XXL Nutrition

Onderhoudslog Marc 45+

Ik ben ook een lichtgewicht Marina hé, :cool:
Zit er wel aan te denken om de pull ups te gaan verzwaren....Gaat te gemakkelijk

Je kan dan toch ook naar de 5x8 met pull-up?

mbt de squats,
je had weinig progressie in je quads, maar de squat doet meer dan alleen je quads aanpakken he.
Goed voor je balans, je hormoonaanmaak en je vetverbranding.
Ik zou ze wel gewoon blijven doen als je ze kan doen. Of pak desnoods een andere been oefening.

• Topic Starter Topic Starter
Jow niet fijn man zo die dingen in je leven. Maar weet dat ik hier thumbs up voor je heb en hoop dat je goede vooruitgang kan maken en beter kan draaien naargelang van tijd. ;)

Dank je, Uncle Outlaw daar ben ik blij mee. Maar goed ik ben positief ingesteld, heb een prima leven en ben in prima conditie. Alles komt goed, flink knallen het komende jaar. Hetzelfde voor jou !

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Je kan dan toch ook naar de 5x8 met pull-up? mbt de squats, je had weinig progressie in je quads, maar de squat doet meer dan alleen je quads aanpakken he. Goed voor je balans, je hormoonaanmaak en je vetverbranding. Ik zou ze wel gewoon blijven doen als je ze kan doen. Of pak desnoods een andere been oefening.

Ja weet je wat het is Martin ik kan de 1e set 12 tot 13 reps (ik denk al 10 maanden lang), ik kom daar maar niet overheen, met extra gewicht ga ik dat proberen te doorbreken. 5x8 Red ik ook wel.

Inderdaad je hebt gelijk mbt de vele voordelen van de squat. Zal ze van de week wel weer mee nemen, ik heb immers groen licht om te squatten, dat ga ik uitbuiten :D

Training van zojuist (de laatste die ik log voorlopig).
Afgewerkt in +/- 40 minuten, volgorde klopt (is wel wat onlogisch).

Cable flyes: (geen ego flyes / soort van warming up / correcte techniek)
20 kg - 3 sets 12/12/12

Dips (bodyweight)
5 sets 6/ 5/ 5/ 4/ 3

Reverse flyes (pec back)
25 kg 3 sets 12/ 8/ 7

Preacher curl
25 kg 3 sets 14/ 7/ 5

Chin ups (bodyweight / kracht begon ietwat terug te lopen)
3 sets 8/ 6/ 4

Lekker getraind! :)
ziet er toch allemaal sterk uit hoor Marr! wel lekker een home gym... zou wat zijn als ik die had zeg. :D
Chin ups zijn altijd wel lekker. Daar heb ik wel kracht nog in behouden. 3x10 lukt vaak nog wel. Maar goed.. ik zeg ook altijd.. ben wel een lichtgewichtje.. Toch krijg ik vaak de opmerking terug dat ik het in verhouding moet zien... en dat ik dus best sterk ben. :o al vind ik van niet.. maar goed... meningen verschillen he. ;)

Nou maar wachten tot 26 augustus dus. :) *wacht ongeduldig af*

Lekker getraind! :) ziet er toch allemaal sterk uit hoor Marr! wel lekker een home gym... zou wat zijn als ik die had zeg. :D Chin ups zijn altijd wel lekker. Daar heb ik wel kracht nog in behouden. 3x10 lukt vaak nog wel. Maar goed.. ik zeg ook altijd.. ben wel een lichtgewichtje.. Toch krijg ik vaak de opmerking terug dat ik het in verhouding moet zien... en dat ik dus best sterk ben. :o al vind ik van niet.. maar goed... meningen verschillen he. ;) Nou maar wachten tot 26 augustus dus. :) *wacht ongeduldig af*

Dank je, ik ben ook wel tevreden hoor iig mbt mijn UB (het mag meer hoor :D), dit was in de sportschool trouwens. Helaas heb ik thuis geen cable-station :o.

Sterk ben jij sowieso Marina, zowel lichamelijk al geestelijk. Als ik jou Squats zie (:o shame).

Dank je, ik ben ook wel tevreden hoor iig mbt mijn UB (het mag meer hoor :D), dit was in de sportschool trouwens. Helaas heb ik thuis geen cable-station :o.

