critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Fr. squat kan ik wel zwaarder maar ik heb moeite met de grip. Bench gaat ook vooruit 10x62.5 ben ik wel aardig tevreden over. Deadlift 10x110 ben ik echt tevreden over! Techniek zat ook wel aardig, maar niet heeelemaal strikt.Oke, Kelderwerk is opzich wel chill. Harimau ben ik nog nooit geweest.
Overigens betaal je bij de Aclo slechts 107 euro voor een heel jaar fitness, Zwemmen etc.
Daar ben ik 1 keer geweest en ja er zijn daar wel veel chicks, maar ik heb er verder alleen maar machines en (te) veel mensen gezien die een half uur praten en een kwartier echt trainen.
Jij traint er wel dan? Bij de Aclo, of alleen maar Kelderwerk.
. Verder zou ik het alleen al doen voor het onbeperkt zwemmen + de chicks!!!Oke, Kelderwerk is opzich wel chill. Harimau ben ik nog nooit geweest.
Overigens betaal je bij de Aclo slechts 107 euro voor een heel jaar fitness, Zwemmen etc.

omfg
ik betaal meer dan het dubbele voor mijn k*tgym
)
)wtf loop je nou te zeggen dat ik iemand anders bent en zo bijdehand doen terwijl je nog een klein klein mannetje ben.
als je wil groeien moet je eerst zorgen dat je sterker word en als ik die logs lees is dat zeker niet de manier ten zij je van plan bent te gebruiken.
dat is namelijk de meest gemaakte fout van jonge ventjes die schema's gaan overnemen van bodybuilders dat is appels met peren vergelijken.
een naturel moet heel anders trainen dan gebruikers!
daarvoor zijn naturels met het zelfde postuur als gebruikers ook veel sterker omdat de spieropbouw/samenstelling anders is.
dus minder vocht en gewoon echt spierweefsel dat goed ontwikkelt en doorbloed is dus dat ook langer blijft en meer spiergeheugen achterlaat.
en zag hier ook een comment over kracht ik weet liever dat ik sterker ben dan 99% met zelfde postuur of groter als andersom loop er niet graag bij als een zeepbel.
en als je meer succes wil kan ik je vertellen hoe je dat kan bereiken naturel!
maar merk dat de meeste ventjes die denken dat ze het hebben uitgevonden of google geil zijn altijd de minste resultaten hebben.
Vandaag heb ik me niet aan het schema gehouden, omdat ik geen zin had
Wel gewoon getraint en even borst schouders triceps biceps getraint, lekker superdude.
Niet heel zwaar maar rond de 10á12 reps. Lekkere pomp![]()

af en toe eens je schema skippen kan helemaal geen kwaad hoor![]()

wel grappig.