Uncle Outlaw
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Saai schema voor de beginfase, maar zodra het zwaarder word is het weer een uitdaging. Ik ben benieuwd wat je ervan vind en wat het je gaat brengen.

Je zou eens een verhoging onder je hielen kunnen proberen (bv twee schijven).
yess! vanaf nu dus een actieve log! Nice dat je er een squatrack bij hebt nu. kan je iig squatten wanneer je wil en kan.rust tussen zwaardere sets is belangrijk. Als het echt zwaar wordt dan neem ik al snel 2 minuten. Je zou het eens meten filmen. Bedoel je met naar voren hangen dat je kont zeg maar eerst wat omhoog komt en dan je bovenlijf? (buttwink?) Kan zijn dat je je core niet helemaal goed aanspant. Misschien helpt het als je heel bewust je core spant tijdens het omhoog komen. Dat helpt bij mij in ieder geval wel. En tijdens omhoog komen uitademen. Voeding gaat goed zo te horen. Ben benieuwd naar de foto's.
![]()
Laat anders je coach eens meekijken. Ik zelf ben geen voorstander van iets onder mijn voeten, zeker niet als je al neigt naar voren te komen.
Das un goeie vraag, tis echt puur bij het uitdrukken.
Een verhoging is een optie, waarom... ...niet vragen, maar proberen! En imo moet je helemaal geen belt gebruiken, evenmin als straps. Functionele kracht is toch wat je wilt?
Ik ga het morgen proberen, baat het niet dan schaadt het niet. (zou geweldig zijn als het de oplossing is).Goed vanuit je hakken drukken, borst omhoog gooien, je buikwand goed tegen je belt drukken. Vooroverhangen tijdens uitdrukken is best vervelend, vooral als de gewichten omhoog gaan. Blijf je hierop focussen, dan zie je dat het al snel beter gaat. Misschien ook iets breder gaan staan.
Komt goed met de squats. Een goede techniek moet met stapjes aangeleerd worden, het is niet binnen 1 dag geleerd.
Een dun schijfje of plankje van ca 1 cm dik onder de hielen is meestal al zat. Het zorgt er o.a. voor dat je meer rechtop blijft en minder de neiging hebt naar voren te kukelen. Optie van Saiko werkt ook vaak prima, je voetstand veranderen naar iets wijder en tenen licht naar buiten laten wijzen. Belt moet je pas gaan gebruiken als dat nodig is joh. Die heb je nu niet echt nodig, tenzij je wat last hebt van je rug dan wellicht af en toe riem om doen.
Een verhoging is een optie, waarom... ...niet vragen, maar proberen! En imo moet je helemaal geen belt gebruiken, evenmin als straps. Functionele kracht is toch wat je wilt?
Alleen waar nodig is. Met belt/straps kan je zwaarder gaan, waarom jezelf beperken?
, maar goed ieder z'n meug.