Sterk ben jij sowieso Marina, zowel lichamelijk al geestelijk. Als ik jou Squats zie (:o shame).
Je wil altijd meer he! ;) Wie niet.
Ik dacht al... wat een luxe zeg allemaal thuis. :D

Dank je. :o maar mijn squat is niet atg hoor..maar parallel...(en je moet mijn gezicht er niet bij zien. :D ) Alles kan beter. Ik zal blij zijn als er wat massa bijkomt. Dan zal ik ook wel sterker worden.

Je wil altijd meer he! ;) Wie niet. Ik dacht al... wat een luxe zeg allemaal thuis. :D Dank je. :o maar mijn squat is niet atg hoor..maar parallel...(en je moet mijn gezicht er niet bij zien. :D ) Alles kan beter. Ik zal blij zijn als er wat massa bijkomt. Dan zal ik ook wel sterker worden.

Ach ja, tevreden zijn is een groot goed.

Was net nog de Upright row vergeten
50 kg 3 sets 10/ 7/ 5
__________________________________________________________________________________________

Log voorlopig gesloten

Ik ben al blij dat ik de chinups met bodyweight kan doen. Heb ze nog nooit gedaan en heb wat meer te pakken. :) Maar hopen dat ik terug gelijk vorig jaar naar de 75-74 kg kan.

Ik ben al blij dat ik de chinups met bodyweight kan doen. Heb ze nog nooit gedaan en heb wat meer te pakken. :) Maar hopen dat ik terug gelijk vorig jaar naar de 75-74 kg kan.

Komt goed toch, oefening baart kunst :D

Ik heb er al weer enkele beentrainingen op zitten, beetje voorbereiden hé

Komt goed toch, oefening baart kunst :D Ik heb er al weer enkele beentrainingen op zitten, beetje voorbereiden hé
Chinups met bw lukken... had ik niet gedacht maar wel dus nu gewoon extra reps eruithalen en dan met kg's erbij. :)

Als ik klaar ben met dit schema ga ik eens een schema maken met dips erin... heb nog nooit dips gedaan. :)

.

Laatst bewerkt:
Vanavond ga ik van start met de 1e training (training A). Squat 32,5 kg Bench 35 kg B row 35 kg (alles 5x5) Vanzelfsprekend een makkie, dan woensdag training B. Squat 35 kg Mil press 25 kg Dead lift 65 kg Dan de volgende update over +/- 3 weken omdat ik dan met de Squat het punt begin te naderen waarop ik behoor te gaan gainen. Vanaf dan 3 updates per week.
Succes hiermee... :) Ben benieuwd.

Dank je, er vind een klein herstel plaats.
Vanavond hernieuwde update :)

Welkom thuis! :)

alvast succes.. Ben benieuwd naar de update. :)

Zojuist zo'n beetje alles kortgesloten met degene die me coacht.
- Voedingsschema ontvangen.
- Trainingsschema ontvangen (1e 12 weken).
- Wachtwoord FitSW ontvangen (progressiestatistieken mbt kracht / gewicht / tailleomvang etc.)

Voor de rest wat randzaken besproken.

Net 1e (5x5) training afgewerkt:
- Squats: 37,5 kg
- Bench: 37,5 kg
- B-row 30 kg

Aanstaande woensdag training B:

Squats: 40 kg
Overh press: 22,5 kg
Dead lift: 50 kg

Bij training A ga ik dippen, bij training B ga ik pull ups doen.
Volgende update over 2 a 3 weken als het wat zwaarder gaat worden.

Zojuist zo'n beetje alles kortgesloten met degene die me coacht. - Voedingsschema ontvangen. - Trainingsschema ontvangen (1e 12 weken). - Wachtwoord FitSW ontvangen (progressiestatistieken mbt kracht / gewicht / tailleomvang etc.) Voor de rest wat randzaken besproken. Net 1e (5x5) training afgewerkt: - Squats: 37,5 kg - Bench: 37,5 kg - B-row 30 kg Aanstaande woensdag training B: Squats: 40 kg Overh press: 22,5 kg Dead lift: 50 kg Bij training A ga ik dippen, bij training B ga ik pull ups doen. Volgende update over 2 a 3 weken als het wat zwaarder gaat worden.
nou succes mar... ik blijf je volgen.

You Gooooo Marrrrrrrrrrrrrrrrr! :D
Zet hem op hoor! Gaat je vast en zeker succes brengen!

Mooi zo! :thumb:

Misschien ga ik ook nog wat vertrouwen bij mezelf erin krijgen als ik jou volg. :o

Terug
Naar boven