- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een nog niet actief log gaat het toch aardig snel hier.![]()
ik neem aan dat het wel wat rustiger gaat worden de komende dagen.
.+1 LB moet er wel eerst wat te showen zijn hahaJa [emoji14] ik neem aan dat het wel wat rustiger gaat worden de komende dagen.
Vanaf 26 Aug ga ik knallen (ik heb er zin in), zal ook zo nu en dan foto's plaatsen, van UB welteverstaan.
LB Komt na een jaartje.
Geloof me mij UB loopt achter, heb van mezelf een redelijk iel frame.Ja dat is waar, zal zo dadelijk wel even globaal weergeven hoe de training van vandaag er uit zag. Ik heb het NIET opgeschreven omdat ik al mijn pijlen gericht heb op 26 aug. ---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:40 ----------je kan je trainingen van nu toch oo kwel vast loggen![]()
IddAch joh.. misschien zo nu en dan eens een training posten. Je weet maar nooit. Het kan heel motiverend werken. Als je lekker een half jaartje goed tekeer bent gegaan zal je echt al best wat progressie zien. Al snap ik wel waarom je even wacht met pics.. DBB he.![]()

.Ben benieuwd he je beens gaan worden dan.. wel voor en na foto heDank je, schouders zijn mijn sterkste spiergroep.
Vroeger jaren boven mijn hoofd geboord, vandaar.
Benen, tja dat is een lang verhaal.
In een notendop, ik heb een donornier van daaruit een littekenbreuk in mijn onderbuik.
Laatste tijd deed ik alleen nog leg presses ipv squats, omdat ik dacht dat het mogelijk teveel druk op mijn breuk zou geven. Mijn transplantaat hangt nou samen met mijn levenskwaliteit, dus vandaar dat ik geen risico's wilde nemen. Leg press kon ik liggend doen.
Inmiddels heb ik toestemming van mijn arts om 5x5 (dus 3x p.w. squatten) te gaan doen.
Ik zie er momenteel niet echt heil in, omdat ik niet boven onderhoud eet (dus heel veel progressie zal ik niet maken). Dead lifts mag ik maar beperkt doen, maar dat komt wel goed uit met 5x5.
In de 3 maanden dat ik Squats, Dead lift (hex bar) en calfs pakte. Boekte ik niet veel progressie op mijn quads. Dus ik heb er gewoon niet veel geloof meer in voor die 3 weken.
Ik heb vertrouwen in het 5x5 systeem en ook in de coaching (die ik hoog in schat).
Dus ik denk dat dit als eerste vooral een interessante log zal worden omdat ik veel lineaire progressie ga boeken op mijn benen.
_________________________________________________________________________________________
Ik ga morgen nog een keer loggen, cable flyes/ upright row/ reverse flyes en chins.
Dan stop ik met loggen tot 26 aug, het is voor mezelf niet echt interessant.
Ga wel nog een foto van mijn UB plaatsen.
benieuwd naar foto van je UB.. hoe zeggen ze dat hier.. nohomo ofzo?? Haha [emoji6] [emoji123]Ben benieuwd he je beens gaan worden dan.. wel voor en na foto hebenieuwd naar foto van je UB.. hoe zeggen ze dat hier.. nohomo ofzo?? Haha [emoji6] [emoji123]
Nou als ik je UB training zie dan gaat die LB vast en zeker helemaal goedkomen! Ik vind het een sterke training! en 5x5 pull ups is zeer netjes! Bijna niemand doet die bij ons in de gym. Ik wel... als het weer kan met mijn schouder.

Dank je, schouders zijn mijn sterkste spiergroep. Vroeger jaren boven mijn hoofd geboord, vandaar. Benen, tja dat is een lang verhaal. In een notendop, ik heb een donornier van daaruit een littekenbreuk in mijn onderbuik. Laatste tijd deed ik alleen nog leg presses ipv squats, omdat ik dacht dat het mogelijk teveel druk op mijn breuk zou geven. Mijn transplantaat hangt nou samen met mijn levenskwaliteit, dus vandaar dat ik geen risico's wilde nemen. Leg press kon ik liggend doen. Inmiddels heb ik toestemming van mijn arts om 5x5 (dus 3x p.w. squatten) te gaan doen. Ik zie er momenteel niet echt heil in, omdat ik niet boven onderhoud eet (dus heel veel progressie zal ik niet maken). Dead lifts mag ik maar beperkt doen, maar dat komt wel goed uit met 5x5. In de 3 maanden dat ik Squats, Dead lift (hex bar) en calfs pakte. Boekte ik niet veel progressie op mijn quads. Dus ik heb er gewoon niet veel geloof meer in voor die 3 weken. Ik heb vertrouwen in het 5x5 systeem en ook in de coaching (die ik hoog in schat). Dus ik denk dat dit als eerste vooral een interessante log zal worden omdat ik veel lineaire progressie ga boeken op mijn benen. _________________________________________________________________________________________ Ik ga morgen nog een keer loggen, cable flyes/ upright row/ reverse flyes en chins. Dan stop ik met loggen tot 26 aug, het is voor mezelf niet echt interessant. Ga wel nog een foto van mijn UB plaatsen.