Ik loop nu al jaren te klooien met lenzen, en heb al 2 jaar in me gedachten om mijn ogen te laten laseren. Nu zijn er best veel aanbieders van deze dienst, en de prijsen lopen ook erg uiteen.
Zijn er mensen hier die ervaring hebben hiermee, en iets kunnen aanraden. Ook natuurlijk vertellen hoe het bij jou verlopen is
Ik wil mijn ogen niet in het buitenland laten laseren, maar wil het gewoon hier in nederland laten doen.
Hoi, ik heb mijn ogen 2 jaar geleden laten laseren in turkije, zou me in NL 2700 euro per oog hebben gekost, heb via iemand hier in NL, die dat organiseerd geregeld, geld over gemaakt, ff een vooronderzoek bij een oogarts in je buurt, vliegticket gekregen, naar turkije , istanbul gevlogen, opgehaald van vliegveld met taxi, afgezet in hotel, ziekenhuis zit gelijk naast hotel.. gelijk uur na aankomst langs allemaal test aparaatjes, sterktes , oogdruk meter, bla bla, dan zeggen ze nou, het word zus en zo, je ogen worden weer 100 %, bij mij was het 97 % .. dan krijg je een tijd te horen, 12 uur in de middag volgende dag bijvoorbeeld, kom je langs na lekker te hebben ontbeten,
nou dan gebeurd het :
druppeljes in je ogen.. verdoving is dat..
maskertje op allebei de ogen..met flapjes..
daarna krijg je medicijnen, druppeltjes, 3 verschillende, elk om de bepaalde uren druppelen, en een plastic zonnebril, tegen fel licht,
dan ga je liggen op operatie bankje, kijk naar het groene lichtje, voel je wat water over je ogen, hoor je een piep.. PIEP !! 1 oog klaar.. volgende oog.. zelfde process.. PIEP!! en klaar is kees.. dit hele process van de operatie duurt nog geen 2 minuten..
druppeltjes erin.. zonnebril op.. en lekker de stad in gaan chillen..
volgende dag controle afspraak.. alles is goed.. taxi terug naar vliegveld.. en vliegtuig terug naar amsterdam airport.. alles vanaf huis in NL tot ziekenhuis in Turkije.. alles erop en eraan, eten en drinken, kamers bladiebla.. 1450 euro.. k zie nu nog super !!
aanrader!!