AndroidHealthClinic

Obeb’s bulking his way up till 90kg

5x5 zal je zeker bevallen, ik heb hier echt het meeste plezier aan gehad.

motiverende filmpjes zijn dat inderdaad, ja:D
arnold blijft het geweldigst imo

Goed geknald broeder obeb!

• Topic Starter Topic Starter
Alles 2x 10 (met 1 setje opwarming)
1- Squat (Push) 77.5, 85
2- DB inc. press (Push) 20, 22.5
3- BOR (Pull) 65, 67.5
4- Mill press (Push) 37.5, 9.5x40
5- Shrugs (Pull) 102.5, 102.5
6- DB tri ext. (Push)18.75, 20
7- Ez Curl (Pull) 35, 37.5
8- Hammer Curl (Pull)17.5, 18.75 (cheated)

Opmerkingen:
Pff maximaal geprobeerd!. Squat zat nog wel meer in. daar kon ik nog wel wat reps met 85 bijmaken maarja :)

Laatste training @ alles 2x10 reps (+1 opwarmsetje)

1- Front squat (Push) 57.5 , 60
2- Benchpress (Push)60, 62.5
3- T-bar row (Pull) 52.5, 55
4- Deadlift (Pull) 100, 110!
5- Shoulder press (Push) 17.5, 17.5
6- Lateral raise (Pull) 12.5, 13.75
7- Skull crusher (Push) 27.5, 30
8- DB curl (Pull) 15, 16.25
9- BB calf raise (Pull) 92.5, 92.5

Opmerkingen:
Op mijn max getraint en niks gefaald :) Fr. squat kan ik wel zwaarder maar ik heb moeite met de grip. Bench gaat ook vooruit 10x62.5 ben ik wel aardig tevreden over. Deadlift 10x110 ben ik echt tevreden over! Techniek zat ook wel aardig, maar niet heeelemaal strikt.

Alles 2x5 (met 1 setje opwarming)
1- Squat (Push) 82.5, 85, 90
2- DB inc. press (Push) 22.5, 22.5
3- BOR (Pull) 70, 70
4- Mill press (Push) 42.5, 45
5- Shrugs (Pull) 102.5, 107.5
6- DB tri ext. (Push)20, 20
7- Ez Curl (Pull) 37.5, 37.5
8- Hammer Curl (Pull)18.75, 18.75
9- BB calf raise 92.5, 102.5

Opmerkingen:
Voelde me niet helemaal top, maar toch gewichten omhoog gegooid.
Nu wel last van schouders, godver het voelt alsof ik daar last van ga krijgen, overtraint ofzo.

Edit: Gewicht vanmorgen 83.8kg
Gewicht na training 85.6kg
Doel was 86kg voor 1 december, nou dat gaat wel lukken dus.

Laatst bewerkt:
Waar train je nu in Groningen?

Waar train je nu in Groningen?

Uhm ik ga om precies te zijn deze donderdag in groningen wonen.
Vrijdag dus voor het eerst trainen daar. Ik zit nog te twijfelen tussen Kelderwerk en Harimau.. beide zitten zo'n 600 meter van mijn kamer.

Ik denk dat ik vrijdag even @ kelderwerk ga trainen.

Oke, Kelderwerk is opzich wel chill. Harimau ben ik nog nooit geweest.
Overigens betaal je bij de Aclo slechts 107 euro voor een heel jaar fitness, Zwemmen etc.

Oke, Kelderwerk is opzich wel chill. Harimau ben ik nog nooit geweest.
Overigens betaal je bij de Aclo slechts 107 euro voor een heel jaar fitness, Zwemmen etc.

Daar ben ik 1 keer geweest en ja er zijn daar wel veel chicks, maar ik heb er verder alleen maar machines en (te) veel mensen gezien die een half uur praten en een kwartier echt trainen.

Jij traint er wel dan? Bij de Aclo, of alleen maar Kelderwerk.

Daar ben ik 1 keer geweest en ja er zijn daar wel veel chicks, maar ik heb er verder alleen maar machines en (te) veel mensen gezien die een half uur praten en een kwartier echt trainen.

Jij traint er wel dan? Bij de Aclo, of alleen maar Kelderwerk.

Momenteel alleen maar Kelderwerk, daar koop je gewoon trainingen. Ik geloof 25 euro voor 16 trainingen. Daarnaast train ik in het weekend gewoon in Raalte. Wanneer ik voldoende geld heb, neem ik er ook een abbo bij de ACLO bij, maar Kelderwerk is inderdaad wel fijner trainen + het hardcore gehalte is er iets hoger. Een speciale armendag bij de ACLO zie ik wel zitten:D. Verder zou ik het alleen al doen voor het onbeperkt zwemmen + de chicks!!!

omfg:eek:

ik betaal meer dan het dubbele voor mijn k*tgym

Het is ook een gym voor hbo-studenten, die ook op het scholencomplex aanwezig is hé ;)

training @ alles 2x5 reps (+1 opwarmsetje)

