Fitness Seller

• XtM045: Beats The Gym •

nice van je rug, woensdag zal 't vast wel over zijn toch :D

• Topic Starter Topic Starter
nice van je rug, woensdag zal 't vast wel over zijn toch :D

I hope so, want ik dacht vorige week al dat het over zou zijn maar toen moest ik werken en ging het weer iets minder. Maar als ik woensdag nog last heb dan ga ik niet squatten, maar de rest wel gewoon, ofja ik ga dinsdag met een maat van me anders moet ik woensdag alleen.

Workout & Voeding 21-03-2011

Dalijk dan naar de gym, de workout word hier dalijk ingevuld net als de voeding van vandaag !

Workout A
Borst
Bench Press
5 x 5 40kg
Ik wil het gaan opbouwen zodat ik de 50kg kan overbruggen.

Incline Bench Press 3x6
3 x 6 x 30kg
Hier hetzelfde.

DB Fly's
3 x 12 x 8kg

Peck Deck
3 x 12 x 35kg

Triceps
Dips
1 x 4
1 x 5
1 x 5
Eerste keer dat er een schijf op dat stoel ding zat, goed idee dus voortaan BW en niet BW-15kg.

CG-BP
1 x 6
1 x 3
Als ik hem omhoog haalde, knakte er iets in me linker elleboog steeds opnieuw dus gestopt .. **** it daarom andere oefening gedaan.

DB Lying Triceps Extension
1 x 12 x 8kg
1 x 12 x 10kg
1 x 12 x 12kg
3 x 12 x 14kg
De rest voelde ik niet en wou even doorgaan totdat het wat zwaarder werd, en bij 14kg na 3 setjes was het wel goed !!

Omdat CGBP niks werd:
Triceps Push
3 x 12 x 40kg
merkte al dat triceps moe waren ..

Al bij al een goede workout weer, voelt goed om terug te zijn :D Me borst is gepompt en ook me triceps ^^ Nu goed eten !!
--------------------------------------------------

Voeding:

7:15
Brinta 70 gr // Kcal:256 Eiwit:8 Carbs:52 Vet:2
Melk (half volle) 250ml // Kcal:125 Eiwit:9 Carbs: 13 Vet:4
Banaan 1 stuk // Kcal:124 Eiwit:1 Carbs:30 Vet:0
Totaal: Kcal:505 E:18 K:95 V:6

11:05
tarwebrood 100 gr // Kcal: 250 E:10 K:45 V:4
kipfilet (beleg) 40 gr // Kcal:62 E:7 K:0 V:4
meusli reep 1 stuk // Kcal:97 E:1 K:17 V:3
Totaal: Kcal:409 E:18 K:62 V:11

12:30
rijst 75 gr // Kcal:210 E:5,1 K:46,1 V:0
Kipragout 200gr: ~ Kcal: E: K: V:
~120-150 gr kipfilet: ~ Kcal:120 E:27,4 K:0 V:1,1
15 gr champignons: ~ Kcal:4 E:0,7 K:0,1 V:0
Totaal ongeveer: ~ Kcal:350-370 E: 31,5 V: 1,1-2 ?
saus was van bouillion, bloem, boter en 1 ei op 2 liter saus dus dat is vrijwel niks op wat ik vandaag gegeten heb.

16.00
tarwebrood 100 gr // Kcal:250 E:10 K:45 V:4
kipfilet 25 gr // Kcal:39 E:4 K:0 V:2
Totaal: Kcal: 289 E:14 K:45 V:6

13.30
rodekool 100 gr // Kcal:18 E:1,2 K:2,4 V:0
aardappelen 125 gr// Kcal:103 E:2,5 K:21,3 V:0,1
Gehaktballen 75 gr // Kcal:279 E:11,3 K:8,6 V:22,5
Totaal: Kcal:400 E:15 K:32,3 V:22,6

Overige voeding:
chocomelk(volle) 1L // Kcal:960 E:29 K:146 V:29
1 L water // ----
1 stuk cake // Kcal:222 E:3,8 K:23,5 V:12,5

Ik heb ook nog rond de 19L volle chocomelk dus die moet ik nog opdrinken :( Elke dag 1L ben ik nu aan het drinken en daarna pak ik half volle dus ik heb ook nog eens de volgende waarden bij de dagelijkse voeding:
Kcal: 960 E:29 K:146 V:29 dus nog ongeveer halve maand moet ik dit drinken anders is het ook zonde om weg te gooien .. Carbs beetje aan de hoge kant mja ..

Laatst bewerkt:
Ik ga dalijk rond kwart voor 1 rijst + kipragout eten.
Maar ik weet de voedingswaarde van de kipragout niet, het is zelfgemaakt door me moeder :o Maar er staat ook nergens de gemiddelde kipragout voedingswaarde, ja ik heb er 2 gevonden maar die verschillen 100kcal van elkaar, weet iemand dit toevallig ?

Vraag de ingredienten en bereken het daaruit? :)

In de bulk moet je trouwens niet kijken op 100 kcal meer/minder.

Als je toch moeite hebt met aankomen, hoef je je sowieso daar niet druk om te maken!

Goed bezig met die dips!

En die bench kan omhoog lijkt me. Als je 5 setjes 40 kan drukken zou ik volgende keer voor 45kg of eventueel 42.5kg gaan. Misschien zijn het dan maar 3 setjes maar dat kan je dan weer uitbouwen.

