Fitness Seller

Offseason '08: de trots voorbij

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ach is wel +5 kg in vrij korte tijd. Toen ik terug uit Rome kwam zat ik op 72 en dat is nu twee weken geleden. Ik vind het wel goed gaan.

ach is wel +5 kg in vrij korte tijd. Toen ik terug uit Rome kwam zat ik op 72 en dat is nu twee weken geleden. Ik vind het wel goed gaan.

Alles wat je daar verloren bent is vet/vocht, dus binnen no time weer bij.
Ik citeer mezelf: Learn how to fockin eat man!

Op de dag dat ik mijn eerste dunk film zal ik lachend m'n shredded -80 kg aan je tonen en als een echte OG m'n middelvinger naar je opsteken, beste Willy.

Bashen over je gewicht totdat ik je slagroom witte middelvinger zie, "Gangster T".

6 maanden vanaf nu dus een dunk van jou?

Dat is wel de bedoeling ja. Ik zat er vorig jaar al tegenaan hoor.

Training gisteren was k*t met peren. Ik sprong laag en had geen snelheid. Maar ik weet inmiddels dat die weldra terug zullen komen.

Full squat

tot 5*77.5 (PR?)

Bench

tot 3*67.5 (PR)

Bent Row

3*3*60

Tri's en abs

Goed.

Laatst bewerkt:
Zozo tielie, vrij indrukwekkend die military press. En wat match je mooi met de gym.

Volgende week wil ik dat je de goude jongens op de barbell knalt :cool:

Speciaal voor jou dan. Morgen eerst 5*80 squaten. Lightweight.

Vandaag 5*80 gesquat met enige moeite. Verder 3*140 geboxsquat en wat gebencht.

Bent Row

met pauze op de grond, helemaal strict

5*40
5*50
5*5*55

****ing nice. Zware stretch in de hams, denk niet dat ik ooit zo kaarsrecht en stil heb gestaan.

Bench

heleboel * stang
5*40
3*50
3*60
2*70 (evenaring PR van héél lang terug)
1*74 (easy PR)
10*60 (PR)

Moddervet. 76 was ook wel gelukt denk ik.

Rackpullls

eigenlijk alleen lockout

3*100
2*120
2*130
2*140
1*150

Mijn grip is enorm gay.

Hele vette training. Hing een goeie vibe in de gym waarin niets minder dan PR's de opties waren.

Op welke hoogte deed je die pinsquats( 1*190) van op pagina 6? Heb ze zelf eens gedaan net onder navelhoogte en ik zoog er behoorlijk in :o

Een centimeter of tien of vijftien erboven denk ik. Weet het eigenlijk niet. Volgende keer (donderdag of vrijdag) plan ik ze weer te doen, zal ze wel filmen dan. Ze gaan me in verhouding in ieder geval veel beter af dan gewone squats. Een maatje van me de 130 op wedstrijddiepte 'normaal' squat doet met pinsquats ongeveer dezelfde gewichten in ieder geval.

Jezus man, begin je nou gewoon PR´s te maken c.q. sterker te worden :eek:

Nice job bro!

Een centimeter of tien of vijftien erboven denk ik. Weet het eigenlijk niet. Volgende keer (donderdag of vrijdag) plan ik ze weer te doen, zal ze wel filmen dan. Ze gaan me in verhouding in ieder geval veel beter af dan gewone squats. Een maatje van me de 130 op wedstrijddiepte 'normaal' squat doet met pinsquats ongeveer dezelfde gewichten in ieder geval.

Bij mij is het net het omgekeerde:

Trainingsmakker squat +- evenveel als mij, maar gisteren deden we dus pinsquats en hij haalde daar dus even 30 kg meer als mij op. Ik snapte der echt niks van :o:mad:

Het is ook wel een techniekkwestie hoor. Toen ik die 190 deed (inmiddels ook 200 ;)) kon die vriend 170 niet eens van de pinnen krijgen. Als je hem eenmaal los hebt stelt het eigenlijk niet veel meer voor.

Vandaag een k*ttraining gehad die wel goed voelde. Lage gewichten maar vrij hoge inspanning. Weer een fail op 140 deadlift, wel leuke diepe boxsquats (wsb style) met hele brede stance. M'n heupen voelen zoals ze niet vaak gevoeld hebben. Positief.

Vanaf heden voorlopig geen deadlifts meer, alleen maar concentreren op squats. Verder thuis met bands een oefening doen om m'n heupen sterker te krijgen, zodat m'n knieën niet meer naar binnen gaan.

Jij hebt die seminair dus ook al helemaal geizen :D Die ene kerel daarin had er ook last van, ik ga morgen eens testen of het mij lukt zo'n brede stand.

het is echt een b*ch, maar een 900pond squatter kan geen ongelijk hebben hè. Ik heb hem nog neit helemaal af. Het gedeelte met de uitvoering echter wel en dat er iets mis was met mijn squat was al duidelijk.

MP 3*50 (PR)
Safety Squat 1*90 PR (moeilijk, lang niet gedaan)
10//8//6//4//2*30 kg dumbbell row, alleen rust om van hand te wisselen
Biceps, triceps en abs

Even een 'programmaatje' verzinnen voor de komende periode als ik hooguit twee of drie keer per week kan gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven