Maandag een prk behandeling gehad, viel reuze mee. Alleen irritant dat je niet mag weg kijken terwijl ze steeds op je oog drukken. Liep met een big smile uit de operatie kamer alleen mijn rechter oog brandde wat, kreeg nog wat druppels en een handdruk en mocht de dag erna weer terug komen. Liep naar buiten kon al redelijk goed zien. Zoals me werd verteld zou de pijn na een half uurtje komen, was te merken ook in de auto 1,5 uur naar huis overal sneeuw.
Thuis wat gegeten, ogen weer gedruppeld toen in bed gaan liggen pijn was niet te doen. Mocht een pijnstiller nemen als het te zeer ging doen, had helaas geen werking.. Avonds weer uit bed om te eten, kreeg mijn ogen amper open en wou ze ook helemaal niet open doen deed mal pijn. Af en toe snel kijken en naar mijn voedsel prikken, snel alles naar binnen gegooid en weer op bed in het donker gaan liggen.
Later mijn oogkapjes op mijn hoofd getapet ter bescherming en een poging tot slapen gedaan. Heel slecht geslapen werd constant wakker van de pijn. Met alle hoop op minder pijn en goed zicht uit bed gestapt de volgende morgen. Pijn was gelukkig is minder, maar nog steeds aan de pijnlijke kant. Zicht was nog steeds zeer slecht en licht deed pijn aan mijn ogen.
Moest weer 1,5uur in de auto dit keer zo slim geweest om een handdoek over mijn hoofd te doen. Eenmaal aangekomen op bestemming deed ik de handdoek af en zonnebril op. Opeens zag ik alles scherp heel apart, oog controle gehad zag er allemaal prima uit gelukkig. Vervolgens weer 1,5uur in de auto naar huis, kreeg al snel weer last vooral de sneeuw was vel aan de ogen. Handdoek maar weer over mezelf neer gelegd. Thuis aangekomen zag ik niet meer scherp, heel apart.. Maar weer in bed gaan liggen, licht voelde nog steeds niet fijn aan. Weer een verrotte nacht gehad, vaak wakker geworden.
De 3e werd ik wakker, geen pijn aan de ogen wat een heerlijk gevoel was dat weer. Zicht nog wazig wel iets beter weer geworden. Licht had ik ook niet zoveel last meer van.
Dag 4, zicht is weer iets beter geworden vooral dichtbij. Ook geen last van de sneeuw, wel dat mijn ogen snel droog worden.
Dag 5, de bescherm lenzen zijn er af gehaald en zag 65%. ogen zagen er verder prima uit. Ook voor het eerst weer gesport, rustig aan gedaan ging wel prima.
Dag 6, welkom hd zicht <3