Uitgebreide training! Nice.

Eet smakelijk.

Vraag de ingredienten en bereken het daaruit? :)

In de bulk moet je trouwens niet kijken op 100 kcal meer/minder.

Als je toch moeite hebt met aankomen, hoef je je sowieso daar niet druk om te maken!

Ja oke, maar dan wist ik wel ongeveer wat ik vandaag binnen gekregen had ;)

Goed bezig met die dips!

En die bench kan omhoog lijkt me. Als je 5 setjes 40 kan drukken zou ik volgende keer voor 45kg of eventueel 42.5kg gaan. Misschien zijn het dan maar 3 setjes maar dat kan je dan weer uitbouwen.

Als je goed had gelezen stond er dat ik 40kg deed en dan weer opbouwen zodat ik de 50kg kan overbruggen. Kan 5x5x50kg en 3x5x52,5kg maar dit is gewoon om die brug over te komen zeg maar ;) no problem

Uitgebreide training! Nice.

Eet smakelijk.

Enof het gesmaakt heeft :meal::zuip:

Ik eet meestal elke dag na het eten 1 puddinkje en 's avonds nog een andere moet ik even kijken of die wel goede waarden hebben of maakt dit opzich niet uit ?? Anders ga ik er 1 schrappen ofso

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Tot het geen betton meer is, maar ook zeker niet te dun...

Ja ik heb vandaag brinta + nesquick + melk geprobeert en het was wel te doen, smaakte ten minste niet meer na karton alleen te weinig melk gedaan dus volgende keer wat meer dat het geen beton is ja. Ik had maar 1 braakneiging, valt toch mee :P ?

Laatst bewerkt:
bij de bench press zou ik proberen iedere week 2.5 kg erbij te doen, had ik zelf ook gedaan, ben goed vooruit gegaan

Alles bijhouden wat je eet een drinkt.
Je moet het ook niet tot op de gram afmeten ofzo, gewoon een afgeronde schatting.

Als je serieus braakneigingen hebt doe je toch iets verkeerd. :p

bij de bench press zou ik proberen iedere week 2.5 kg erbij te doen, had ik zelf ook gedaan, ben goed vooruit gegaan

Was ik ook al van plan, dus over 4 weken ben ik op 50kg en dan ga ik PR's zetten ^^

Alles bijhouden wat je eet een drinkt.
Je moet het ook niet tot op de gram afmeten ofzo, gewoon een afgeronde schatting.

Als je serieus braakneigingen hebt doe je toch iets verkeerd. :p

Ja niet echt een braakneiging maar toen ik snel 2 grote happen naar binnen werkte leek het alsof het naar boven kwam maar 1 sec later was het al weg dus stelde niet veel voor. Komt miss omdat ik te weinig melk had en het op beton leek :o ?? Morgen dus wat meer melk erin doen, denk 350ml :) Maar met nesquick was het veel lekkerder.

EDIT: Ik zag net ook een topic over brinta waar andere ook zeggen dat ze af en toe wel eens kots neigingen hebben :p
:orly::yarly:

Laatst bewerkt:
oke succes

Voeding

7.30
Brinta 70 gr // Kcal:256 E:8 K:52 V:2
Melk (half volle) 350 ml // Kcal:175 E:12 K:18 V:5
Banaan 1 stuk // Kcal:124 E:1 K:30 V:0

11.00
Tarwebrood 100 gr // Kcal:250 E:10 K:45 V:4
Kipfilet 40 gr // Kcal:62 E:7 K:0 V:4
Meusli reep 1x // Kcal:97 E:1 K:17 V:3

13.00
Rijst 65 gr ongekookt // Kcal:231 E:4,6 K:5 V:0,5
Kipragout 280 gr // Kcal: 230 E:30 K:2 V:1

Voeding doe ik niet meer, kost me teveel tijd en moeite om dat steeds erop te zetten + ik kan niet steeds van elk ding gaan opzoeken wat erin zit etc .. Was wel leuk geweest voor 2 dagen even bijhouden wat er bij me binnen gaat zonder extra's ;)

Wou ook eigenlijk vandaag trainen maar na de hevige spierpijn van gisteren niet gegaan, ik kan amper een front double biceps doen zonder dat ik het voel bij de voorkant van me schouders en me borst .. haha en me borst giert als een gek als je die aanraakt, triceps ook wel een beetje :roflol:

+ Vanmorgen gewogen na wc bezoek en voor ontbijt.
De weegschaal geeft 65,9 kg .. Hoop dat ik nu wel wat ga gainen op dit nieuwe schema :)

Laatst bewerkt:
Ohjaa, ik maak dit wel eens maar dit is toch niet slecht ofzo toch ??

magere yoghurt
appel
banaan
klein beetje suiker

in de blender en je hebt een soort milk-shake alleen dan met yoghurt, zijn uit goede bronnen dus lijkt me wel he ^^ ?

suiker kan je weglaten lijkt me, beetje havermout erbij is ook lekker!:)

suiker kan je weglaten lijkt me, beetje havermout erbij is ook lekker!:)

Heb ik niet ^^

Is net 1 thee lepeltje suiker voor de smaak duss :P
Trouwens vraagje he, welke kwark heb jij en waar haal je die vandaag ??
Ik wil eens ene andere proberen kijken wat het beste bevalt

Terug
Naar boven