorbij is voor het fitnessen dan, heb ik meer regelmaat :)
ik denk dat ik weer eens ga loggen zodati k weer kan bijhouden hoeveel ik vooruitga.

umh, denk morgenavond me komende training word dus nu al goed gaan eten en bijkomen van vakantie haha

blij dat morgen de vakantie weer voorbij is voor het fitnessen dan, heb ik meer regelmaat :)
ik denk dat ik weer eens ga loggen zodati k weer kan bijhouden hoeveel ik vooruitga.

umh, denk morgenavond me komende training word dus nu al goed gaan eten en bijkomen van vakantie haha

Eindelijk man:) Welcome Back.
Nog steeds met 3 daags split aan de gang?

weeg je nog steeds 70kg?
waarom niet keihard bulken naar 90kg ? mijn ervaring is dat je niet zoveel vet aankomt maar wel supersterk word :D

Eindelijk man:) Welcome Back.
Nog steeds met 3 daags split aan de gang?
ja maar wil binnenkort iets nieuws proberen

weeg je nog steeds 70kg?
waarom niet keihard bulken naar 90kg ? mijn ervaring is dat je niet zoveel vet aankomt maar wel supersterk word :D
ja wtf he, kom echt moeilijk aan ik weegde rond 71/72kg maar is weer langzaam weg na 70 ivm met prive omstandighedn minder kunnnen eten en vakantie slaat er weer in. blij als t morgen is

ga ook maar weer eens via voedingsschemadoen, weightgainer erbij nu.
ja ik ga wel goed vooruit met kracht maar massa :( duw nu al me eigen BW

Terug
Naar boven