1- Front squat (Push) 62.5 , 65 (grip gaat niet lekker)
2- Benchpress (Push)65, 70 (5x70 tevreden over)
3- T-bar row (Pull) 55, 57.5
4- Deadlift (Pull) 110, 120 (5x120 akkoord :P)
5- Shoulder press (Push) 18.75, 20 (5x20 zwaar:()
6- Lateral raise (Pull) 13.75, 13.75
7- Skull crusher (Push) 30, 30
8- DB curl (Pull) 17.5, 17.5 (pff zo op het laatst die 5x17.5 was te zwaar, ik moest vooral de eerste rep cheaten)
9- BB calf raise (Pull) 102.5, 107.5 (107.5 kilo in de nek voelde als lood)

wtf loop je nou te zeggen dat ik iemand anders bent en zo bijdehand doen terwijl je nog een klein klein mannetje ben.
als je wil groeien moet je eerst zorgen dat je sterker word en als ik die logs lees is dat zeker niet de manier ten zij je van plan bent te gebruiken.
dat is namelijk de meest gemaakte fout van jonge ventjes die schema's gaan overnemen van bodybuilders dat is appels met peren vergelijken.
een naturel moet heel anders trainen dan gebruikers!
daarvoor zijn naturels met het zelfde postuur als gebruikers ook veel sterker omdat de spieropbouw/samenstelling anders is.
dus minder vocht en gewoon echt spierweefsel dat goed ontwikkelt en doorbloed is dus dat ook langer blijft en meer spiergeheugen achterlaat.
en zag hier ook een comment over kracht ik weet liever dat ik sterker ben dan 99% met zelfde postuur of groter als andersom loop er niet graag bij als een zeepbel.
en als je meer succes wil kan ik je vertellen hoe je dat kan bereiken naturel!
maar merk dat de meeste ventjes die denken dat ze het hebben uitgevonden of google geil zijn altijd de minste resultaten hebben.

wtf loop je nou te zeggen dat ik iemand anders bent en zo bijdehand doen terwijl je nog een klein klein mannetje ben.
als je wil groeien moet je eerst zorgen dat je sterker word en als ik die logs lees is dat zeker niet de manier ten zij je van plan bent te gebruiken.
dat is namelijk de meest gemaakte fout van jonge ventjes die schema's gaan overnemen van bodybuilders dat is appels met peren vergelijken.
een naturel moet heel anders trainen dan gebruikers!
daarvoor zijn naturels met het zelfde postuur als gebruikers ook veel sterker omdat de spieropbouw/samenstelling anders is.
dus minder vocht en gewoon echt spierweefsel dat goed ontwikkelt en doorbloed is dus dat ook langer blijft en meer spiergeheugen achterlaat.
en zag hier ook een comment over kracht ik weet liever dat ik sterker ben dan 99% met zelfde postuur of groter als andersom loop er niet graag bij als een zeepbel.
en als je meer succes wil kan ik je vertellen hoe je dat kan bereiken naturel!
maar merk dat de meeste ventjes die denken dat ze het hebben uitgevonden of google geil zijn altijd de minste resultaten hebben.

Ah.. bedankt voor je post edgar. Ja ik zit al een tijdje aan de anaboluh.
Ik volg als je wat beter leest HST. Een eenvouding 3x in de week fullbody workout.

Vandaag heb ik me niet aan het schema gehouden, omdat ik geen zin had :)
Wel gewoon getraint en even borst schouders triceps biceps getraint, lekker superdude.
Niet heel zwaar maar rond de 10á12 reps. Lekkere pomp:)

Vandaag heb ik me niet aan het schema gehouden, omdat ik geen zin had :)
Wel gewoon getraint en even borst schouders triceps biceps getraint, lekker superdude.
Niet heel zwaar maar rond de 10á12 reps. Lekkere pomp:)

af en toe eens je schema skippen kan helemaal geen kwaad hoor:sd:

af en toe eens je schema skippen kan helemaal geen kwaad hoor:sd:

I know, maarja toch zoveel mogelijk volgen :)

Overigen vandaag voor het eerst in Groningen getraind.
Ik liep eerst naar Kelderwerk, maar ik kon het niet vinden. Op de site stond hamburgerstraat 13 maar dat was gewoon een woonwijk met studentenhuizen :p
Toen naar Harimau gegaan, en daar een abbo genomen, beviel me erg goed. Uitstekend materiaal, dumbbells tot 75kg(!!!), los squatrek e.d., en ook niet onbelangrijk, aardig personeel/begeleiding.

Training zelf stelde weinig voor.
Beetje borst, schouders, traps.

Weer hst?

Nee ik ga komende 6 á 8 weken even split trainen. HST bevalt me echt super hoor ik voel dat ik vooruit ga. Maar ik kreeg pijntjes en ik voelde dat ik zo goed als overtraint was. Vandaar even 2 maand niet tot failure en met split.
Daarna begin ik de HST cycle weer opnieuw :)

Zonet terug van training... ik ging nu 'smorgens en het was lekker rustig. Enkele beesten trainden, geschreeuw en gepraat over AS :P wel grappig.

Even buiten losse gewichten voor het eerst, pulldowns, dips en one arm preacher curls gedaan. Branden als de t*ring.

Terug
Naar boven