XXL Nutrition

Onderhoudslog Marc 45+

Nou ja tussen de setjes door zal niet het verstandigste zijn, geloof trouwens ook niet dat het kwaad kan.
Het helpt me wel om energie wat efficiënter te verdelen

Als je bv. 10 minuutjes weg bent voor je koffie doe je het beter tussen de oefeningen ipv tussen de setjes, toch ?

Ik ga ook wel eens koffie halen tussendoor, maar ik train dan ook thuis :)

• Like
Waarderingen: Inb4
  • Topic Starter Topic Starter
Na Deload (van +/- één week)

Pull

Dumbell row --- 25 kg x 12 / 10 / 8 --- (+1)
Chin ups --- weighted (+10) x 8 / 5 --- Bw x 8 (deze Workout naar weighted gegaan dus nog geen progressie meetbaar)
BB. curl --- 35 kg x 11 / 8 / 5 --- (gelijk)
Upr. row --- 50 kg x 11 / 7 / 6 --- (-1)
Pull ups --- Bw x 8 x 2
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Conclusie Deload. Kracht is in elk geval om en nabij hetzelfde gebleven. Soms denk ik wel eens dat ik aan mijn natuurlijke potentieel zit. Ik geraak niet veel verder,
als bijv. een jaar terug. Dwz in gewicht / Vp% en kracht
Tja Kcal's verder uppen zal de sleutel zijn hier :o
Wat me in elk geval mentaal tegenhoudt is dat ik dan teveel (in eigen ogen) een pens krijg. Ben ook bang dat het eventueel terugcutten minder lekker gaat.

Van de week even een filmpje van de Squats plaatsen, zal ook even een foto van shape plaatsen.
Ben benieuwd naar jullie oordeel.

Tja.. een lastige keuze. Maar waarom niet toch een maandje proberen? Even wat meer eten?
gaat je buik je in de weg staan dan stap je gewoon weer terug. Je hebt dat eerder voor elkaar gekregen om je fysiek zo te krijgen. Dus een maandje proberen zal echt niet alles verpesten toch?

Soms moet je een stap wagen en een gok nemen om te weten wat het doet.... hoe lastig de keuze ook is. En ik weet hoe lastig het kan zijn. ;)
Niet geschoten is altijd mis he. Dus hoppa... ga het aan! Jij kan dat best!

• Like
Tja.. een lastige keuze. Maar waarom niet toch een maandje proberen? Even wat meer eten?
gaat je buik je in de weg staan dan stap je gewoon weer terug. Je hebt dat eerder voor elkaar gekregen om je fysiek zo te krijgen. Dus een maandje proberen zal echt niet alles verpesten toch?

Soms moet je een stap wagen en een gok nemen om te weten wat het doet.... hoe lastig de keuze ook is. En ik weet hoe lastig het kan zijn. ;)
Niet geschoten is altijd mis he. Dus hoppa... ga het aan! Jij kan dat best!

Nou ja, ik eet al boven behoefte (zo'n 300 Kcal).
Lijkt wel of mijn behoefte veranderd is.
Ben de laatste 3 weken wel wat (minimaal) aangekomen, misschien moet ik ook meer geduld hebben.

Neuh, ik eigenlijk ook niet.
Vraag me af of (en zo ja wat voor) mijn leeftijd een rol in deze speelt

@Sanca

Nou ja, ik eet al boven behoefte (zo'n 300 Kcal).
Lijkt wel of mijn behoefte veranderd is.
Ben de laatste 3 weken wel wat (minimaal) aangekomen, misschien moet ik ook meer geduld hebben.

300 is ook niet zoveel
Gewoon 1x wk 's morgens nuchter op de weegschaal...;)

• Like
Je behoefte verandert ook als je meer spieren hebt. Het zal niet heel veel zijn maar een actiever leven kan best wel wat schelen. ;)

• Like
300 is ook niet zoveel
Gewoon 1x wk 's morgens nuchter op de weegschaal...;)

Tja dat is ook wat ik doe, 's morgens uit bed na het ontlasten.

Je behoefte verandert ook als je meer spieren hebt. Het zal niet heel veel zijn maar een actiever leven kan best wel wat schelen. ;)

Tja daar zal het hem (denk ik) niet in zitten. Imo is mijn onderhoudsbehoefte up to date.
Maar goed iig toch maar weer wat ophogen.

Thanx, beiden !

Welkom! :D
Ophogen en knallen met die hap! :roflol: kleine woordspeling..

• Like
Over een paar maanden 38 jaar

Mhhh dat verschilt dan 6 jaar in mijn voordeel (:cool:). Ik heb niet echt referentiekaders daar ik pas een aantal jaartjes train.
Maar je het zal wel slechter zijn als vroeger. Nou ja aan motivatie ontbreekt het me niet. Ik train gemiddeld zo'n 4,5 keer p.w. (PPL).
Moet nog wel kunnen lijkt me.

• Like
Terug
Naar boven